En poques paraules : En nathan l'ha liat parda i ara va de salvador. Però si es ell que ho ha enreadat tot .
Avui han recuperat la veu en off, s'han de cuidat aquets detalletsPadfoot ha escrit:Mica en mica sembla que es va recuperant la serie no?
seeee ha estat bé, volia fer veure que era una altre tipu de persona però al final se li ha vist el llautó al iaio degeneratPadfoot ha escrit: Del capítol d'avui, tota la part d'en Sylar amb el seu pare genial! Sembla que el pare d'en Sylar també ha d'anar obrint el cap de la gent per pendre'ls els poders no? M'ha encantat que en Sylar el deixés viu i d'aquella manera... però s'ha emportat el conill xDDDDD I li deixa de regal a en Danko! xD
No ho havia pensat això que en danko tingues poders, aixi la tenim liada amb la baralla amb en sylar auauau,Padfoot ha escrit: I parlant d'en Danko i companyia... Per la conversa que té amb l'Angela... i si tingués algun poder amagat ell també? Això de que tothom morís menys ell... però ara si que ha descobert en Nathan i se li ha acabat el txollo! En Noah suposo que aguantarà seguint-li el fil tot i que la Claire ja no tingui free pass... I no us ha semblat que en Nathan estava molt lligat amb el tema Rebel avui? Ell sol no pot ser però potser ell i algú altre compinxat... o simplement en Rebel també ha enviat missatges a en Nathan pel tema de la Tracy i de la Claire...
en rebel esta clar que es en nathan que no sap sortir del jardinet que ha muntat.
Es molt , dius: era necessari?, no crec que els surti a compte a la botiga de còmics, a més de contractar-la a ella hauran de contractar algu que vagi passant la fregona de la baba que els cau als frikis aquells.... xDDPadfoot ha escrit: La part d'en Doyle i la Claire ha sigut la que m'ha agradat menys, no he entès perquè havia de posar-se a treballar a la botiga de còmics Però es veia a venir que acabaria ajudant en Doyle
POBRE NEN xDPadfoot ha escrit: Ah que ja m'en descuidava... en Hiro i l'Ando! El nen aquell és el fill d'en Matt de la primera temporada? Pot ser molt divertit veure aquest parell fent de cangur! xDD
Re falta comentar que lo dela bomba d'en Parkman ha quedat molt cutre,,, una caixa de cartró amb quatre fils i l'arrenca i no passa res? :S ~~ xD¬¬
Per cert en calvo lleig tira en Nathan de la finestra per que li ha fet molta enveja que la tracy digues que era terrible al llit...