(enquesta) hermione

Aquí comenta la tercera pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

de qui senamorara l'hermione?

L’enquesta ha acabat el dl. juny 27, 2005 8:36 pm

opcio A ( den harry)
1
14%
opcio B (den ron)
2
29%
opcio C (cap dels dos)
4
57%
 
Vots totals: 7

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Doncs... jo Matrix l'he entès.. o n'he fet la meva interpretació... :roll:
I què és això que dius de que l'Emma està liada amb en Dan?? :o
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

nano es lacomidilla de totes les fans del daniel radcliff aspirants a periodistes de l'hola :roll:
Fins i tot jo q no em crec mai res me ne enterat i esta bastant clar que es veritat :greetings:
pero per mi el q conta son els llibres :reading: :ballar: i lhermy :heart: el ron :mrgreen:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Malfoy69
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Malfoy69 »

A mi em sembla que s'enamorarà d'en Ron, perquè hi han escenes ( per exemple, en la 3a peli, en la clase de Criaturas Magicas...9 que es veu com L'Hermione li agafa tendrament la mà d'en Ron.
MaLfOy69

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si no em falla la memoria (cosa probable) en la 4a peli hi ha una escena que et dona a entendre el contrari.

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
per contra, la hermione de la pel·lícula acabarà soltera, perquè ningú vol una noia vestida de rosa i que es preocupi per com li queden els cabells per darrera (algun dels nois aquí presents la voldria una noia així?) bah...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres (huhu, he creat un tema polèmic)

(la diferenciació entre hermione, hermione peli i emma watson, le trobat necessaria)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pel que fa a la Hermione dels llibres no es casara amb ningu ja que morira snif (muhahahaha) la de les pelis misteriosament es salvara a canvi de la mort de'n ROn (mes apreciat pel public) en lloc d'ella i per l'actriu per mi com si es casa amb la LEung o amb el Rickman.

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

ostres albert...perquè la mates...a mi em cau bé...snif

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Et carregues a l'Hermi als llibres, al Ron a les pelis, i no et carregues en Harryyyyyyy?????????????? ¬¬

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A veure he dit en tots els temes sobre el sete llibre i la batalla final que en Harry MORIRA i a mi la Hermione em cau be. Lo del Ron es degut a que com cada cop les pelis son mes diferent aixo es el maxim que poden canviar.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo crec k del ron, fan bona parella! am el harry no, no els veig junts.
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

A veure, no em lieu més perquè en Ron i L'HErmy acaben junts. I punt! :evil: xD xD Qui no ha entès que això passarà segur??? :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Homeee, ja esta be!! llegiu els llibres amb deteniment i ho veureu, que En Ronnie i l'Hermi Xunga acabarant contents i feliços i menjant anissos... :hug: (si no mor un dels dos abans, es clar, que espero que no) :police:

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

llewellyn ha escrit:jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
per contra, la hermione de la pel·lícula acabarà soltera, perquè ningú vol una noia vestida de rosa i que es preocupi per com li queden els cabells per darrera (algun dels nois aquí presents la voldria una noia així?) bah...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres
jajajjaa :riure: de polèmic res! Tens tota la rao! 8)
Pero el q si q no stic dacrod es amb q lhermione no acabara am el Ron, pero si está mes cla q laigua! :ballar:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

moony ha escrit:
llewellyn ha escrit:jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
per contra, la hermione de la pel·lícula acabarà soltera, perquè ningú vol una noia vestida de rosa i que es preocupi per com li queden els cabells per darrera (algun dels nois aquí presents la voldria una noia així?) bah...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres
jajajjaa :riure: de polèmic res! Tens tota la rao! 8)
Pero el q si q no stic dacrod es amb q lhermione no acabara am el Ron, pero si está mes cla q laigua! :ballar:
doncs jo no ho veig tan clar...aquesta fixació ntre les parelles harry-hermione o en aquest cas ron-hermione...no són més que pures imaginacions dels propis fans i dels productors de les pel·lícules :wall: , en el llibre no es dóna a entendre...és cert que s'aprecien, però jo aprecio a moltes persones i no n'estic enamorada :roll: ...però clar, sempre dóna més joc creure que hi han parelles... :juggle:
sé que molts no hi esteu d'acord però més igual :riure: :riure: (amb carinyu eee ;-)) ale! ja m'he quedat descansada, m'en vaig a estudiar :juggle:

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ja veurem si en Ron i l'Hermione acaben junts o no... :roll: (Acaben junts! :wink: )
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat