El Cor de la Ciutat o Ventdeplà?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Nimfadora Tonks
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 84
- Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
- Ubicació: Barcelona
- Nimfadora Tonks
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 84
- Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
- Ubicació: Barcelona
- massa_hpifriends.com
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
- Ubicació: Mansió-X
- Contacta:
Sí, lapot, com has pogut oblidar les millors series de televisió del segle (ironia)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDXDHpConan ha escrit:Oh! us oblidàveu de Pasión de Gavilanes i Frijolito!!!!!
Jo prefereixo Ventdelplà.... po tas deixat Jet Lag amb T det Teatre, que és la meva série preferida i avui comencen NOUS episodis!!!!!!!!!!! ueeeeeeeee!!!
Massa
[I Si fos...?]
A mi el cor de la ciutat m´agrada més, ja que Ventdelplà ho vec una copia, i ademés el Cor el vec desde el capitol 520 o així, i ja em sé l´historia. Si que es veritat, però, que el cor a baixat de nivell, encara m´enrecordo d´en Paco, en Marcel, la Laura, etc. Pero igualment per distreurem m´agrada força.
ui, a mi m'agrada per mol mes vendelpla... encara k a vegades tmb miro el cor de la ciutat els diumenges kuan maburreixo... Ara, trobu k els guionistes d vendelpla cada cop tenen menys idees. Totes les coses del mon passen a vendelpla, un "poblacho" d mala mort..., es massa irreal: k si dos es moren en un accident d cotxe, k si l'altre troba els diamants d'un tio k se li mor al taxi (aixo ho vai trobar massa xD), k si als altres els segresten... i un llarg etc.
Però a mi igualment magrada!!!
Però a mi igualment magrada!!!
parvati l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 10, 2006 5:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.
el cor de la ciutat ja no ho miro, em ralla moltíssim (prefereixo jugar als sims 2 a aquesta hora ) Vendelplà, m'agrada bastant, és entretingut, però és d'aquelles sèries, que ja saps què és el que passarà...
vaig trobar cutríssim que el david i al teresa quedéssin un dia a la setmana per deixar buida la casa perque el martí i la isona poguessin...
vaig trobar cutríssim que el david i al teresa quedéssin un dia a la setmana per deixar buida la casa perque el martí i la isona poguessin...
- lapot
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 500
- Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
- Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
- Contacta:
a veure també és un tema que no agrada molt a la gent del cor:
quin cor t'agrada més el d'ara
o el d'avans
a mi el de abans, ara tots és david per qui, tu tas liat amb aquella, hem tallat, i coses per lestil... millor el de bans, amb el narcis i tota la colla,allo si que era cor de la ciutat i no ara.
quin cor t'agrada més el d'ara
o el d'avans
a mi el de abans, ara tots és david per qui, tu tas liat amb aquella, hem tallat, i coses per lestil... millor el de bans, amb el narcis i tota la colla,allo si que era cor de la ciutat i no ara.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.
a mi m'agradava molt més el cor d'abans perquè ja coneixies tots els personatges i ara ja no està tan bé, i tothom és molt desgraciat: a la mercè li fan búlling, els peris k stan fatal tots 4, l'alícia que creu el david s'ha casat amb ella x la pasta, el david k està preocupat x sons pares i pel k creu l'alícia, el fidel que no t pasta i li ha de deixar son fill, el pare de la sandra que l'eva el puteja a la feina, l'eva i l'altre k s'han separat, i apa tota la família preocupada!! el professorat de l'escola que està preocupat x si corren drogues x l'escola
i encara em deixo un pila de desgràcies més!!
apa siau!!
i encara em deixo un pila de desgràcies més!!
apa siau!!
el que fan no està bé (semblo una nena petita!) nono, po a veure a qui li agradaria que li féssin búling. la sandra a casa son pare la tracta fatal, avui li ha fotut una hòstia i tot! i és que la sandra no volia posar una rentadora perquè sempre les posa ella i perquè li ha dit a son pare que sempre s'emborratxa. i si jo fos la mercè ja ho hauria explicat a algú i hagués canviat d'institut a la de ja! i de bon començament no li hagués permès que em tractés així. no estic justiicant la sandra, és una mala p*ta , parlant clar, però és que la mercè és aturadeta...
la millor d'aquell tro és la Fabila, o com es digui, encara que és una covarda, perquè està en contra del què li fan a la emrcè ella no diu absolutament res perquè la sandra li fa por. i l'altre, pos diguem que necessita viure per la sandra, perquè sola no fotria res.
estar malalta tampoc està tan malament, et tragues una de sèries...avui he vist, <<La Mujer en el Espejo>> és la cosa més cutre cutre cutre que he vist en ma vida. no explico de que va, perquè és tan rebuscat, que no he entes absolutament res!
la millor d'aquell tro és la Fabila, o com es digui, encara que és una covarda, perquè està en contra del què li fan a la emrcè ella no diu absolutament res perquè la sandra li fa por. i l'altre, pos diguem que necessita viure per la sandra, perquè sola no fotria res.
estar malalta tampoc està tan malament, et tragues una de sèries...avui he vist, <<La Mujer en el Espejo>> és la cosa més cutre cutre cutre que he vist en ma vida. no explico de que va, perquè és tan rebuscat, que no he entes absolutament res!