Home > FanArt > Dibuixos |
![]() |
FILE 80/268 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
File information | |
Filename: | PORTUS_Definitiu.jpg |
Album name: | Antares_Black / Dibuixos |
Keywords: | Encanteri |
Filesize: | 555 KiB |
Date added: | Aug 01, 2016 |
Dimensions: | 2952 x 2293 pixels |
Displayed: | 10 times |
URL: | http://www.harrypottercat.cat/galeria/displayimage.php?pid=3716 |
Favorites: | Add to Favorites |
Ja sé que un portarreu pot ser qualsevol objecte, però he pensat que dels portarreus que coneixem de la història el que té una forma més representativa del viatge és la bota. Les ales de la paraula les he pintades blaves per tal de fer referència a la lluïssor de color blau rutilant que agafa l'objecte quan s'hi conjura l'encanteri.
Espero que us agradi!
El proper encanteri serà sorpresa!
Antares
Que bé que t'ha quedat la sabata! A més a més fa aquesta fila de vella i abandonada que posava que feia, al llibre. M'agrada molt que tant la bota com l'encanteri tinguin ales. ^^
I tot i que les lletres, de nou, m'encanten, he de dir que la P segons com sembla una G... o potser sóc jo, no em facis cas! XD El palet de la T m'encanta!
Per cert, com funciona això de la tinta xinesa? És que al meu cap m'imagino pinzells, que deuen ser un merder, però potser és com la tinta de les plomes? S'ha de sucar o ve ja en una mena d'estilogràfica?
Està molt xulo, felicitats! Tinc ganes de veure el següent!
Dubtava si hi havia posat massa ales, però veig que no.
Sí, la P podria semblar una G (i és que l'he feta un pèl deformada expressament); suposo que ho dius perquè es veu molt llarga... Espero que no sia tan greu :S
Els meus pals de les T sempre són llarg, i normalment són molt alts, però no tenia espai per posar-lo més amunt xD
Això de la tinta xinesa. Jo en faig servir un potet on suco la ploma (un plomí pla per fer les lletres d'aquest encanteri per exemple); però també en tinc per recarregar estilogràfiques en tubs (per repassar el contorn de la bota, la serp...). Suposo que en pots trobar en diversos formats. A mi m'agrada la tinta xinesa perquè és densa, llisca fàcilment, s'adhereix molt bé al paper i perquè té un negre molt bonic.
Això dels pinzells m'ha fet gràcia! També la pots fer servir amb pinzells, si vols. Si em descuido, també acaba sent tot un bon merder. I, de fet, ja he hagut de repetir dibuixos per coses així. Però em passaria igualment (o més fins i tot) si fes servir qualsevol altra cosa. Sort que jo escric sota la línia i així no hi ha tant de perill, però si les lletres són grans i en cursiva t'arrisques més, és clar. I alerta perquè també taca!! xD
Penjaré el següent quan algú més doni senyals de vida ^^
Antares
Està molt ben dibuixat.
És veritat que m'ha costat desxifrar la primera lletra; però deixant això de banda està perfecte.
Bona imaginació i molt bon pols.
La veritat és que mentre el dibuixava no vaig pensar en Hermes, però tens tota la raó: recorda el calçat del missatger dels déus!
Suposo que els problemes que hi ha hagut amb la lletra P és que la vaig començar massa baixa i no hi havia espai per fer el contrapunxó de la P més ample, perquè xocava contra les altres lletres...
Ui, de pols no sé si en tinc gaire! Però fa el fet!
Mercès per comentar! Estic content de veure gent nova per aquí! ^^
Antares
PD: Pots fer peticions, si hi ha cap encanteri concret que t'agradi! Que provaré de fer-lo!
És veritat! Passes ben poc per la galeria, eh!
Com li deia a harryalbus, no hi havia pensat, en Hermes, però trobo que teniu raó. I m'encanta!
Sabem que el Portus és l'encanteri que serveix per crear portareus al cinquè llibre! Quan en Dumbledore en crea un amb el cap daurat decapitat de la font de la Germendat Màgica al final del capítol 36 (l'únic de qui ha tingut mai por), per enviar en Harry a Hogwarts (al despatx d'en Dumbledore). Te'n recordes? I tot plegat davant d'en Fudge! Que no deixa de dir-li que no està autoritzat per embruixar un portarreu. Hahhaa Que és en Dumbledore; fa el que li peta i ja està! hahaha
Et dic el mateix, pel que fa les peticions! I passa més sovint per aquí!
Antares
PD: Amb el Patronus, hi estic treballant (no em doneu pressa xD)