Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

HpConan ha escrit:lapot, aquest "festival" és l'obra de teatre de la Teitan, capítol que van fer "fa poc" pel 3xl.net.
El capítol rep el nom de Shinichi's Rebirth (el renaixement del Shinichi), i Planeta l'ha editat en els mangues 25 i 26 del segon volum.
:wink:
moltes gracies...es que comque no tinc aquest volums doncs no sabia menys o meys ok doncs moltes gracies.. de moment cap altra pregunta... avis no trigare gaire...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Oooohhh, te m'has avançat :( !

Dons explicació de l'HpConan: correcte :lol: ! Frikis del Conan xD, no nomes lectors xD!! Lapot, et recomano ke tels compris, akets i tots :mrgreen: !! Ah, i ke escriguis, tu i tothom ki s'hi vulgui afegir :P, al gran "Forum del Detectiu Conan" :lol: !!!

I siiii, fes mes preguntes-preguntes (apps, po també al forum del Conan les pots fer :wink: aveura si s'anima :roll: ) , kes divertit :mrgreen: !!

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

I aningu li agrada ONE PIECE???? :o (o eske no es pot considerar 'manga', :? jo crec k si, vaja)
Doncs es la meva serie d manga preferida!!!! Es l'osti, ta mol B.
Despres daixo magrada conan, com no
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

M'he llegit 17 pàgines del primer còmic de Bleach ! :P Ta molt bé! Les he llegit per l'ordinador... :P
Per cert ... de ONE PIECE ... hi ha còmic? :oops: Jo alguna vegada he vist la serie i esta bé ,pero l'he vist molt poc...
I seguix sense haver ningú que s'haja llegit aqua? Bno , pos està prou bé a mi em va agradar :P el recomane !
Psdata: Bleach em sonava pk una amiga em va dir que me'l anava a passar x el msn :P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, hi ha mangues de OnePiece. Digues-li al roni al Saló. XD XD XD XD

El que passa és que a mi, One Piece, no m'agrada gens. Em posa nerviós. Els ulls histèricament grans, la boca enorme, els braços i les cames llarguísims, i l'animació és massa frenètica. Lànguida, però exageradament veloç.
Ai, no sé. XD No m'agrada. El prota em fa por o.O

A més a més, és una mescla d'estils d'SlamDunk amb Goku i Trigun... No sé. Cosa molt rara... :(
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Uo! Aleluia. Almenys el HpConan coneix l'Slam Dunk!! A mi m'agradava molt. Algu ho veia?!!Ah i aixo de One Piece a mi tampoc no m'agrada, he trobar que es lo que diu el HpConan, te raó. Fan una mica de por i tot. A mi m'agrada un altre estil de manga. I en comic m'agrada molt. Algu s'ha llegit la de Random Walk?
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Uf, calar que veia slam dunk!!! serie del migdia totalment, entreteniment per fer baixar el dinar xDDD
No va, que em vaig mirar tots els capítols...

APA SIAAAUUU

Laia (i les seves amigues les angines)
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
kikos
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 7:55 pm

pos a mi...

Entrada Autor: kikos »

holaa
a mi m'agrada mol Utena(encara que no l'acavo d'entendre, es una paranoia, tot plegat, aixo es el divertit...).
Tambe veig tsubasa (i sakura kn ho feien) i magraden molt.
aces x llegirme. dwapos i wapes

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Larongyea ha escrit:Uo! Aleluia. Almenys el HpConan coneix l'Slam Dunk!! A mi m'agradava molt. Algu ho veia?!!Ah i aixo de One Piece a mi tampoc no m'agrada, he trobar que es lo que diu el HpConan, te raó. Fan una mica de por i tot. A mi m'agrada un altre estil de manga. I en comic m'agrada molt. Algu s'ha llegit la de Random Walk?
Jooo! Jo si ke l'he llegit i m'ha agradat, esta bé :mrgreen: ! Has llegit, o algú, "Somos chicos de menta" ? Es de la mateixa autora i també em va agadar molt, vax llegir el 1r i em sembla ke els mels comprare tots :P !

I a mi One Piece tampoc m'agrada, no li trobo el ke :? Eske, no es kem fa por, po no m'acava d'agradar... nu se... el vex i dic: -- I? Eske no, no m'antusiasma :P

Slam Dunk... mmm... massa llargs els partits xD!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

charlotte evans ha escrit:Slam Dunk... mmm... massa llargs els partits xD!
45 segons que faltaven per acabar un partit es convertien en tres capítols.... :boohoo:
A mi no m'agrada. XD

He lelgit el primer manga... És que aquest estil tan tosc i suat (XD) no em convenç. I jo, que no sóc cap amant dels esports... :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

a mi slam dunk tmb magradava pero era millor els primers capitols pk eren mes divertits pk kuan van començar el partits que duraven 3 capituols aburria.
si es k tmb utena te mols simolismes i es bastan raru po mola mool!!k be k algu a part de mi tmb li agarda utena weee!!

:boohoo: apa adeww!
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

manga

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

A mi m'agrada molt detective conan, tinc de 1 al 50 del segon volum i del primer en tinc 5 o 6 saltejats.
Avans he tingut èpoques Sakura (quan ho feien a tv3 per primer cop), epoca Slam Dunk, epoca Inuyasha...
L'any passat, un dia k vaig anar a la botiga k io compro els comics (continuarà) em vai comprar el n 1 de Capitan Tsubasa (putser creieu k es una mika cutre) k es Oliver i Benji a la tele pero no te res a veure el comic am la TV. Em vai "enganxar" i ara tinc fins al 22.
Pregunta: No creieu k Furi-KUri es mol friky?
Kare kano tmb magradava bastant. No soporto Fushigui Yugui (am perdo als k els agrada).

Marina

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

de peqe maraDaba mol SaKura,,

ara no em desagrada poo.....ia a pasat sakura x di algu,,

i ara dons,, no s q n tingui cap de prefe ,,

deuu gEnt!


lAiA*
____________________________________________________________


|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Per mi la millor serie d manga (wenu ben b serie no sen pot di) es Ayashi no ceres la leyenda celestial

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Quina és la vostra serie MANGA?

Entrada Autor: Lena »

Slamdunk :D

Respon