R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Si k es misterios l'Aberfoth Dumby...k segrestessin lOlivanders pq sap alguna kosa seria un plagi dl senyor dls anells, q tb agafaven a en gol·lum pq els hi digues on parava l'anell dls pebrots. No crec k sapiga re.

Per cert, kina mania te la rowling pq les inicials dls germans Dumby siguin les mateixes no? No krek k s'agi d sospita d'axo, putse es coincidencia, pro mira, ma kridat latencio.

En Kreacher krek k sera bastan importan al final, pro no pas kom a komplice d l'RAB. Es la meva modesta opinio.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

A veure del regulusd què se'n sap?? Se sap com va morir?? Perquè si es va prendre tot allò que cobria l'horcruxe... no s podria haver mort d'allò... al dumby li va afectar molt... I si ell ja s'ho havia près com s k quan hi van tornar en harry i el Dumby encara hi era?
Jo de moment crec que és en Regulus perquè és l'única teoria que veig viable. Tot i que m'estranya que la Rowling ho deixi tan clar. Llavors seria molt probable que l'ajudant fos en Kreacher.
En Regulus va morir abans que en Harry neixés?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Del Regulus se sap (bé en Sirius sospitava, a partir del que va llegir un cop es va fugar d'Azkaban) que es va unir a en Voldemort perquè ell, i la seva família, creia que el seu ideal era el bo. El que va passar va ser quequan va saber le que li demanaven de fer, es va voler fer enrere i deixar els Cavallers de la mort, però això no es pot fer i el van matar.

Si hi havia el líquid aquell, deu ser perquè en VOldemort deuria fer-hi un encanteri perquè quan es buidés es tornés a omplir sol.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

N Regulus no pot se. Us u xpliko posan un exemple diriem k ls inicials dn Harry son: HJP d Harry James Potter. Ls anglesos posan d primer cognom l nom dl seu pare n l cas dn regulus es: ROB s a di k no o s. Pero tmb ls tres lletres no signifiken ls inicials sino tres persones. R putse seria n Regulus, A lAlbus Dumbledore i l B pos jo k se! No n tink ni idea pero tmb si fosin tres persones a l carta no o posaria n singular, no creieu?
I putwse ns stem menjan l cocu buscan n RAB pk n Harry l final dl llibre va dir: no n vui sabe res dn RAB. o algu axi.
Po repetexo si s x ls inicials k suspitesiu dn Regulus no u s! Ara, x l k n sabem u pot se.
Laia
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Laiona em sembla que t'has liat una mica ehh :roll:

Els anglesos no posen de primer cognom el nom del seu pare, sino que el posen de "segon nom". En Harry de primer cognom es diu Potter, de tota la vida :wink: I lo de James es podria considerar un "segon nom", com tota la filera aquella de noms que sabem que té en Dumbledore :wink:

I d'on treus que en el cas d'en Regulus seria ROB? D'on surt la O aquesta? :roll: En Regulus de cognom es diu Black, i si suposem que es en RAB doncs la A simplement correspon a un segon nom que ara no m'enrecordo si era Arcturus o alguna cosa així, que li venia d'un parent que sortia a l'arbre genealogic de la família :?

Pot ser-ho o no, però pel tema de les inicials si que té totes les possibilitats de ser-ho :wink:

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Suposo que amb això de primer cognom es referia al sgon nom... sempre és el del pare?? La O és perquè el nom del seu pare comença per O? Però això de que el seu segon nom és Arcturus (o com es digui) se sap segur no? La Rowling ho ha posat a a algun lloc?
La A no pot ser d'Albus, seria molt idiota no si hagués robat la horcruxe i després hagués tornat allà i s'hagués begut tot el líquid? I la B deu ser Belatrix :lol:

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

I no pot ser que aquest tal RAB sigui algú nou?? En la sèrie, em refereixo. Tot i que pensant-ho bé, introduir algun personatge nou a l'últim volum no tindria molt sentit, no?
No hu sé, però ja tinc ganes de saber qui és el tal RAB (repeteixo, no es el Roni, tot i k ell em diu k si XDXD).
Sincerament, el que crec que és més probabla que sigui és el Regulus Acturus Black. Les seves inicials coincideixen amb RAB, però si hu pensem els de la família del Sirius estaven de part del Voldemort.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo krek k sera algu nou o algu k a sortit algun kop, xo no en regulus, xk ho va dir en sirius, k el van matar xk es va kagar i no va voler ser cavaller de la mort al final, no krek k tingues pebrots x feru, no krek ni k ho sapigues, ja k no ho saben ni en lucius, ni la bel·latrix, ni l'snape...
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
magmarc_jo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 4:34 pm
Nom: Marc
Rang: nusepas...
Ubicació: entre bateries...

Entrada Autor: magmarc_jo »

Jo crec que és algú que es descobrirà al seté llibre i tindrà molta trascendencia en la història, també que és família desconeguda d'en Harry

____________________________________________________

si m'hagués mort les vegades que ella ha dit, seria una meravella de la naturalesa- Harry
es cert, series una espècie de tri-tri-fantasma concentrat- ron
:idea:

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

yo crec q, saben com es la Rowling, ens fa creure a tots q es en Regulus x despres k sigui un personatge nou. tot hi que com molt be ha dit l'uri bel, ahegir un personatge a l'ultim llibre de la saga no te massa sentit :roll:
apa siau!!!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Si és una altra possibilitat que sigui un personatge nou, no ho trobo tan estrany que n'introdueixi un de nou si aquest és realment important...
Ara per ara sembla molt clar que és en Regulus però mai se sap si és una maquinació de la Rowling perquè tots pensem que és ell i després donar una gran sorpresa... ja es veurà.

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

jo també he pensat en la possibilitat de que sigui un personatge nou, nose, però també aquestes lletres fan referencia al nom del germa d'en sirius Regulus Black... però al sise llibre en Lopin diu clarament que a en Regulus el van matar els caballers de la mort quan es van enterar que estava pasant informacio... osigui que... però nose... jo crec que deu fer referencia a un personatge nou!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, no us cregueu que sigui un personatge nou, dubto que la Rowling afegeix-hi un personatge nou per un enigma, hauria de crear-lo en un sol llibre i fer-lo tenir un paper, suposadament, important. Bé, seria més lògic que fos en Regulus, que es mort. I pot no tenir un paper important. XD Bé, jo crec que la Rowling no presenta aquest com el gran enigma, sinó que crec que en serà un altre XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Tens raó si que pot ser que ella no li doni rellevància a això... llavors vol dir que en el llibre hi haurà més enigmes més importants que aquest (quina il·lusió ^^).
Això de que en Sírus diu que el van matar perquè passava informació o perquè es va acovardir és la seva versió no té perquè ser certa. El Voldemort no dirà: "el vaig matar perquè em va robar una horcruxe". A més en voldemort pot ser que no ho sàpiga que aquesta horcruxe ha estat robada jha que encara hi ha la nota. Per tant pot ser que el motiu de la mort d'en regulus no tingui res a veure amb el robatori de l'horcruxe.

porcupinti
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 01, 2006 2:56 pm
Ubicació: una mica per tot arreu...

Entrada Autor: porcupinti »

bones!! trobo q el tema se nesta anan de mare...la idea aketa de regulus (q per cert com hi heu arribat??) pero no me la crec, mes aviat penso k es algu que encara no ha sortit a cap llibre i es descobrira al proxim (sepre hi ha algunt personatge nou i que acaba sent una mica clau en la historia delllibre..)
algun espavilat se li a ocorregut de dir que era el dumbledore, trobo q no si a espremut massa el servell...
i no crec q sigui cap cavaller de la mort, pq com el mateix dumbledore diu, voldemort no hi confia prou. si sapiguesin aixo, segurament mes d'un s'hauria fet un parell d'horricreus, tb, i aixo no li conve.
ja ho veurem, qui sap? aquesta dona sempre ens porta sorpreses (ja magradaria escriure igual de be...)

Bloquejat