El Cor de la Ciutat o Ventdeplà?

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

El Cor de la Ciutat o Ventdelplà?

El Cor de la Ciutat
20
24%
Ventdelplà
62
76%
 
Vots totals: 82

Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

Entrada Autor: Hedwing »

es k amb el cor de la ciutat ja t'ovorreijes osti pero amb el vendelpla no et quedes enganxat!!
Baby Remember my name it's going to be famous!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

4ever cor! xd

Entrada Autor: Getta91 »

sens dubte el cor de la ciutat, tot i que aquesta temporada, amb el canvi aquest...no se, no m'acaba de fer el pes. visca el cor de tota la vida! :ballar: jeje
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Des de que van detenir al Tomas (el violador) a l'estiu que els nous episodis ja no valen tant la pena.
Aquesta seriè l'han estirada com un xiclet, però ja ha arribat al límit i ara ja no te el curre que tenia abans.
Vent del plà ara és millor, però el cor d'abans superava Vent del plà.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

po zi

Entrada Autor: Getta91 »

vespral ha escrit:Des de que van detenir al Tomas (el violador) a l'estiu que els nous episodis ja no valen tant la pena.
Aquesta seriè l'han estirada com un xiclet, però ja ha arribat al límit i ara ja no te el curre que tenia abans.
Vent del plà ara és millor, però el cor d'abans superava Vent del plà.
pos si, tens tota la raó, tota serie té el seu final i el final del cor estava quan va acabar la temporada passada, amb els personatges de sempre, etc. però com he dit abans, ventdelpla no m'agrada i ara el cor tpc gaire....a mi el que + m'agradava era laberint d'ombres! algú ho mirava? jo mirava això i el cor i ara...re de re... :(
SEMPRE ACLEE!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a mi el cor ara m'agrada molt encara k he de reconeixer k kuan staven a sant andreu m'agradava + sobretot les ultimes temporades pk ia et coneixies els personatges. el k no magrada d la nova temporada sk son una mica charnegos i han posat cada nom..com Jessi...i d vegades els vesteixen una mik malamen i el david m'agradava + el d'abans encara k era = d lleig k ara. a vendelpla hi ha mooooooooooooooooooolt sexe. ahir mateix la Isona li va dir al Martí:
_Vull fer l'amor amb tu ara mateix!!
va ser realmen intressant

Avatar de l’usuari
tsubasa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. set. 14, 2005 2:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: tsubasa »

N m'agaden les series catalantes com akestes...el q si m'agrada es la programacio del 3xl.net... te moltes series manga acabades de sortir..jeje.... a mes la pogramacio al canals catalans n es tan verda com el altres en els pogrames del cor :riure:
I'm not crazy.....Just a little Unwell....
Imatge

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Re: po zi

Entrada Autor: -sandra- »

Getta91 ha escrit:pos si, tens tota la raó, tota serie té el seu final i el final del cor estava quan va acabar la temporada passada, amb els personatges de sempre, etc. però com he dit abans, ventdelpla no m'agrada i ara el cor tpc gaire....a mi el que + m'agradava era laberint d'ombres! algú ho mirava? jo mirava això i el cor i ara...re de re... :(
JOOOOO mirava Laberint d'ombres, aquella sèrie mítica, amb en Salvador Borés, em pensava que era l'única :happycry: :happycry: quina ilu :happycry: És que a mi m'encantava allò de no saber l'assassí, aquell misteri que hi havia per l'aire, veure la cara de maníac d'en Salvador i descubrir que no 'nava en cadira de rodes :happycry: quins bons records :happycry:

Llàstima que la van tallar de cop, i li van buscar un final depressa i corrents, i vaig saber l'assassina del final, però no tenia cap motiu ni res. Van espatllar el final :cry: Però la sèrie va valer la pena :mrgreen:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo també seguia Laberint d'ombres... però era petitona i ho veia poquet.. :P
L'últim capítol em va fer tanta pena... ara que ell ja no matava a les persones... buf! Però va ser un bon capítol.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

...

Entrada Autor: Getta91 »

jeje jo laberint d'ombres també ho vaig veurequan era petita :oops: nu se quan fa ja que no la fan? jo ara tink 14 anys...tan és. xd no ho vaig enganxar ben b des del començamet però un cop em vaig posar a mirar-ho...osti tu, cada capítol i me n'enrecordo bastant, per mi la millor serie de tv3 que he vist!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

uo! a lenkesta guanya Vendelplà!!

io laberrint d'ombres no ho mirava (era bastant petita, bueno, tmpoc se kuan temps fa daixo) :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Laberint d'ombres sí que era un bon culebron...ara el cor ja no m'agrada...visca el cor a st andreu si senyor!!!!per això ara m¡agrada més ventdelplà però la sèrie és molt previsible ja.....en fi visca Laberint d'ombres!!!!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

jo no soc una gran fan de les series en catala xo krek k komparant es millor el cor de la ciutat k ventdelplà
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
_pim_
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 31, 2006 2:27 pm
Ubicació: Olot, Girona, ¡¡CAT!!

Entrada Autor: _pim_ »

yo no es que sigui mol aficionat als "culebrons", pero si he de decidir crec que és millor vendelplà. No sé perquè, pot ser és perquè vendelplà l'he vist una mica des del principi, o potser perquè el cor de la ciutat ja es fa pesat amb tants capítols.... :juggle:
en definitiva millor ventdelpla :lol:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

A veure! Heu vist avui ventdelpla? :fuig :atontat

:flame: :flame: :flame: :flame: :flame:
Montras :cabrejat:
Com sel hi pot acudir un incendi forestal!!!!!!!

Benet Power :animadora

ës ben bé que cada di tenen menys idees.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

A mi m'han dit que els problemes que els hi passen als de Vendelplà són una mica els problemes o el que preucopa als catalans perquè com qu TV3 és una televisó pública han de refectir els problemes de la societat......
Del capítol d'ahir em vaig quedar amb la frase del David: Cloroform!!!!!!! :riure:
Imatge

Imatge

Respon