Què hi ha darrere el vel?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
moony, l'has cagada bastant, amb tots els respectes...
1.Vaig ser JO ki va tancar el tema teu, crec recordar....
2.Et vaig donar una bona llista de motius, que tothom pot llegir i mno crec que pugui rebatir-los, i l'illuminati també te'n va donar, ella també l'hauria tancat, i, si llegiu els motius, tots ho haurieu fet...
X l'amor de deu, deixa JA akest tema, moony....
1.Vaig ser JO ki va tancar el tema teu, crec recordar....
2.Et vaig donar una bona llista de motius, que tothom pot llegir i mno crec que pugui rebatir-los, i l'illuminati també te'n va donar, ella també l'hauria tancat, i, si llegiu els motius, tots ho haurieu fet...
X l'amor de deu, deixa JA akest tema, moony....
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
- moony
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 246
- Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
- Ubicació: barna
- Contacta:
Jolines jo q publicu una parrafada per deixar clar que no vull criticar ningu si no parlar de les tradus i ara va i ma dieu aixo
K no, que no ho he fet amb mala intencio! I no em tracteu com la dolenta de la peli pq quan jo vaig comensar a anar al forum derrors ja hi havia unes dotze pagines de critiques
El q vull dir es q no se si us en recordeu pero es en aquell forum on la laura va deixar un munt daclariments sobre les seves traduccions i a mi aquest tema em sembla molt interessant, i com q es allà on es parlava daixo em va fer rabia q tanquessin el tema, i ja sta. Potser hauria agut de posar un altre titol en intentar reobrirlo pero no vull q us enfadeu amb mi per voler rematar el pàmies pq no es aixo el q vull
JO NOMES VULL PARLAR DE LES TRADUS!!!!!
I sobre qui tanca o deixa de tancar temes vaig pensar que havia de ser un web master pq em sembla que no tothom ho pot fer aixo, no? (mentres no es fes amb mala baba.......... )
moony
K no, que no ho he fet amb mala intencio! I no em tracteu com la dolenta de la peli pq quan jo vaig comensar a anar al forum derrors ja hi havia unes dotze pagines de critiques
El q vull dir es q no se si us en recordeu pero es en aquell forum on la laura va deixar un munt daclariments sobre les seves traduccions i a mi aquest tema em sembla molt interessant, i com q es allà on es parlava daixo em va fer rabia q tanquessin el tema, i ja sta. Potser hauria agut de posar un altre titol en intentar reobrirlo pero no vull q us enfadeu amb mi per voler rematar el pàmies pq no es aixo el q vull
JO NOMES VULL PARLAR DE LES TRADUS!!!!!
I sobre qui tanca o deixa de tancar temes vaig pensar que havia de ser un web master pq em sembla que no tothom ho pot fer aixo, no? (mentres no es fes amb mala baba.......... )
moony
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)
- roni
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1254
- Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
- Rang: Mort Vivent
- Ubicació: A l'altre costat del vel...
- Contacta:
Tu trankila, Ary, que ja mirarem avere si a la consellleria hi ha algun ordenador i ja us direm kuan tornem (si tornem) ja deixarem que el sirius parli i tal, (si el trobem)Ary ha escrit:sencomença amb una semaneta es continua amb un any i..................... akests no tornen
moony, tmb hi han moderadors, que poden anar alegrement tancant temes
LunaBlack_Lovegood per la meva depresio post-vacances, no ens podiem quedar un anyet mes o algo??? avere si aprenem alguna cosa.... (un dia per entrar-hi, una setmaneta per aprendre algo de per alli, un mes per la depresio post-vacances, i 7 anyets per aprendre magia a Hogwarts no kreus k es el mes idoni???? i els estudis muggles.... b, si estem a Hogwarts, ja buscarem un treball mag...
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
Doncs si!! ^^
A més, al món d'HP hi han periodistes, oi¿? Doncs estudiant a Hogwarts i després un curset com el d'auror en periodisme ja estic llesta! xD
Vinga, un any....
X cert moony, en Jep ha posat un tema de preguntes a en Pàmies, encara que ha posat tres teves, pots preguntar el que vulguis és clar, eprò sense insultar a ningú, val¿?
Bon rotlloooo!!
A més, al món d'HP hi han periodistes, oi¿? Doncs estudiant a Hogwarts i després un curset com el d'auror en periodisme ja estic llesta! xD
Vinga, un any....
X cert moony, en Jep ha posat un tema de preguntes a en Pàmies, encara que ha posat tres teves, pots preguntar el que vulguis és clar, eprò sense insultar a ningú, val¿?
Bon rotlloooo!!
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- moony
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 246
- Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
- Ubicació: barna
- Contacta:
Exacte! Bonrotllo!LunaBlack_Lovegood ha escrit: X cert moony, en Jep ha posat un tema de preguntes a en Pàmies, encara que ha posat tres teves, pots preguntar el que vulguis és clar, eprò sense insultar a ningú, val¿?
Bon rotlloooo!!
I per cert, pq us penseu q el Jep va obrir aquest forum A que noendevineu quili va donar uan empenteta
A mi em fa cosa pensar q el sirius sta en un purgatori, a mes em de tenir en conte q els mags no creuen en deu ni el paradis ni res per lestil, no?
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)