En Dumbledore està realment mort?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo tb krek k ta mort xl matex k tutom, xk en dmbledore va ser enterrat, a mes a mes, en harry va veure kom keia x la torre i tuthom va veure el cadaver den dumbledore estellat. apart, en severus snape al principi del llibre, va fer el jurament inviolable k faria el treball den malfoy si fracasava (kosa k va fer).
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Depén, en cap moment en Harry veu l'impacte del cos d'en Dumbledore amb el terra, podria (molt poc probable) ser que un cop hagues caigut ( o llançar-se enrere) hagués transformat una pedra en el seu cadàver i ell hauria marxat ben viu, per reaparèixer en el pròxim llibre.

Això és una bestiesa però mira qui sap.

PD: Jo sóc dels que creuen que està mort.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Jo crec ,que Dumbledore és mort definitivament.
No se,però no m'imagine que sigui tan cb**n ,com per montar tot el numeret de la seua mort,i deixar Harry destrozat.
La mort de Dumbledore ,es la catársis definitiva,el que fa que Harry,siga ,per fi totalment conscient,de la seua situació,i la del món màgic.I que al fi,prengui una decissió ,com l'ha d'anar-se'n de Hogwarts,i cumplir la profecia.
Dumbledore no tornará.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo krek k si k stan morts pk fins i tot la jkrowling vol fer k en harry es mori.(akesta es la mewa teoria)tot i k a mi em va costar asimilar k en dumbeldore es moris pensava k alguna kosa el curaria per tant....
[..::lAiA::..]

xipopix
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 1:56 pm

salvar en Dumbledore

Entrada Autor: xipopix »

utilitzant un "reculatemps" no es podria salvar a en Dumbledore¿¿¿! igual que van fer am en Becbrau
es una pregunta k maradaria k algu me la knt. pke trobo ke podria ser possible

Avatar de l’usuari
Laieta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 6:52 pm
Ubicació: Barcelona, vallvidrera

Entrada Autor: Laieta »

No, no seria possible utilitzar un reculatemps perque el dia que el harry&co van anar al departament de misteris, amb tot aquell batibull es van eliminar totes les existències de reculatemps, per tant crec k no seria possible nop???
wenu dwww :juggle:

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Això de que van destruir tots esl reculatenps no ho recordava... però pot ser que encara en quedi algun, el que no entenc és perquè no s'utlitzen més sovint, d'acord que hi ha un risc però a vegades no val la pena córre'l per arreglar una cosa catastròfica que hagi succeït? perquè si es va utilitzar per salvar el sirius perquè no es pot utilitzar per salvar altres persones? com per exemple els Potter, però clar que no sé si interessa perquè si els Potter no haguessin mort potser Lord voldemort no s'hauria mig mort.

Avatar de l’usuari
Laieta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 6:52 pm
Ubicació: Barcelona, vallvidrera

Entrada Autor: Laieta »

home, tens raó, pero pensa que si ho haguessin fet llavors ja no hi hauria història, de fet, jo crec k la rowling va escriure lo dels reculatemps perque sino els lectors pensarien que es pot rectificar tot, es a dir que ia no hi hauria història..weno no xe, crec k la rowling ho ha fet per aixo..

Avatar de l’usuari
Laieta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 6:52 pm
Ubicació: Barcelona, vallvidrera

Entrada Autor: Laieta »

Finalpotter ha escrit:Depén, en cap moment en Harry veu l'impacte del cos d'en Dumbledore amb el terra, podria (molt poc probable) ser que un cop hagues caigut ( o llançar-se enrere) hagués transformat una pedra en el seu cadàver i ell hauria marxat ben viu, per reaparèixer en el pròxim llibre.

Això és una bestiesa però mira qui sap.
Però no es veia que estava mort quan l'snape li fa l'obituspersubitum?
home, jo crec k s'ha mort i punt, costa d'acceptar pero... :cry: :roll: en fi... la vida es dura
apa dw! :wink: :)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

EI, GENT!

La Rowling va confirmar ahir, en una lectura amb preguntes que va fer a Nova York, que el Dumbledore està DEFINITIVAMENT mort. Ni s'amaga ni ho fa veure ni res.
Ara ja no hi ha res més a dir sobre si és mort o no. La Rowling ho ha deixat ben clar.

Quan torni de vacances posarà la notícia a la web però, de moment, us volia avisar ^^
Byee.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:Ara ja no hi ha res més a dir sobre si és mort o no. La Rowling ho ha deixat ben clar.
Jo crec que podríem comentar si el que va dir és veritat o només és una brometa/innocentada pels fans desitjosos de saber coses i que ella mai respon o si ho fa mai ens ha enganyat i potser ja toca. Res, no em feu cas a vegades també se m'en va l'olla.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

la veritat és que no ens podem refiar gaire del que diu la Rowling ja que pot ser que ens vulgui enganyar per després que el llibre ens sorprengui més. Perquè a ella no li interessa desvelar informació sobre els llibres.
Però en aquest cas crec que el que ha dit és cert, en Dumbledore és mort. No seria lògic que ho hagués fet veure... fer patir tothom i després aparèixer... el Dumbledore no faria això ni que fos per protegir-se del Voldemort.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

La Rowling,va estar no fa massa,en una mena de conferencia ,que oferien ella,Stephen King i un altre escritor.I va dir ,que Dumbledore,és MORT DEFINITIVAMENT.
Ho va voler deixar clar,per tots els rumors que corrien per ahí ,de si estava mort o no.
Aquí deixe el que diu la pàgina en cuestió.
Atenció,si la llegiu,potser us assabenteu de coses que no voldrieu saber,jo avise...
Això és de mundopotter.com.

"En el día de ayer J.K. Rowling dio una nueva conferencia junto a Stephen King y John Irving. La diferencia fue que Rowling contestó a preguntas sobre el sexto libro muy importantes y dejó más dudas todavía sobre algunos personajes. Sino leíste el sexto libro, no sigas leyendo, porque esta información tiene muchos Spoilers.


Aquí os dejamos la información que dio Rowling en la conferencia (SPOILERS):

1- A parte de Harry, Jo también desearía traer a Hagrid al mundo real.
2- Hay más en tía Petunia que lo que vemos, y descubriremos todo sobre ella en el séptimo libro.
3- A Dumbledore no le va a pasar como a Gandalf.
4- Dumbledore ESTÁ MUERTO DEFINITIVAMENTE. "Todo el mundo necesita pasar por las 5 etapas de la vida, y conseguir más allá de su muerte." Ella también se disculpó con Dumbledoreisnotdead.com (Dumbledorenoestamuerto.com) por arruinar el tema del website.
5- El futuro de Jo después de acabar Harry Potter es pasarse un tiempo sin escribir nada. Actualmente está escribiendo un libro para niños pequeños (ya lo tiene escrito a medias) que no tiene nada que ver su tamaño con los libros de Harry Potter.
6- El autor Salman Rushdie subió con su hijo para preguntar, después de una teoría detallada, si Snape es bueno o malo. Jo contestó que "su opinión es correcta." La opinión de Rushdie, desafortunadamente, no se escuchó.
7- Mientras tomaba una ducha antes de la conferencia, Jo dijo que se le había ocurrido un título nuevo para el séptimo libro, que estaba mejor que su título actual. Lamentablemente, Rowling no dijo nada más sobre el título.
8- Stephen King dijo que le daban miedo los Mortífagos, a lo que Jo contestó "A mi me da miedo Stephen King"
9- Si Hermione se parara delante del espejo de Oesed, mostrando su deseo más profundo, seguramente se vería junto a Ron.
10- En el Séptimo sabremos las consecuencias que tendrá no haber matado a Dumbledore para Draco.
11- La moderadora, Soledad O'Brien le preguntó a los tres autores, que a quienes de sus libros invitarían a cenar. Stephen King contestó rapidamente "A Harry y a Hermione"
12- Mientras que Jo estaba enumerando a los personajes que ella invitaría a cenar, nombró al Trío pero se paró rapidamente. El público comenzó a gritar otros personajes pero Rowling dijo: "Soy la única que sabe quien sobrevive al final de la saga" Desafortunadamente Jo se dio cuenta de que si invitaba solo a los que estaban vivos la gente se daría cuenta de quienes no sobrevivieron al último libro, así que sus dos últimas opciones fueron Hagrid y Dumbledore."

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Gràcies per posar-lo perquè si no jo no m'entero de res. Aviam, vull comentar :P :
1- No ho entenc :?
2- Que descubrirem de tía Petunia, que esta casada d'amagatotis amb Lord Voldemort? XDD Ho dic perquè a la web de la Jo, es va dir que no pertanyia per res al mon de la màgia.
3- Potser com a Gandalf no, pero com a un altre personatge si :P
4- Mmm, això de que està mort....no se, no m'ho crec, tendeixo a pensar que ens donarà una sorpresa al 7è llibre
6- <<La>> perquè no tenia micro ni res, o perquè no interesava ja que la Rowling deia que ere correcte?
7- Brbrbr, em fot una ràbia això que diu algo i s'ho guarda tot per ella, encara ens vol deixar amb més intriga. Doncs a mi m'agrada saber el titol dels llibres.
8- Aquesta no se a que es refereix
9- Aquesta ja me la imaginava.
10- Clar, es lògic, Voldemort estarà enfadat i el castigarà. I també els seus pares no el veuran igual. Estic pensant que potser es passa al bandol bo.
12- Amb això no se si va voler dir que sobrevivien tots els del trio. I també penso que amb lo de <<Hagrid>> vol dir que morirà el Hagrid.

Bufa, quina opinió. Sento si ho he fet llarg, pero ho volia expressar per veure que en penseu (els altres podeu fer el mateix) :P
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Larongyea ha escrit: 8- Aquesta no se a que es refereix
És una xicoteta broma , Stephen King va dir que li feien por els cavallers de la mort,i la Rowling digué,que a ella ,el que li fa por és Stephen King.Una bona resposta ,tenint en conte ,que aquet home ,soles escriu llibres i guion de fantasia,y/o terror,més o menys macabres.
Larongyea ha escrit: 1- No ho entenc
Vol dir que li agradaria que Hagrid ,i Harry fossin reals.

Larongyea ha escrit: 4- Mmm, això de que està mort....no se, no m'ho crec, tendeixo a pensar que ens donarà una sorpresa al 7è llibre

bé,si ella diu que es mort definitivament ,jo personalment m'ho crec.Si no fos així ,i volgués marejar la perdiu,no diria que és mort,sino que d'això ,no et pot dir res.
A més ,crec que la mort de Dumbledore,és "necessaria",en el sentit,que és el catalitzadio,que possa en marxa el final de la historia.

Bloquejat