Sirius Black T*RN*R*!!

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

exactge segur que els trossos serveixen o be es pot arreglar d-alguna simple manera com reparo.








It is not my fault, leprechauns did me make it!!!!
(samarreta que es ven a les botigues d-Irlanda, al costat de per exemple "i have yet drinked the no return to my country pint"

Yarrick_ Irlanda

Entrada Autor: Yarrick_ Irlanda »

Perdoneu, aquest ultim era jo eh!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

rellegint això veig que no vau tenir en comte una opcio! dieu ke en harry no va pensar a usar el mirall! i com es que no el va trobar quan va desfer le'quipatge? Aixìo es molt extrany segurament alguu li va agafar i li va amagar!!

O potser la hermione watson li va robar per mirar-s'hi! ( aixo últim és una borma , però lameva teoria pot tenir fonaments)

Avatar de l’usuari
Aruna
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dl. ago. 16, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aruna »

La rowling u va dir no se on surt pero el Harry diu k no l'utlitzara pk sino en Voldemort podria localitzar a en Sirius i la seu del ordre del Fenix (o algu per l'estil)

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Entrada Autor: lanark »

Crec que en Harry no arriba ni a obrir el mirall fins al moment en el que el trenca. No ho sé cert, però crec que Sírius li'l dóna empaquetat per si Snape li fa la punyeta que l'avise, i Harry ni tan sols l'obri pq no vol que Sírius surta de Grimmauld Place o algo així(tros de burro...). Ho tindré que tornar a mirar... De totes formes el mirall tornarà a apareixer per ahí i Sírius crec que també...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

He anat seguint les declaracions de la Jo i no recordo pas que digués que no l'utilitzaria, al contrari, va dir que seria important (llei nº1 de la novel·la: allò que no és important pel desenvolupament de la història no ha d'apararèixer). A més, al món màgic reparar un mirall trencat no és tan difícil... El Harry va destruir tot el despatx del Dumbledore i ningú no se'n va fer creus...
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

La cosa va aixi:
el Sirius li dona el mirall al Harry(empaquetat), però el Harry que no vol posar en perill al seu padrí pensa que no el farà servir, el deixa al fons del baul i se n'oblida. Quan el torna a descubrir ja és massa tard. Nosé si serà important o no, però de moment ha servit per fer-nos sentir impotencia (al Harry) de que tot hagues estat molt diferent si ho hagues pensat abans, ja que hauria sapigut que el Sirius estava a Grimauld. Són formes de fer encara més tragic el final i de fer creixer la rabia de la impotencia als personatges o al lector. (vaja pot semblar una parida, però jo creec que es això) :?
Imatge

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

estic completament dacord am aina

(per cert em dic moony i estic regitrada pero quan intento iniciar secio em diu sempre q stic desconectada i no se q fer :? , estaria mol agraida q algu majudés :oops: )

doncs deia q aixo del mirall crec q es per fert sentir ipotencio i idiota al harry (i a nosaltres), fa molta mes rabia quan penses q es podria haver evitat pero no culpu el harry pq la vritat esq jo tampoc hi vai caure fins al final i ell no el va obrir per no causar problemes al sirius.

i ews normal q el trenqui de la rabia q li ve. crec q es ilogic pensar en comunicarse am una persona morta am qualsevol objecte mágic, pq crec q en sirius esta mort, per mol dur q resulti, i que no tornara ni viu ni com a fantrasma, q no significa q no torni a apareixer. crec q els q pensen q no sta mor es en part pq els i costa acceptaro en part pq la jk a volgut fer una mort simbolica pero no per aixó menys efectiva. en comptes de ferli un obitus o dispararli an fet q traspassi la porta entre la vida i la mort, res més q aixó. no deixa de ser una mort en tota regla :cry: llastima

espero q em pògeu ajudar... :roll:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Monny ja entres des de
http://www.harrypottercat.com/

si entres des del .com i no pel cjb.net, a aixo es correigeix!
Si tens més prblems sera culpa d eles cookies blocades de lnavegador! si no funciona lo del .com t'explicar com desactivar les cokkies dle navegador per arreglar-ho!

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

moony a mi axo tmb m pasava xo no t puk ajuda xk sem va arregla "sol". nu xe... d sobte un dia m va funciona :D speru k tinguis sor i u puguis arregla... :wink:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

jejej alguna resposta tècnica hi deu haver .
Potser el teu nevegador ar aperlmet les galetes o "cookies!

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

XD si, s cla k alguna resposta tecnika i ha d'haver... xo la cuestio s k no se kina... :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

black, jomast...
moltes gracies per ajudarme! :oops:
speru q ara tots em pogueu veure com la moony q soc! :D
ja heu participat a la porra de les notes de harry... jo mapostu cent mil euros a que a suspes pocions :lol:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

XD jjaja yo si k le fet!!! xo no krek k hagi suspes... (seria lu + nurmal xo wenu... :roll: ) x ser auror necessita treure mol bona nota!!!! 8)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

L'única pregunta que toca fer ara és:
Perquè poseu això al tema aquest?????¿¿¿¿¿¿ '¬¬

akst tema va sobre el sirius no¿? :?
(sí, són 3 ulls)

Bloquejat