*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Jo crec que el Harry va d'heroi tràgic, és molt peliculero, i no s'ho creu ni ell, que vol deixar la Ginni. Això o bé que en realitat li feia ràbia que el Ron es posés les botes i volia una mica d'alegria pel cos, i potser ja se n'ha cansat, de la Ginni (jo us he de confessar que em fa una mica de ràbia amb lo sobrada que va la nena aquesta) però jo opto pel primer, es pensa que és el protagonista d'una història d'amor tràgic, i vol que la Ginni li contesti que no l'abandonarà, i bla bla bla. En tot cas, és patètic el pla del Harry, com si pugués anar a destruir ell solet els Horcruxes, com qui va d'excursió a buscar bolets... :riure:

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

[quote="voldy"]Actualment tenim obertes dues línies d'investigació...
El Harry va de sobrat i la vol fer patir una mica... O potser ha vist moltes pel·lícules i és moolt imbècil.[/quote].

Bé, és un adolescent. I això vol dir que és un imbècil, precisament perquè va de sobrat. :P :lol:

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

jolin amb tantes pàgines ja me perdut però jo crec q lSnape encara juga ados vandes i, dit sigui de pasada, a partir dara stic conveçuda q morira. Primer pensava q no moriria pq era bo en general i se sacrificava pels altre. Però matar el Dumbledore no te perdo, a mi em cau molt pitjo ara (i aixo q ja mesperava q moris el dumbly, xo vai plura i tot), es igual q u fes per lumbreakable vow o lu q fos. ES MOLT FOOOORT!!!!! :rage:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

sharky_77 ha escrit:Jo crec que el Harry va d'heroi tràgic, és molt peliculero, i no s'ho creu ni ell, que vol deixar la Ginni. Això o bé que en realitat li feia ràbia que el Ron es posés les botes i volia una mica d'alegria pel cos, i potser ja se n'ha cansat, de la Ginni (jo us he de confessar que em fa una mica de ràbia amb lo sobrada que va la nena aquesta) però jo opto pel primer, es pensa que és el protagonista d'una història d'amor tràgic, i vol que la Ginni li contesti que no l'abandonarà, i bla bla bla. En tot cas, és patètic el pla del Harry, com si pugués anar a destruir ell solet els Horcruxes, com qui va d'excursió a buscar bolets... :riure:
stic dacord q pretendre fer la feina tot sulet es anar un poc de sobret :roll: pero tb se la dentendre, ell pateix pels altres :greetings:
i deixa la ginny no lhermy i el ron.... home.... es relativament normal.... el ron i lhermione son companys de batalla i la ginny a passat a ser molt mes important per ell. Ara si, stic dacord q es una mica massa classic aixo de deixar la noia perq no lipassi res :?
Pro amb una cosa no stic dacord, i es q la ginny vagi de sobrada. El q va es am el morroper dabant, i aixo sta molt be presisamet per trencar amb aquesta imatge classicona de la nena tonta i debil (lhermy es llesta i la ginny una malcarada, jaja :) ). A mes crec q la ginny els hi passa la ma per la cara a uns quants pel q fa a encanteris :ballar:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Sí. El canvi de la Ginny en els dos darrers llibres és supeguai. Sobretot en contrast amb la Ginny de la Cambra Secreta. És el canvi de nena tonta a adolescent impetuosa. Això és el que em fa patir, que el fet d'anar un xic de sobrada precisament per haver nascut en una familia màgica la faci ser imprudent i acabi com una víctima de l'Innominable. Si la J.K.R. ens està avisant!!! :o :o :o
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

jo crec q abans q la Ginny es mor el Harry, i això q no crec q es mori el Harry :juggle:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

He trigat a tornar al tema.

Gràcies, Martinot, per tots els compliments... i descompliments. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


A veure... amb el Ron i l'hermione el Harry ja ha passat moltíssimes aventures... I amb l'ñúnica que ha anat amb la Ginny... per poc mor tothom. :P Va ser un petit desastre. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Crec que és més lògic endur-se el Ron i l'Hermione que no la Ginny. :ballar:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Compliments i descompliments?
:imslow: :imslow:
Ostres, ara no me'n recordo. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

En resum de totes les pàgines d'aquest tema (si no m'equivoco):
L'Snape no sabem si és bo o és dolent. Si és bo, podria haver estat que en Dumbledore li hagués demanat que el matés (o per salvar a ell i a en Malfoy, o perquè ja s'estava morint... o pel que sigui), podria ser que ho fa per despistar en Voldemort (en aquest cas jo ho trobo una mica cruel.. matar un amic... bufff). Mmm i no sé moltes coses.
Si és dolent, ho està amb en Voldemort o vol tenir el poder ell.
en consequüència no tenim ni idea del que farà al setè llibre. Ajudar en Draco, en Voldemort, en Harry??? No ho sabem.
En resum: que l'Snape és un liant!! xD i m'està liant a mi. I jo no li perdonaré mai que hagi matat en Dumbledore, encara que hagi sigut per alguna causa bona... collons, que és en Dumbledore!

PD: Vindria a ser una cosa així, no?
PD2: Ja veus, finalpotter, que he llegit per el fòrum per informar-me de l'Snape. :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

jo sempre he pensat q en el fons l'Snape era bo (una mica cabron, pero bo). Per aixo quan va fer el q va fer em vai quedar :jawdrop: pero, degueume tonta, encara pensu q es bo, tot i q jo no li perdonu q matés el Dumbly i crec q acabara morintse ell :tombstone: :roll:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo també crec que l'Snape morirà. Li toca. xD De veritat, l'Snape ha de morir, tan si és bo com dolent.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja ho veig Roser, a que som uns liants tots nosaltres. Sobre el resum; força bo, pero no ens has donat la teva opinio. La meva ja la saps pero jo no se la teva, ens la dius?

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Buffff, la meva? Que no en tinc ni idea!!! xD
Encara no em cap al cap que, posant pel cas que l'Snape és bo, l'Snape mati a en Dumbledore.
Per altra banda no crec que una persona tan important com en Dumbledore s'hagi equivocat en confiar amb l'Snape...
Així que encara no ho tinc clar... Però sospito que serà bo, perquè sempre ens l'han pintat molt dolent i al final acaba sent bo.
I un altre dubte que he dit per aquí és: qui ajudarà en Harry a matar a en Voldemort i a seguir-li la pista...? Ningú de la seva edat pot ser.. perquè no en saben prou (ni l'Hermione), si l'Snape resultés ser bo... podria ajudar-lo... i si no... doncs qui? En Llopin? O potser la Rowling ens vol demostrar que en Harry és prou grandet per cuidar-se d'elll mateix? Jo pel que he llegit... no veig que en sàpiga prou, de màgia..... Així que estic molt liada ara mateix... aniré llegint més comentaris de la gent a veure si m'aclareixen alguna cosa.
Et serveix això com a opinió meva?
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Em serveix i a mi em sembla que en R.A.B. i/o en Llopin tindra/n prtagonisme no se pel que fas en R.A.B. no crec que sigui en Regulus. L'Snape sempre ha resultat ser bo pero potser ara sabrem que realment es un **** de **** .

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Sí, esclà... descobrirà qui és en RAB... però està mort i no el pot ajudar pas a en Harry... I suposo que en Llopin tindrà més protagonisme... sí...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat