Horcruxes

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Horcruxes

Entrada Autor: calis »

Un parell o tres de coses...

Suposo k ningú ha acabat el llibre encara....Pero jo ja tinc un milió i mig de dubtes ... ( put* rowling!!!)

Suposo que si heu passat ja del capítol 23 podreu donar-me la vostra opinió...

En primer lloc...
Aquestes meravelles de la màgia que s'nanomenen Horcrux(es) i que pel que sabem amaguen fragments de l'ànima de voldemort... Costen molt de destruir? El diari va ser relativament fàcil de matar... pero en canvi l'anellet dls Gaunt no tant...(mà negra i aquestes coses). La cosa és... si el harry pretén destruir els altres tres... Tindrà mooolta feina... i si continua sent tan burro com ultimament... potser acaba manco i tot ( ^_^ ). La cosa és...haurà de trobar les coses ell sol (excepte la Nagini, que ja sabem on és) O en Dumbledore ja els havia localitzat i per tant li haurà deixat una llista detallada?




La segona cosa és:
Qui és l'idiota k tneint l'ànima partida no nota com se li van trencant els trossets.. ?

D'acord, ara em direu que tenint-la partida no ho pot notar tal com no pots notar si et pessiguen un braç si abans te l'han arrencat ...però tot i així...






L'última pregunta:Només per aquells que Hagueu acabat el llibre Qui és el cabró ( R.A.B) que ha robat el locket akll.... i ha deixat la noteta...?
De fet qui era... pq diu que serà mort quan es llegeixi la nota...I que intentarà destruir el horcrux

I...l'altra és: faran arribar la noteta a Lord Voldemort?

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

la primera i la segona pregunta millor que no te les contesti per no dir tonteries, però lo que és RAB... no sé, hi he estat pensant bastant, i penso que podria ser... en Regulus (A.) Black, que ara ja esta mort i remort. No sé, crec que és una bona possibilitat...

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

Jo tb. crec que pot ser en Regulus. Sobre destruir aquests receptacles, realment, crec que no pot ser facil. El diari, al cap i a la fi, va caldre un ullal de basilisc, que no es precisament sencill d'obtenir (quina potra que te en Potter!!) I sí, Calis, en Harry segueix igual de burro!
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo crec definitivament que "RAB " es refereix a en Regulus. A més la Rowling ha dit que en el 7è llibre no hi haurà gaires personatges nous, només un parell. Però que coneixerem més profundament personatges que fins ara només han estat nombrats, i potser en Regulus és un d'ells. A part que tots aquells objectes de casa en Sirius que en Mundungus pretenia vendre tenen moltes possibilitats d'acabar sent un Horcrux :roll:

1a pregunta: suposo que en Harry tindrà més problemes en trobar-los que destruir-los, perquè la veritat es que no se com preten començar a buscar-los només amb el que sap ara, no crec que en Dumbledore tingués cap llista ( :roll: ) només algunes idees. Sap que un es la Nagini i l'altre en Voldemort ell mateix, però ens en queden 3 i la única pista que té en Harry són les lletres RAB :roll: Un cop hagi fet 17 anys i s'escapi dels Dursley per sempre potser anirà a fer una visita a Grimmauld Place i trobarà alguna cosa interesant allà...qui sap...

2a pregunta: En Harry li pregunta exactament el mateix a en Dumbledore, i si no recordo malament aquest li respon alguna cosa semblant a que ara està molt ocupat amb tot això de matar gent i no se n'adona, però que tard o d'hora si que ho farà. :|

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

1: Costen de destruir?

S'ha de diferenciar entre la dificultat per realitzar la destrucció i el perill de destruir el horcrux. Començo per la darrera cosa:
El diari era el primer horcrux que va fer, encara a l'escola, i per tant és normal que no tingués un contra-encanteri per qui el destruís. Sabem que l'altre va provocar la "mort" de la mà executora, i això gràcies al poder del Dumbledore i de l'ajut de l'Snape. Els altres horcruxes (menys potser la Nagini) també haurien de tenir una protecció d'aquestes. I el harry mai no utilitzarà subordinats que li facin la feina bruta... així que tot el dany l'hauria de rebre ell.
Pel que fa la dificultat, no ho podem saber. Podria ben ser que l'encanteri fos simple. Això quadraria amb les proteccions afegides i els contra-embruixaments posteriors. O podria ser que algun dels poders que té el Harry en relació amb en Voldy li permetés destruir-li els horcruxes.

2: D'ànimes trossejades:
Normalment, encara que et partissis l'ànima quedaria un vincle entre les dues parts, que faria que notessis la desaparició d'una. Però en Voldemort té tanta poca ànima (físicament i espiritual) que -a part de fer-lo viure- no li serveix per res més, ni tan sols per sentir les altres parts de la seva pròpia ànima.

3: Sí, deu ser el Regulus. No he trobat al lexicon ningú més que fos R B, ni cap B que no coneixéssim els noms i que pogués ser ell. Això obre altres preguntes:
1) és segur que en Regulus és mort?
2) En Voldemort sabia quan el va matar o ha sabut més tard res sobre el horcrux, la nota, etc?
3) Va destruir el Horcrux?
4) Podria ser que el locket fos a la casa (robat o no pel mundungus xd)?

4: Afegeixo una nova pregunta: On es poden amagar els altres horcruxes?
Caldria que algú fes una llista dels llocs per on sabem que passa el Tom-Voldemort i que poden tenir per ell alguna significança. Podria ser que a Hogwarts n'hi hagués un (hi va tornar un parell de cops, li molava molt -volia ser profe!-, i per la trama aniria molt bé xd)?

Salut!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

4) Podria ser que el locket fos a la casa (robat o no pel mundungus xd)?
Em sembla que definitivament si :mrgreen: Si mireu l'ordre del fènix, quan s'estan dedicant a netejar la casa d'en Sirius en troben un! 8) Està a la pàgina 117 de l'edició castellana i diu que és "un enorme guardapelo que nadie pudo abrir". La veritat és que quan vaig llegir guardapelo no tenia ni idea de què era :roll: però en la versió anglesa i diu "a heavy locket that none of them could open". Casualitat o és el locket què busquem? :roll:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

M'agrada més "medallón" que "guardapelos". XD

[quote=voldy]Podria ser que a Hogwarts n'hi hagués un (hi va tornar un parell de cops, li molava molt -volia ser profe!-, i per la trama aniria molt bé xd)? [/quote]


Comorrr??
No, per la trama no aniria bé! si diu que no tornarà a Hogwarts!!! (aquí vaig tornar a arrencara plorar. Huhuh ^^').
Ara bé... no sés si no trnarà... I més l'Hermione. Diu que l'acompanyrà, però jo no la veig sense els M.A.G. :o :boohoo:


I sobre on poden ser... Pf. Ni idea. Potser un horcrux és la funda de lespasa del Nícanor, i, la de Ravenclaw.... El Porc amb ales de l'entrada de Hogwarts???? Se'l nomena molt! XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Tarry
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dt. jul. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: 127.0.0.1

Entrada Autor: Tarry »

Que sapigueu que a La Vanguardia (va bé llegir la premsa enemiga) del dia 17 sortia explicada tota la trama dels Horcruxes (però sense anomenar-los) i com acabava el llibre (sense desvelar directament, però fàcilment deduible).

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

MA: R.A.B.

JKR: Ohhh, good.

[All laugh.]

JKR: No, I'm glad! Yes?

MA: Can we figure out who he is, from what we know so far?

[Note: JKR has adopted slightly evil look here]

JKR: Do you have a theory?

MA: We've come up with Regulus Black.

JKR: Have you now?

MA: Uh-oh.

[Laughter.]

JKR: Well, I think that would be, um, a fine guess.

MA: And perhaps, being Sirius’s brother, he had another mirror –

JKR: [drums fingers on soda can]

MA: Does he have the other mirror, or Sirius’s mirror —

JKR: I have no comment at all on that mirror. That mirror is not on the table. [Laughter from all; Jo's is maniacal.]

MA: Let the record note that she has drummed her fingers on her Coke can in a very Mr. Burns-like way.

[Laughter.]

JKR: Oh, I love Mr. Burns.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

R.A.B = R.I.P en magimès, i punt. XD Noooo.

Qui sap, potser sí que és el Regulus.

Tant significat té donar copets amb els dits a una laluna? :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Doncs jo crec que el Regulus ha de fer alguna cosa important, sinó directament ja no l'hauria fet sortir. Quin interès hauria tingut, sinó, per crear-li un germà al Sírius Black?

Jo crec que ho ha de ser sens dubte, perquè:
1r: Diu Dark Lord, ergo ha de ser un cavaller de la mort, ja que només aquests l'anomenaven així.
2n: Diu que ja farà molt temps que estarà mort. Va morir fa quinze anys.
3r: Correspon a les sigles R (A) B.

:roll:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

La Rowling ha dit en una d'aquestes entrevistes que estan fent aquests dies que en l'úlltim llibre no hi haurà gaires personatges nous, un parell i prou, però que coneixerem més profundament alguns que fins ara només en sabiem poques coses. Això encaixa amb la teoria de que és en Regulus :mrgreen: Em sentit a parlar d'ell però no en sabem gaires coses.... :roll:

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Deixeu estar l'especulació, ho ha reconegut ella mateixa:

JKR: Well, I think that would be, um, a fine guess.


Ara, a mugglenet proposen:
Slytherin's Locket, stolen by R.A.B (which some have speculated is the locket that wouldn't open from the glass cabinet in Book Five).

Així doncs, segons això, l'any passat estava a la casa del Harry... però el mundungus va robar de tot... aixi que ni idea...

Tb diuen a Mugglenet...

Thus, speculation is rife about the location of the last remaining Horcrux. Some possible locations:

1. Riddle's Award for Services to the school (Riddle liked to collect "trophies" which we assumed was a metaphor, but Jo might have meant for us to take it literally!)
2. The sinister box from the glass cabinet in Book Five
3. Harry Potter himself (Dumbledore keeps saying Voldemort left some of himself in Harry the night he tried to kill him, perhaps this is part of his soul!)


La primera... no sé, no és una cosa de rav ni de gry, així que... : S Però continuo pensant que hi haurà alguna cosa a hogewarts...
La segona... no recordo aquesta caixa! algú en sap alguna cosa??
La tercera no em convenç gens xd.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Jep
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Poble prop de Banyoles (Pla de l'Estany)
Contacta:

Entrada Autor: Jep »

esteu dient tots el mateix sobre el locket del 5è llibre en diferetns paraules em penso!
NO hi havia pensat abans, però reconec que és molt interessant la idea del Regulus...
Alguna cosa hi ha de pintar..i isdpres apareix allo a casa el sirius...Sembla evident.
Però representa k el Voldemort ja sap que akell hocrux ha sigut destruit? o SIgui ha vist la nota?:S
Webmaster HPFC
http://www.harrypottercat.com
info[arroba]harrypottercat.com

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No crec que en Voldemort hagi vist la nota, si ho hagués fet no l'hagues deixada un altre cop dins el locket a la cova! A més segons en Dumbledore, en Voldemort no se n'adonana quan els Horcruxes són eliminats...per tan deu estar tan tranquil celebrant que en Dumbledore ha passat a millor vida... :cry: :tombstone:
La segona... no recordo aquesta caixa! algú en sap alguna cosa??
No tinc aqui el llibre per buscar-ho exactament però a mi si que em sona algo d'alguna caixa quan tots feien neteja a Grimmauld place.

Bloquejat