TEMPORADA 07-08

Temes relacionats amb el món de l'esport.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

el barça guanyara la lliga?

 
Vots totals: 0

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

TEMPORADA 07-08

Entrada Autor: F.G. wesley »

enu aquies pot comentar tot el que esta relacionat am la lliga de futbol 07-08 (lliga, copa, champions uefa...) x exemle es poden fer porres i coses aixi
començo amb el fcb zaragoza q jo lanire a veure ja se q no es amb gaire temps.... xo wenu ala voy

FCB 3 ZARAGOZA 0 ( ja se q mestic motivant una mica massa xo com el vaig a veure em faria ilusio q guanyessim 100 a zero xD

el seguent es...

Levante-Barcelona

q quedaran 1-2 pk al barça li marcaran un gol al tems afegit...
F.G. wesley l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2007 5:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Doncs jo no l'anire a veure pk es el dia del meu aniversari però normalment i vaig smpre. A mi em faria il·lu´sió que el Barça guanyes 4-0 o més!!!!!!!

Hi al partit del Llevant encara no ho tinc clar pk al ser fora d casa la kosa es complica ja que els mals partits els estem fent fora d casa. Per mi es el punt clau el partit contra el llevant.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Holaa!!
No em veureu gaire per aquest tema (perquè sóc culé però de les que només es miren el diari i algun partit important..u_u' )...Només per dir-vos que aquest tema sigui per parlar de tota la temporada de Lliga 07-08, ok? (dic que es concentrin aquí tots els comentaris com ja va passar amb el tema de la Lliga anterior...)

(Gràcies per l'avís Arnau Castan i per l'acaració Padfoot!! xD )

sempremes
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 6:41 pm
Ubicació: Països Catalans
Contacta:

Entrada Autor: sempremes »

Tal i com van les coses ara no crec que la guanyem, la lliga.

Però s'ha d'animar al màxim per tal que això canviï.

Jo hi vaig sempre al Camp Nou, sempre que puc, és clar.

Crec que contra el Saragossa guanyarem per 3-1.

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

nose pas, nose pas... lany passat estava completament convençuda q guanyarien, encara q fos a lultim segon, i mira...
aqst any no em fare tantes ilusions, si guanya bé, sino... mala sort...

PD__ haurien de deixar estar el ronnie... els q som esportistes sabem q es atravessar mals moments...
es un bon jugador, i ell ho sap.
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

uuuuix... estava empatat a 2 i jo he votat que no... :o

és que jo trobo que tots els jugadors que són bons, els fitxa el barça i es tornen dolents :roll:

quina paranoia


que torni el saviola! XD

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Doncs jo ja no sé què pensar. Després del partit contra l'Olympique de LIó, vaig pensar que el Barça guanyaria la Champions, perquè sempre m'ha semblat que la guanya la millor defensa d'Europa. Per exemple, el Milan l'any passat, o bé quan ho va fer el Barça, que va jugar partits poc brillants però efectius i deixant el marcador a ZERO. Però després del Barça Sevilla he pogut treure tres conclusions:
1- L'equip juga bé, sòlid, i ha demostrat que sap jugar verticalment, creant espais i tancant el rival quan fa falta. Això, per desgràcia, només ho està fent (de moment) a casa.
2- Hi ha jugadors de nivell pèssim, com l'Oleguer. Em sap molt greu haver de dir això pel seu compromís amb Catalunya, però si ens van marcar el gol va ser "gràcies" a ell, que es va creure que era l'àrbitre del partit indicant fora de joc.
3- Ronaldinho ha de ser venut immediatament, si pot ser al mercat d'hivern. Ja porta quatre anys i mig al Barça i està decaient constantment. Encara que els que el reemplacin no siguin tant bons, com a mínim correran i mostraran una bona actitud de joc.

O sigui, que ara sí que votaré que podem guanyar la lliga, per tornar a equilibrar la balança :mrgreen:
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Doncs coincideixo en tot el que ha dit L'arnau castan....ja no haurè de fer la parrafada :mrgreen:

El Barça pot guanyar la lliga, però també ho pot fer el valència, madrid...

La questió és que a poc a poc està recuperant el nivell i sobretot que INIESTA i MESSI estan impressionants (i Henry fatal, però li donarem un bot de confiança perquè és un gran jugador i crec que acabarà explotant...esperem)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

sempremes
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 6:41 pm
Ubicació: Països Catalans
Contacta:

Entrada Autor: sempremes »

sempremes ha escrit:Tal i com van les coses ara no crec que la guanyem, la lliga.

Però s'ha d'animar al màxim per tal que això canviï.

Jo hi vaig sempre al Camp Nou, sempre que puc, és clar.

Crec que contra el Saragossa guanyarem per 3-1.
Ui ui ui... quasi l'encerto.

Un partit al·lucinant, la primera part, no podia menjar pipes, a cada moment havia de parar i guardar-les, perquè el ritme era del 200% 8O

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

sempremes ha escrit:
sempremes ha escrit:Tal i com van les coses ara no crec que la guanyem, la lliga.

Però s'ha d'animar al màxim per tal que això canviï.

Jo hi vaig sempre al Camp Nou, sempre que puc, és clar.

Crec que contra el Saragossa guanyarem per 3-1.
Ui ui ui... quasi l'encerto.

Un partit al·lucinant, la primera part, no podia menjar pipes, a cada moment havia de parar i guardar-les, perquè el ritme era del 200% 8O


a mi em passava el mateix quu tu amb l'entrepà x cert on el vas veure?? ptser eres aprop meu i no ho vaig saber

jo: allo quan entres q encara no ets al camp era a la porta 63, un cop a dins boca 132 fila 8 seient 13
en aquest partit considero que nomes li va faltar el gol de l'henry
PD: jo tambe vaig dir 3-1
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Una jornada més i les coses han queden igual, però podem treure conclusions:

- El Barça està impressionant (Messi i Iniesta en el seu millor moment, el problema és que ara torna Ronaldinho i algú haurem de treure!!! Per cert, Henry ja marca... :P )
- El Madrid a la seva, jugant de pena, xutant un cop però marcant (no entrarem en que era fora de joc...que ho era 8) ) i guanyant partits que hauria de perdre si el rival afines més la punteria
- El Valencia també al seu ritme, jugant al contratac i guanyant, tot i que els ches segueixent queixant-se de l'entrenador :?
- L'atletic de Madrid....que puc dir....és tot un miratge, com sempre! Sembla que ho hagin de guanyar tot i després no és classifiquen per la champions
- L'espanyol.............que li facin una estatua al Tamudo o millor, que el benerin com a un SANT, perquè sense ell s'en van de pet a segona

Apa, FORÇA BARÇA!
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

doncs si, sense el Luis Garcia i el Tamduo a l'Espanyol, nose q seria d'ells...

l'important es q el titi ja marcaa! jeje
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

Una jornada més i les coses han queden igual, però podem treure conclusions:

- El Barça està impressionant (Messi i Iniesta en el seu millor moment, el problema és que ara torna Ronaldinho i algú haurem de treure!!! Per cert, Henry ja marca... )


de de bo creus que val la pena posar-lo? Jo crec que demà jugarà el ronaldinho pero si no juga be... jo no el xiularia, perque al jugador se l'ha d'animar quan esta al camp. El que s'hauria de fer es vendre'l i l'etó... esta pesr veure ja que l'any passat va patir una lesio molt llarga
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Jo també estic d'acord...el Ronaldinho és un gran jugador, però o ens el venem ara o marxarà com tots els crack...gratis o per 4 durus (wenu, centims :mrgreen: )

Però el cas d'etoo és diferent....crec que encara pot donar moltíssim, és un lleó (i tot i que està lesionat, quan torni és voldrà menjar el camp, cosa que roni s'hi passeja...com si pastures xD)

La qüestió és que Messi i Iniesta no marxinnn :mrgreen:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

i avui com anira la cosa?¿

jo crec que guanyarem i tambe penso que el rikjard si avui al final de la segona part anem mes de 0-2 ha de posar el bojan per donar-li les mateixes oportonitats que al dos santos
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Respon