Canvi de títol? Aquesta és la qüestió... xD

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Canvi de títol? Aquesta és la qüestió... xD

Entrada Autor: Getta91 »

A veure xiquets! La Costa i jo tenim un dilema! (xexemos xun xoxema, xun xoxema xaxo xande! xD)
Resulta que escrivim una meravellosa fic que us animem (ja que hi som) a llegir que es diu... Una vida, no un camí de roses.
A que és penós el títol? Pos resulta que el volem canviar i no sabem quin ficar... ajudeu-nos!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

També dir (ja que la Carla no ho ha dit...) que si se us ocurreix algun títol a vosaltres el tindrem en compte!

Si participeu us podeu emportar un gran capítol d'aquesta meravellosa fic dedicat explusivament a vosaltres (se me'n va la olla... però... es que... ai... bueno us diré un secret...m'he escapat de Sant Boi, però no ho digueu!! :lol: )(m'ha ocupat més la parida que el missatge que volia donar... xD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Canvi de títol? Aquesta és la qüestió... xD

Entrada Autor: aurea »

hello! La veritat es k jo no llisc el fic... (bueno si el llegira ho haguereu notat :oops: ) pero el k mes m'ha agradat ha sigut 'un black descarrilat' , perque... , no se , perque m'agrada mes :wink:
Crec que el titol que mes han votat ha sigut ... ara ho mire
ah! si , la vida es dura... mira si fiqueu eixe també esta bé...
ale, adeu i sort :wink:

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Què voleu que us digui? A mi m'agradava el títol, era veritat, pobre Sirius, no té una vida de camí de roses... :cry:
Però si us heu entossudit a canviar-lo, doncs no sé, l'última opció té semblances amb el títol actual, llavors no en sé el motiu de canvi. Jo apostaria més per la primera opció Un Black diferent, que, al cap i a la fi, és el que és en Sirius: un Black totalment oposat a la resta. :P
Tot i que... Vida d'un Black? Ai, se m'acaba d'acudir així eh...
No sé, és la meva opinió, però ara ja coneixíem la ff amb aquest títol... Ja m'hi havia acostumat!
Bé, noies, feu el que feu, continueu la ff! :mrgreen:

Ànims i paciència!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

ieee!
jo he votat un Black diferent. trobo que es el mes adequat, tot i que la del black descarrilattmpok taria malamen. :wink:
proposo un titol: Aventures i desventures d'un Black diferent. s'assembla la q he recomanat pro a mi m'agrada.
que us sembla???
apa siau :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

El nom actual ja està molt bé, però si el voleu canviar... allà vosaltres. De les opcions que doneu la que més m'agrada és "El black descarrilat" però ja que accepteu propostes allà va: "Contra els avantpassats" o bé una parida "Adéu family" dubto que en trieu cap de les dues que us proposo.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Wenu merci epr fer l'enquesta, ens matareu quan ara diguem que no em farem cas... xD Alto el fuego! Tot té uan explicació! És que la Costa i jo hem pensat (síiii! qué fuerte! xD)... i em decidit que el millor títol seria.... (tambores por favor... xD) And the winner is...

EL BLACK DESCARRILAT!

P.D: Mira que triar el títol parida... us heu fumat uns àtoms? 8els lectors ho entendran... xD)
SEMPRE ACLEE!

Bloquejat