Cinema - Pel·lícules en general
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
Cinema - Pel·lícules en general
Eiss! Se m'ha acudit, que com estavem parlant a l'altre tema de pelis i tot això, doncs obrir un tema pel cinema, i aquíi parlem de pelis q ens agraden, de pelis que anem veient, etc. i volem comentar!
O pelis que volem veure per saber abans de que van, i ens preguntem opinions!!
O pelis que volem veure per saber abans de que van, i ens preguntem opinions!!
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
Eis, he vist dues pelis akest finde, una, Sin City (no m'ha agradat gaire... ) i l'altra...A veure si l'endevineu....xD
Charlie & the chocolate Factory!!^^
La veritat...Potser no l'hauria vist sino fos pel Johnny depp...Bé, si, xq és d'en Tim Burton, però m'ha agradat!^^ Sembla infantil i després té uns aspectes molt "malvats"...xD
Algú l'ha vist¿?
Charlie & the chocolate Factory!!^^
La veritat...Potser no l'hauria vist sino fos pel Johnny depp...Bé, si, xq és d'en Tim Burton, però m'ha agradat!^^ Sembla infantil i després té uns aspectes molt "malvats"...xD
Algú l'ha vist¿?
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
jujujuju+ com oblidar n Remus i la seva famosissima xocolata!! La xocolata ( no sigueu malpensats ) ho cura tot!! ( s una manera de parlar ).
Pot semblar infantil, xo crec q venint den Tim Burton, la peli sera x a totes les edats.... s l'adaptacio d'un lllibre de Roal Dahl ( s'escriu aixi ¿? ), q s infantil n teoria... xo wno, la pinta dn Johnny Depp, voleu dir q no spantara als + petits¿? Sempre fa papers "raros". ( Visca Johnny Depp!!! eh, Luna¿? )
Pot semblar infantil, xo crec q venint den Tim Burton, la peli sera x a totes les edats.... s l'adaptacio d'un lllibre de Roal Dahl ( s'escriu aixi ¿? ), q s infantil n teoria... xo wno, la pinta dn Johnny Depp, voleu dir q no spantara als + petits¿? Sempre fa papers "raros". ( Visca Johnny Depp!!! eh, Luna¿? )
- lidiapicapiedra
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 82
- Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
- Ubicació: Minorisa
- Eric Ardan
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 285
- Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
- Nom: Siminitri
- Rang: Martell d'heretges
- Ubicació: Brave New World
- Contacta:
- :_K3k0L¡V3_;
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 24
- Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm
Jo la k vull veure s "Corpse Bride" (aki li han posat "La novia cadáver" ). Es d'animació stop-motion, de Tim Burton.... us enrecordeu de "Nightmare before christmas"? no es la mateixa història ni res, pro l'estil es semblant! i el Johnny Depp es el protagonista absolut!!!!!!! xD (wenu, amb l'Helena Bonham Carter)
.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD
- lidiapicapiedra
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 82
- Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
- Ubicació: Minorisa
Vaja Eric, veig que coneixes bé l'Alan Rickman..El que passa és que com que no és un dels actors més coneguts...les pel.lícules que fa no són supercomercials i no arriben aquí.. És penós el món del cinema pq moltes pelis no les arriben a estrenar al nostre país i et quedes sense veure-les...
Visca l'Alan!!!
PEr cert, parlant de l'Alan Rickman, vaig llegir no sé on que quan es va decidir portar el Harry Potter al cinema, va ser la mateixa Rowling qui va recomanar que el paper del Severus Snape el podria fer l'Alan Rickman...Va ser ella qui va tenir la idea....
Mai li podré agrair del tot.....
Visca l'Alan!!!
PEr cert, parlant de l'Alan Rickman, vaig llegir no sé on que quan es va decidir portar el Harry Potter al cinema, va ser la mateixa Rowling qui va recomanar que el paper del Severus Snape el podria fer l'Alan Rickman...Va ser ella qui va tenir la idea....
Mai li podré agrair del tot.....
- Alumne/a de 1r
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
- Alumne/a de 1r
Oh siiii...!!!!!! mira esk la porto esperant des de ke vaig veure una notícia al Cinemanía xD fa com cinc mesos jajaja! i el k em fa gràcia es que a EEUU l'estrenen un dia desprès del meu cumple! per mi es com si fos un regal!!LunaBlack_Lovegood ha escrit:Ei, t'has deixat Sleepy Hollow i Charlie & the chocolate factory!! ^^
Home, Corpse Bride encara no l'he vista...^^ Però promet!! ^^
La que més m'ha calat a sigut Big Fish, eske es makissima! i si ens posem més gòtikes.... Eduardo Manostijeras xD o Pesadilla antes de navidad!.
*This is Halloween, this is halloween!*
.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD
- Eric Ardan
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 285
- Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
- Nom: Siminitri
- Rang: Martell d'heretges
- Ubicació: Brave New World
- Contacta:
és un súper crack!!! Una qüestió lidiapicapedra, l'Alan ha fet una peli que interpreta a un comissari de policia junt amb l'Emma Thompson (otra que tal, la que fa de trellawney), va d'un segrest barrejat amb casos de corrupció i tal tot plegat amb molt humor!!! Em sabries dir quina és??lidiapicapiedra ha escrit: Visca l'Alan!!!
- albyta200
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 22
- Membre des de: dv. ago. 26, 2005 11:41 pm
- Ubicació: Sitges, al cstat de vilanova i la geltru
- Contacta:
olas ejje poso la meva opinió
Bones a tots! ejeje a mi m'agraden les tipiques pelicules americanes de comedia i no se quan em fiken alguna una mika de musika com LIZZIE SUPERSTAR(parida pro magrada ejeje) dons macabu enganxan.. pro m'agraden tmb pelis com LA ISLA... PIRATAS DEL CARIBE(k per cer sur el jonny deep luna ejejej ) tmb aveure magrada... mmmm ejejej em.. HP jejeje STAR WARS.. em no se:S:S i esta be lu de la trubada jejeje a mi no se si em dexarien pro em puk escapar facilmen a bcn! ejeje
BASQUETBOLISTA amb afició a HP!