TONKS

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

TONKS

Entrada Autor: calis »

Aquesta noia promet.... potser serà la nova """bessona Weasley""" ? sembla que tingui capacitat per liarla..... XDD

!1 cosa a la versió anglesa ella demana que se l'anomeni Tonks i no Nymphadora Tonks, ni senyora nimfadora tonks....al contrari del que s'entesta a fer en Pàmies.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

en cata tb

Entrada Autor: Jomast »

En català també ho diu pero sembla que s'en rigui pq al cap de m,itja pàgina li torna a dir ninfadora

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A mi em va estranyar que introduís un nou estil de "mag" en aquestes alçades de la sèrie... Vull dir, que els animagus ja els coneixíem des de la segona pàgina del primer llibre, i en canvi durant 5 anys en Potter no n'havia sentit a parlar, dels metamorphomagus o com se diguin (srry, ja fa molts mesos que me'l vaig llegir.. :( ).

I segur que això jugarà un paper molt important, perquè no introdueix una cosa així només perquè pugui canviar el seu pentinat... xDDD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Alanis »

No se'n deia aurors??!!
Jo tmb estic amb en vodly, que ara en coneixem un perqué en els propers llibres se'n parlarà...

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

No dona no....
Bruixots amb capacitat per transformar-se en alguna cosa....

animags..... kes transformen en animals
i metamorphagus ( no ho se en català) ...que poden canviar el seu aspecte....

Els aurors més que res són els que lluiten com a professionals contra les forces dle mal....

Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Alanis »

Kin lio porto damunt...aixo em passa x llegir 15 min kda dia..xD!! I al metro...kasun aixo d nu tenir temps!!

-----------
(bé aquesta de dalt sóc jo...però amb un despiste impresionant!! :p
Petons!!)

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Si jo també u crec aixi!

______________________

"Els records mes felicos es poden trobar en els moments mes foscos"

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

Pot ser que la li no se sagu

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Tens tota la rao

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

La raó de què? 8O
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

L.M.
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dl. gen. 23, 2006 9:17 pm

Entrada Autor: L.M. »

ei gent qe se'n diu MAGIMORFICS!
be això em sembla. xd

A mí em cau molt be la tonks (spoiler: i qe hagi acabat amb en llopin) però no crec qe tingui un paper gaire importat apart de protegir en harry al 7e llibre.

Vinga'n gent!
adeu!
Ho veus, Dumbledore?-va dir en Phineas Nigellus-. No els vulguis entendre mai, els alumnes; no ho suporten. S'estimen molt més ser uns pobres incompresos, tenir-se pena, recrear-se amb...

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

La Tonks em cau de conya! És molt simpàtica i graciosa, i no com l'Snape (bueno, he passat a l'altre extrem xD).
Ha de ser guai això de ser metamòrfic ai! magimorfic xDD
Però ha de sortir amb en Llopin!! Tots dos s'estimen!! Ja trobarem alguna solució per això de ser home llop... xD
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

A mi tmb em cau de conya la tonks pk sembla ser
molt dibertida am aixo de kanvirse el nas el color de
cabells
[..::lAiA::..]

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

al katala tb diu k la anomeni tonks xo el harry lanomena nimfadora tonks, xk sembla gilip*ll*s el harry de vegades. ami tb em cau mol be xk es torpe kom jo jajaja, xo no krek k la lii aposta o sigui k no krek k enkaixes amb els bessons weasley!
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Pero no us adoneu que la Tonks es DOLENTA? :twisted: :twisted:

Ella és molt més important del que creiem, i mentre ens fan dubtar de la lleialtat de l'Snape, la veritable traidora es la TONKS!!
Está molt desaprofitada a la Orde, i un poder com el seu podria ser mol útil com a espia, no només per divertir a la Ginny posant nas de porc :roll: :roll:
Amés al 6è llibre dóna peu a moltes "coses rares".

1. Al passadis de la sala de la Necessitat topa amb el Harry i <<fa un gest de dolor mentre es palpa l'avantbraç esquerre>>-------La marca tenebrosa!

2. EL harry comença a parlar-li d'en sírius ( en el mateix moment d'avans) i a ella se li escapen les llágrimes------Voldemort l'està trucant i li fa mal.


3. Diu que está cercant al Dumbledore peró que ja sap que no hi és---- Llavors que va rondant pel mateix passadis de la Sala de la NEcessitat just en el moment que el Draco és a dins? Està fent de vígia?


4. A Hosmeade també es topa amb el Harry i la veu <<nreviosat>>-----Potser havia quedat amb el Draco pel tema de l'aparell aquell de teletransport.


5. Es la espia ideal, apart del seu poder. fa el paper de "torpe" la qualcosa fa que ningú no sospiti d'ella, i amés es lia emb el pobre Remus per fer veure que és BONA.


6. A les visions del Harry provocades per Voldemort on surt el Sírius, hi ha una incongrucència: com pot Voldemort repoduïr l'aspecte actual el Sírius si fa més d'un any que ningu no el veu.? En canvi, si la Tonks que el veu sempre que vol a Grimmauld 12, fos la traidora....perfectament podria transformar-se en el Sírius de les visions que transmet el Voldemort.


No pretenc que compartiu la meva opinió... però estic 150% segura que la Tonks es una TRAÏDORA!!! ( y l'Snape no)
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Respon