Què llegeixes?

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Robacors fallit? Riure

Home, les traduccions dels títols al català tendeixen a ser patètiques (el llibre que he comentat abans La conjura de los necios, un títol tan sonor i bonic, en català està titulat Una conxorxa d'enzes. Em pregunto qui va ser l'enze que li va posar aquest títol...). Pel que es refereix al llibre de Salinger, jo me'l vaig comprar en català després de llegir-me'l en castellà, titulat El vigilant en el camp de sègol. Potser alguna edició anterior...

Sobre la nostra senyora de París recordo que no em va fer massa el pes. Me la vaig llegir després dels Miserables que m'havia deixat un molt bon regust i la vaig trobar tediosa i claustrofòbica. Prò deixò ja fa temps, ara potser m'encandilaria.

Ostres. A mi em molaria fer els Deu Negrets en teatre. Prò ha de ser complicat. En Bore per exemple... (boum!) XD

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Vusatres llegiu els llibres de la Carlota? Jo he llegit: aixi es la vida Carlota, Diari lila, vermell, i ara vull llegi el blau i ets galactica Carlota... =P
I a vosaltres, què us semblen? Us enganxen? Són interesans per vosaltres?
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

A mi m agraden mes tipus fantasia com memories d idhun, i el Clan de la lloba i el desert d gel.
Pk a mi m encanta llegir.... :)

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Si, mels e llegit...
estan be, estan be...
pero jo em fixo mol am els continguts del llibre, principalment i no tant en la historia...
El mes bo, per mi es el blau, sincerament....
(combina millor historia i contingut)
i el lila... mes aviat el contingut...

wenu, em sembla k ja ho he dit tot

APA SIAAAUUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Io m'hi vaig enganxar perquè volia saber com continuava després de la 4ta peli!! Si no hagués estat per HP... I ara també ma'agrada molt llegir!!

Ara acabo d'acabar un llibre i fins la semtmana que bé no em regalen l'altre!! No sé si ho podré resistir xD
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

que llgeixes

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

hola!!
doncs mira jo principalment llegeixo : harry potter, memòries d'idhun, les croniques de narnia, jesper ( son deures del cole i va dels nazis, en veritat es un pal de llibres), molly moon, anna y el detective, ...
i en definitiva tot lo que sigui fantàsia, misteri i amor. com es mes o menys memories d'idhun que el vaig cneixer graies a vosalters.. ara me donen ganes de llegirme Eragon perke son tan be... 8)
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Airam
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 15, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Airam »

ei!! a mi m'encanta Carlota!! me'ls he llegit tots menys l diaria blau!!
i scolteu!! tmb us agrada el flanagan?? jo trobo k tan d PM!!!! a mi m'encanten la veritat, mel's he llegit tots!!! son una passada!! si no els heu llegit, els vos recomano!!

Avatar de l’usuari
Airam
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 15, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Airam »

ah per cert! no se ki ha dit k li agrad l sierra i fabra, crec k la marina, donces noia, a mi tmb m'agrada aket tiu, ho fa d PM!!! m n'he llegit bastants d seus i tots m'han agradat, un k sta mb s diu "27 edat maldita" , tmb us el recomano, i wno només dir-vos tmb k no sosl existeix HP, eh! ho dic x la gent k només llegeix aket llibre, tmb n'hi ha moooolts altres!!! i no sé si estareu d'acord amb jo, xro Mafalda tmb tà moooolt b, ncara k sigui un còmic i no sigui realment d llegir, a mi aketa noieta em xapa!!! i wno, k més recomanar-vos....? si teniu una biblioteca a la vostra ciutat o poble k us fegueu socis, i agafeu prestats els llibres k volgeu, no s'han d comprar i disfrutes igual d llegirlos :P

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

Airam ha escrit:ei!! a mi m'encanta Carlota!! me'ls he llegit tots menys l diaria blau!!
i scolteu!! tmb us agrada el flanagan?? jo trobo k tan d PM!!!! a mi m'encanten la veritat, mel's he llegit tots!!! son una passada!! si no els heu llegit, els vos recomano!!
A mi m'agraden molt, tant en Flanagan com la Carlota. M'estic llegin el Gran Llibre de la Carlota (el diaris lila i vermell (que ja me llegit els dos) i aixi és la vida carlota (que m'estic llegint ara) i me'n vull llegir els altres dos. De'n flanagan m'he llegit el diari vermell i alguns altres. Aquests dos personatges em fan riure molt. Els recomano, jo també!!

Per cert, després de llegir-se el diari lila es troba masclisme per tot arreu!!

A mi m'agraden els llibres de realitat, que parlen sobre joves (tipus Flanagan i Carlota).

També m'agraden els de fantasia (a l'estil Harry potter (com no!!! :wink: ) i memories d'Idhun).

I també els de misteri i coses així.
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Kady Wasley
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 9:15 pm

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Kady Wasley »

jo estic registrada, i m'encanta, és molt interessant i val molt la pena, de debò!

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: JoanaPotter »

Jo m'he llegit els llibres de Nàrnia, poden semblar infantils però a mi 'encanta la manera com escriu en Lewis!
Aquest estiu m'he llegit la triologia 'Cole' ( Metge, Xaman i Doctora Cole), tot i que l'ultim no el vaig acabar. El que més em va agragar és Xaman.
També m'he llegit Nàufrag, està molt bé. I Dias de Reyes Magos tampoc està malament.
Ara m'estic llegint ""eL MoN De Sofia"" i M'ENCANTA!"!


pETONS

jOANA


COMENTEU LES MEVES FANFICS,
una de nova::::::

J.A.L.C. I EL VIATGE INOBLIDABLE

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: BelitBlack »

JoanaPotter ha escrit:Jo m'he llegit els llibres de Nàrnia, poden semblar infantils però a mi 'encanta la manera com escriu en Lewis!
Aquest estiu m'he llegit la triologia 'Cole' ( Metge, Xaman i Doctora Cole), tot i que l'ultim no el vaig acabar. El que més em va agragar és Xaman.
També m'he llegit Nàufrag, està molt bé. I Dias de Reyes Magos tampoc està malament.
Ara m'estic llegint ""eL MoN De Sofia"" i M'ENCANTA!"!


pETONS

jOANA


COMENTEU LES MEVES FANFICS,
una de nova::::::

J.A.L.C. I EL VIATGE INOBLIDABLE
El món de Sofia... quins records... Me'l vaig començar fa temps, i em va agradar molt al principi, però encara que ho he intentat força vegades mai l'he acabat (al final es va pesat, mooolt pesat, o al menys això em sembla a mi). Ara mateix el vaig servir només per estudiar filo, és com un resum de tot simplificat i posat bonic.

Jo no sóc bona recordant llibres que he llegit, però ara mateix m'estic llegint Fallen (un així una mica emo, que em vaig comprar a anglaterra perquè me'l va recomenar una amiga), Un món feliç (totalment recomanat! ja faré una bona crítica quan me l'acabi) i La granja dels animals (també el recomano, però més que lectura per diversió, és per "culturitzar-se" i entendre una mica com va el món i el repartiment de poder. Bu.eno, ara potser estic exagerant una mica... ^^')

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: harry_james_potter »

"Les increïbles aventures de Fanboy i Goth Girl. Una gran novel·la.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: JoanaPotter »

harry_james_potter ha escrit:"Les increïbles aventures de Fanboy i Goth Girl. Una gran novel·la.
N'han fet una peli ( fa molt temps) oi?? La peli, era molt cursi :(

Avatar de l’usuari
Juliet Bell
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 04, 2010 10:26 pm

Re: Què llegeixes?

Entrada Autor: Juliet Bell »

Tots aquests libres están súper bé!!

Voldria recomanar una saga que em vaig llegir fa poc i que em va encantar! El que passa és que no sé si està en català... jo me la vaig llegir en castellà.
No sé si la coneixeu és la de "Percy Jackson y los dioses del Olimpo"
Realment em va enganxar moltíssim!!! Són cinc llibres i ja estan tots publicats així que no hi ha problemes d'espera!
Si sou fans de Harry Potter i de tots aquests llibres que heu anat comentant al fòrum, realment penso que us encantarà!

Va d'un noi que descobreixque és un semidéu i que forma part d'una profeicia... no us dic res més perquè sinó us revelo masses coses!
En fi, que crec que us l'haurieu de llegir!!

:mrgreen:

Respon