Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Buaaa kina por, no m'agradaria tenir-vos com a alumnes, ahahhaah
Ostres jo ara que acabo de finalitzar la etapa d'insti miro enrera i vaja, no puc evitar recordar als "estimats professors".

Jo crec que els de català, x regla general són els mes frikis de tots, n'he tingut de tots els colors, des de el pobre home sord que en sabia un ou però era imposible seguir la seva classe xq ningu fotia cas, a més tenia problemes amb l'olor corporal i la gent es passava la classe cridant de tant en tant "PORC!" o feien un murmuri molt alt i com no veia a ningu obrir la boca es posava nervios i li començava un tic a l'ull.

Una altra de català que fotia les notes a boleo amb l'unic criteri de si li queies be o no i intentava fer-se la graciosa penosament, ningu li fotia ni cas i ella reia. Recordo un dia, crec q en akella epoca era la meva tutora i jo faria 2n o 3r d'eso, estavem veien un video d'akests grabats pels profes del canal 33 i hi havia un noi a classe amb un rellotge que podia passar la cinta cap endevant, parar-la o tirar enrera, etc, weno total que tots rient i com veiem que la profe no feia re li vam preguntar amb malicia:
alumnes: Però com és que fa això el video? que li passa?
profe: Això és perque el video selecciona els moments més importants i els para, i passa els que no tenen tan d'interes.
alumnes (pixant-nos de riure): però ara torna enrera! (un cotxe anava enrere i endevant)
profe: Això és perque s'ha oblidat una cosa important!

La tia s'ho inventava era flipant!

Despres, seguint amb els de català vaig tenir un a 4rt d'ESO que estava fatal de la olla, li faltava una orella i tenia les dents negres, a l'estiu portaca espardenyes i un barret de palla, amb pantalons negres i camisa de campesí, a l'hivern portava un barret i una gabardina de gangster i realment fotia por. Una temporada li va donar per portar una campana x fer callar a la gent i el veies pel passadis amb la campana...un personatge ¬¬.

Weno el proxim dia una altra assignatura... jajajjaja
Imatge

Avatar de l’usuari
tsubasa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. set. 14, 2005 2:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: tsubasa »

kuant jo era petita vam ficar un gatet a la clase...toto el dia dins d'una moxilla sense ke ningu o sabes....pero durant la ultima clse el gat es va escapar...mentres estavem miran un video i el gat es vaposar a miolar ......dons tots vam començar a fer sorolls amb la boca o a tossir pero la preofe es va adonar i ens va castigar a tots.... :P

"la potinge" es la profe de plastica ...l'anomenem aixi pq sempre va molt pintada....pero molt y sempre es posa a parlar i ningu li fa cas...... :painter:
la preofe de musica es "la caracol" pq es vella, sempre va amb 3 bolsos y amb moltes joies i va deixant olor a perfum molt fort q sempre porta,.......sempre saps q a pasat per alla .....
la de castella no te mote pero ..... ens a tret fora de la clase a tots! un mun de vegades....
a i s mi la de reli ma tret una ora fora 5 vegades ...yo sempre sortia.....pq em deia alguna cosa i no em cridava per el nom ..... i no sabia si em parlava a mi..... li deiem la "super tutora" perq no feia res....pero res..... es duia als ordinados pero buscar algu pero no feiem res......pero les demes profes deien q era la millor .....mai s'enterava de res!
I'm not crazy.....Just a little Unwell....
Imatge

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

t'has deixat 1 cosa amb lo d la historia dl gat :imslow: . Ens vam endur la moxilla (on estava l gat) al mnjador i la nostra tutora al veuren's amb la motxilleta, q se suposava q no es podia anar amb ella al menjador (paranoia d les profes), m'ha començar a apretarla x saber q coi portavem dins.
Ahh i a sobre x alimentarlo li portavem coses dl mnjador, n special coses q no ens agradaven. Pobre gat no se com va consentir q li fessim tot aixo!!!!!!!XD
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

en terminator: l´ex de castella......... un home vell k se li acababen le spiles i es movia com un robot....

la tumtum, perescaigudes, pija: una insoportable d´angles

en riboldi: un profe de mates k ve amb harley a cole i k quan guany el abra arriba ab la samarreta den ronaldinho ......

el tines trabajo : un substitut que li demanes qualsevol csoa i te respon tiens trabjo ..........

i un atre dia la propera entrega
xd

Avatar de l’usuari
ceres_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 2:50 pm
Ubicació: sant joan de vilatorrada

Entrada Autor: ceres_3 »

posat a insultar profes jo m'hi apunto.
tenia una d socials a la q li deiem la barbie, s'ho va guanyar per treure el maquillatge nmig de la classe i començar-se a pintar (tmb li deiem warra pq s va liar am el de catala als lavabos de linsti, la van pilla....jiji)
tmb tinc una profe a la q li diem la titanic ,s veu q fa poc la va deixar l novio i sta "nfonsada" a vegades quan parlem dels romantics, sq es de literatura castellana, s posa a plorar xD.
el alma que puede hablar con los ojos también puede besar con la mirada

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

jeje, jo tinc una profe k pensava k s'havia retirat ja de lo vella k és!
Però avui l'he tornada a veure...és... "EL REGRESO DE LA MOMIA" :lol:
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Weno, altra cosa k em fa grasia sobre un profe meu...

es un empanat

ens estava explicant un dia la nomenclatura estequiometrica i de cop es va quedar mirant la finstra, no reaccionava, al mig de l'explicacio...

Tots cridant: "Profe! Profe!..." i no sen enterava, i al cap duna estona va tornar i va seguir explicant com si res...

Despres li vam preguntar k mirava i ens va dir... : -La gent k pasava x baix, k es maca de veure...

ens vam kedar... ¬¬'

Us juro k es verídic!!!!! no minvento resssssss
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Moki
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 12:06 am
Ubicació: Figueres

Entrada Autor: Moki »

Jo a l'insti tenia una profe de castellà que anava sempre molt despistada i quan explicava es passava l'estona dient "Perdonad... se me ha ido el santo al cielo" i que quan haviem de fer exemples d'oracions subordinades o aixi sempre posava els mateixos noms "Juan y Luisa se fueron a comprar" . Sempre m'he quedat amb l'intriga de qui eren en Juan i la Luisa .... xque de tant que els repetia alguna història rara hi havia d'haver al darrera

Edito: a la directora de l'insti li deiem "Pinedator" xque es deia Pineda de cognom i tenia una mala llet al.lucinant i al de gimnasia que tava molt macissu li deiem Torrent Zumosol pq era clavadet al cosi de l'anunci. I, encara una altra, quan anava a primaria nava en un cole de monges i teniem una "madre" que es deia Madre Maria del Amor Casado. Lu flipes!
Moki l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 28, 2005 8:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"Si no us agrada el que hi ha... al carrer home! al carrer..."

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Jo encara me'n recordo del meu profe de dibuix tècnic que era un vell verd (no per criticar, de debò que ho era). Cada cop que una noia li anava a preguntar qualsevol cosa, la vista se li baixava misteriosament cap a més avall del coll (vulgarment anomenat escote), quan la noia marxava, mirava a on l'esquena perd el seu bon nom (li mirava el cul) i misteriosament a la primera fila només feia seure les ties més bones de la classe.
Va ser mític el dia en que va demanar per sortir a la pissarra una noia que es diu Ester, amb un pit exuberan, i tota la classe li vam dir que aquell dia no hi era. I després de pensar-s'ho una estona, va dir: emmm, doncs que surti a la pissarra l'Ester :clap: :clap:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

la meva profe de socials es diu Maria Soledad Escarabajal: es la persona més ortera que podeu trobar, només te uns pantalonts i aquests li arriven al tormell pota una bofanda rosa i tronja que no li pega amb res i un bolso de plàstic, només te aixo, Cada dia es tenyeix els cabells d'un vermell diferents, un dia vaig comptar cuants cops en una classe deia: VOLEU CALLAR! en va dir 7 cops, va dir 5 cops: vale o no.
la de Castella es diu maria José quan parla se li mou el nas i te un cul... esborra molt rapid i tambés escriu molt rapid, a la classe no s'aclara quant nosaltres ja hem tret el full ella ja esta esborrant el que nosaltres teniem que escriure :evil:
el Binguen es totalment el contrari de la Maria Jose es pasa 3 minuts esborrant la pissarra es molt timit i l'unic que fa es esquemes, es curra tota la clase fent-los, si s'equivoca en una cosa ho torna a esborrar tot i despres torna a començar. Quan entra a la clase en canvi de dir: Calleu o algu es passa 10 minuts callat fins que calllem si nosaltres no arrivem a calllar no fem classe! te un tic al cul, als hombros, als ulls i al cap.
després hi ha el elias te els ulls sortits.
BON ROLLO
Imatge

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

la meva professora :alien: de mates de l'any passat, cada vegada que explicava una cosa, deia: "si?"
un cop ho vaig comptar i va dir "si?" 14 vegades en mitja hora :boig: :lol:
-daniel- l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 09, 2005 5:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Hahahahaa això em recorda a una profe que vaig tenir a 1r i 2n d'ESO que sempre deia: Vale? Al final nosaltres comptàvem quantes vegades ho deia i uff... un piló xD Això sí, és una de les millor professores que he tingut.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Ui! de vell verds n'hi ha hagut i n'hi haurà sempre. A la meva escola (aix... sempre serà la meva escola :wink: ), un profe d'educació física, que es diu ****, sempre se li ha anat la vista... I quan erem petits, allò que, com qui no va la cosa, pam pam al culet de les nenes. Abans, pensava: porc! :cabrejat: (i prou) Amb el pas del temps, m'ha canviat la seva imatge (a pitjor, ja m'enteneu)... :evil:

Ostres, daniel, la teva de mates recorda a la meva! Cada cop que acabava una frase deia: sí? Ho enteneu tots? En sabia tant tant, que sabia moltes maneres de fer un mateix problema i es feia un embolic. Era un hobbit, a més, i tenyida tipus Letícia Sabater, amb les celles ben negres. Però tot i així, no tenia malícia, pobreta...

Per no parlar de Madame Mosser, francesa de la seva estimada Alsace... Quin pelmazo de dona :wall: , era una borde... Quins temps :wink: ....

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

tink un profe k s fines i millor n us dic el nom
laltre dia ens va tancar tots les llums i sen va anar de la classe(avera, una mica + k els altres dies si k parlavam), al cap d'uns 30 segons es va tancar la llum i es van tancar els ordinadors de cop i... kina pena k n saguessin carregat xk sino els auria agut darrerglar :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

XD veig k als bostres coles hi ha cada fauna.....
xo k x fauna la del meu insti.....

- el profe de reli és un iluminat i es creu "el messies" :pray: o algu x l'estil, i k ell creu en un deu raperi i coses axis. A més et mira am una cara de fàstig quan li preguntes algo....

-el ex profe de mates era x petarse el cul.... quan li deies algo es posava nerviós i començava a cridar:
"-pero serás MAMELUCO!!!!!(XD)Pero si esto es de CAJOOOON!!!!!" :rage:
I cuan estavem parlan cridava:
-"Que te calles de una vez, COÑOOOO!!!!!"(XD) :rage: :rage:
I es d'akells ke accentuen les erres:
-"La rrrrrrrraíz quadrrrada de quatrrrocientos, es..."
i kuan parlava era vomitiu, xk tenia akell filet de baba k li penjava dels llavis.....kin fastiggg......... :cry:

-es seguent espèciment es la mítica ex profe de caste, la k deia:
-"Pero pp-porque no hacc-ceis los ej-jercicios??? EH? EH? EEEH???
dE verdad QUE ME DAIS UNA PENITA...!!!!!PERO QUE PENITA ME DAIS...QUE PENITAAA!!!!!! :lol:
jajaj se li anava la olla...

- despres tenim el de tecno, un gran profe, xo una mica p'a'alla...
es creu que el nostre mon és en realitat un somni d'un gos, i que tot el que ens passa es somiat per un caní....
i es questiona sobre coses tan absurdes com:"i si es cau la lluna?"
"i si ens ataquen batallons de formigues gegants?"XD :lol:
a mes ens explica que si hi havia soldats es posaven a pixar en bidons per fer crema de mans...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

-la de catala amb unes amenaces repetitives:
"no m'heu vist enfadada , ehh???? :rage:
"no m'heu vist enfadada , ehh???? :rage:
"no m'heu vist enfadada , ehh???????? :rage:
com una cabra. :lol: :lol: :lol:


wenu aki les gamberrades:
-fem allo d'agafar un tros de formatge del bocata d'algú i el fiquem a sota del radiador, de manera k es fon ui comenca a fer pudor de formatg cremat, i la profe s'espanta.

-la pela de la bola gegant, un paket de 100 fulls i un mun de celo....i ja us u pudeu imaginar.....

-un dia vam agafar un guis i vam pintar tota la part de sota de la taula del profe, k es una milka mariet, i li encanta creuarse de cames, i es va tacar tot es pantaló de guix...XDXD

-vam ahgafar uns 500 fulls i els vam fer boles, i cadascu en tenia molts al calaix, i kuan la profe estava deskena vam comensar la batallaXDXDXD

Respon