Moments memorables

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo e mirat la peli d peter pan, akell k surt en Jeremy Sumpters o algu axi, i vai plura kuan deien lu d:
"yo creo en las hada, yo creo, si creo!"
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Crec que alguns us referiu a Peter Pan i d'altres a Finding Neverland, oi?

Si és la segona, estic d'acord, és una molt bona peli però et fa plorar, no és peter pan per als nens!

La primera sí que és per als més petits i hi ha un tros en el que sembla més aviat matrix amb en peter pan al sostre de l'habitació fent tombarelles!
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Wenu, ia se k es infantil i una mika rollo flipats, pro es k io sok mol infantil. En Nemo, Robots...a mi m'agrada tot XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

No si a mi també m'agraden molt Finding Nemo, Ice Age, Monsters SA, Jimmy Neutron, ... però hi ha d'altres que no gaire com Robots, Valiant, Madagascar,...són massa infantils.

Les de Pixar, els de Toy Story, són més aviat per als no tan petits perquè hi han acudits i dobles sentits que els nens no ho entenen ni ho disfruten.
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Angelina
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. maig 02, 2005 8:49 pm

Entrada Autor: Angelina »

bona pregunta !

un dels moments que més m van agradar va ser quan estava llegnt EL Codi Da Vindi i explicava tot allo de les pelis que va fer Walt Disney; l'altre quan, al cinque llibre d Harry Potter, el Sirius es mora... i mlts mes

referent a les pelis, la del Pianista, no se si algu l'haura vist xro em va tocar molt quan ls nazis comencen a entrar a les cases per fer inspeccio, i amb aixo que hi ha una familia que te un home gran que és iinvalid, i com que no es pt aixecar el tiren de dalt del balco..... realment aquesta escena em va tallar la rspiracio ....

Avatar de l’usuari
el cant del fènix
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 07, 2005 9:59 pm
Ubicació: països catalans

Entrada Autor: el cant del fènix »

referent a les pelis, la del Pianista, no se si algu l'haura vist xro em va tocar molt quan ls nazis comencen a entrar a les cases per fer inspeccio, i amb aixo que hi ha una familia que te un home gran que és iinvalid, i com que no es pt aixecar el tiren de dalt del balco..... realment aquesta escena em va tallar la rspiracio ....
Aquesta escena tmb em va glaçar la sang! ...

Buff! ara un moment memorable literari va ser fa pocs dies amb una novel·la q em va absorvir totalement!: "Monts borrascosos" (es deu traduir així de "wuthering heights"/"cumbres borrascosas"? :roll: d'Emily Brönte) sabeu allò q dèiem q les persones poques vegades són totalment bones o dolentes, sinó amb matissos? doncs aquesta novel·la n'és un exemple, i amb molta força!

Vinga ànims pel nou curs! (esperu q no els necessiteeeu! :ballar: )
...També per tu que has tan après a no fixar-te en tot allò que no et convé...

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Ostres, a mi aquestes pelis rollo la llista de schindler de nazis no les puc suportar, en canvi com les de cims borrascosos són drames que de tant en tant els puc sofrir.

Si voleu plorar us recomano "firelight" de la sophie marceau
http://www.filmaffinity.com/es/film183516.html

Però per memorables no és necessari que hagueu de plorar...
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, totes les Disney, siguin infantils o no, són la canya!

Jo gaudeixo... com un nen ^^ sempre que veig Mary Poppins!

I bé, sí. La pel·li de Peter Pan la Gran aventura, el "Yo creo en las hadas" és realment emotiu. a mis emrpe se'm posen els pèls de punta! :roll:

Ara bé, molt més emotiu és el "Yo creo en las hadas" de Descubriendo nucna Jamás.... Quina ploreraaaa. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

El meu momet memorable seria el dia que vaig anar a veure la peli "los padres de él"

la pelicula es bona i fa riure, però el primer cop que la vaig veure no em vai poder divertir massa, perque el meu tiet s'havia mort i ens ho van fer anar a veure per a que ens en oblidessim una mika. Si, es un moment trist, però memorable, i per una estona em va fer oblidar una mika la mort del meu tiet :cry: es una pelicula que em va ajudar a passar aquest mal trangol, per aixo l'he posat aqui. :cry: :cry:
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

El meu moment memorable seria quan vaig anar al cinema a veure la pel·licula Mar Adentro. Quina plorera, mai havia plorat tant a cap peli, bueno plorava jo, la meva amiga i tots els que hi havia a la sala. :lol:
La veritat va ser una pelicula que em va m'agradar tant, que le vista 2 o 3 vegades i en totes elles he plorat. :cry: :cry:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, jo a Mar Adentro no vaig plorar.

És que... no ho sé. És el que ell volia... Feia pena, però era el que ell desitjava i... No era una mort tràgica, sinó desitjada.

Què trist, ara que hi penso, no? :eh:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Bar adentro no em va semblar tant trista... :P
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Jo la trobo trista per tot el que està sufrint ja que ell vol morir i no el deixen. :(
Jo penso que voler morir és una cosa molt forta, però es clar també penso en com estaba que no es podia moure ni res... Em va impactar bastant la pel·licula ja que no coneixia gaire la historia.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

A mi la veritat és que no em va agradar gaire Mar adentro.. però és qüestió de gustos. Tot i aíxi crec que és una peli que està bastant ben feta.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sergi ha escrit:Bar adentro
El celler? XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Respon