Què llegeixes?

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo ara tmb m' estic llegint Joc Brut xo ja l' havia llegit estik repetin per sort fa tant temps que mel vaig llegir k casi no me'n recordu, sta b. Aquest Nadal Eragon2, i Memories d'idhun .. El de narnia mel deixaran ^^. I pilars de la terra volta x aki casa xo no se si lleguir-me'l aixo de construco de catedral...
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

beryl Malfoy ha escrit: I pilars de la terra volta x aki casa xo no se si lleguir-me'l aixo de construco de catedral...
La construcció de la catedral és només "l'escenari" on passa la major part de la història, i també t'ajuda a saber el temps que passa entre part i part del llibre.
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

Io x Nadal em demano Eragon ia tinc ganes d llegirlo

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

BAD ha escrit:Io x Nadal em demano Eragon ia tinc ganes d llegirlo
Esta molt be jo me l'estic llegint ara.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo avui he tingut l'Eldest a les meves mans... a veure si demà passat el Tio és un bon nano... :riure:

Mit :ballar:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo l'altre dia vaig tenir Eragon a les meves mans. xD El caga tió el cagarà. Espero que estigui tan bé com tots dieu.. perquè sinó.... :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

ei, una question... el joc brut aquest, l'autor és el mateix que el de Mecanoscrit del segon origen?? :? és que em sona molt...
Lillith_Xang, la meva germana s'està llegin Àngels i dimonis, ara farà un any que se'l llegeix (em posa histèrica quan tarda tant a llegir-se un llibre que em vull llegir jo). Si se'l hagués acabat, me'l hauria llegit :cry: (sóc molt més eficient que ella a llegir-me llibres :) ) El tió em va portar fortalesa digital, també de Dan Brown, està força bé, però afirmo que el codi da vinci és 1000 vegades millor.
Algú ha llegit les cròniques de nàrnia?? És que potser me'l llegiria, però no ho sé... si algú em pogués donar la seva opinió o fer-me'n cinc cèntims...

Per cert, fa temps que estic apuntada a la web del què llegeixes, a mi me'n va informar el professor de socials :boig:, i vaig veure allò dels concursos. Vaig opinar sobre el llibre "el segon estiu dels texans blaus", i llavors me'n vaig cansar, i deu fer 2 mesos que no hi vaig :P

Ciao!
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo ara mateix estic llegint (o intentant) el dia dels Trífids. esta bastant b po es una mica dificil.

he llegit els dos llibres de petites dones, la Lluna.com, Tom Sawyer, la volta al mon amb 80 dies (dues vegades, en catala i castella), romeu i julieta, assassinat a la casa de nines, aixi es la vida carlota, nou diari del jove maniatic, nou diari de la jove maniatica, el HP es clar, la majoria de la col·leccio de "Pànic" i una llarguíssima sèrie de llibres. (com rallo eeh)

a la meva llista de llibres x llegir hi ha:

_Eragorn (me las d deixar eeh mire!!)
_mecanoscrit del segon orígen
_embrio ultracongelat numero 177 (o algo aixi, nuse ben be el nom, po com el tinc a casa...)

Avatar de l’usuari
Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

Jo estic llegint un llibre q ens han manat a clase de castella , es el segon de les croniques de la torre de Laura Gallego , el primer el van manar x a la primer a evaluació q es deia La vall dels llops , i el d'ara es diu La maledicció del mestre , i el tercer el manaran x a la tercera evaluacio , estan molt be
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

El Joc Brut, q mel vaig llegir fa uns mesos, és de Manuel de Pedrolo, no se si és el del Mecanuscrit...
X cert, ara q he acabat el de "El ojo del Golem", em llegiré els Pilars de la terra i el Codi Da Vinci, q ja els he comprat, i potser akest de Grimphow, o algu així, algú sap si està bé¿?

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:El Joc Brut, q mel vaig llegir fa uns mesos, és de Manuel de Pedrolo, no se si és el del Mecanuscrit...

Sí, Manuel de Pedrolo és també l'autor del mecanoscrit del segon origen 8)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

Jo m'estic llegint les aventures de Sherlock Holmes (I) de Sir Arthur Conan Doyle i un los escarabajos vuelan al atardecer de María Gripe a clase de castellà. :ballar:
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo a caste llegeixo la vuelta al mundo en 80 dias!!!! x tercera vegada!!! i clar la profe s'atura cada moment x explicarnos la seva vida. a catala llegim les presoneres de Tabriz. a angles llegim Oliver Twist (versio reduida i am explicacions a peu d pagina) a gavatxo llegim Lancelot du Lac(versio tb reduida i am explicacions a peu d pagina

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

wai ^^ ja deia jo q manuel de pedrolo em sonava...
Per cert, Làlia, jo també m'he llegit la Lluna.com. Ho vaig llegir en un dia. Era força curt... Les aventures de Tom Sawyer ho vaig començar però el vaig deixar perquè m'aburria T__T

Què es això de Eragon? :? :? :?

Ciao!
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo me llegit eragon i tamb mecanoscrit del segon origen. estan força b. estic esperant que em deixin eldest, a veure k tal.
a castella ens fan llegir un llibre k es diu historia de un naufrago o alguna cosa x l'estil, del garcia marquez, no se k tal esta xk no me le començat pro no fa gaire bona pinta!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Respon