Quina cara fas? [Joc]

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Quina cara fas? [Joc]

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola! Us porto un joc de creació de personatges/avatars!! :ballar:

Heu de creat un avatar (sim, zepeto... el que tingueu) amb les característiques que us surtin en el següent test:


CREEU UN SIM
(Ha de tenir les següents característiques)

-GÈNERE:
El contrari del vostre gènere binari
Si sou NB (persona no-binària): Home: si porteu ulleres // Dona: si no en porteu


-COLOR DE LA PELL:
En un espectre 1-4 de clara (1) a fosca (4), segons la vostra residència a Ilvermorny:
Pukwudgie (1), Thunderbird (2), Horned Serpent (3), Wampus (4)


-COLOR DELS ULLS: Segons el nombre de síl·labes del vostre nom
Blaus: Si el vostre nom té una síl·laba
Castanys: Si en té dues
Grisos: Si en té tres
Verds: Si en té quatre o més


-CELLES:
Primes: Si el dia que vau néixer és senar
Gruixudes: Si vau néixer un dia parell


-CABELLS:

Allargada:
Curts: si teniu germans
Llargs: si no en teniu

Color:
Pèl-rojos: si heu nascut a la primavera
Rossos: si heu nascut a l’estiu
Castanys: si heu nascut a la tardor
Negres: si heu nascut a l’hivern


-MAQUILLATGE:

Pintallavis:
Negre: Si teniu els cabells arrissats
Roig: Si els teniu ondulats
Sense: Si els teniu llisos

Eyeliner:
: Si el vostre municipi supera els cinquanta mil habitants
No: Si no els supera


-ULLERES:
: Si sou de tarda-vespre (hi esteu més actius, animats i inspirats)
No: Si sou de matins


-ROBA: Vestiu el vostre sim de manera que hi predominin els colors de la vostra residència de Hogwarts


Un cop creat, compartiu una foto del vostre sim i presenteu-lo amb el seu nom!


----


També podeu inventar-vos i compartir nous tests (amb noves característiques o relacions) com aquest i així en crearem molts d’altres! :mrgreen:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Quina cara fas? [Joc]

Entrada Autor: marta_ginny »

Gran idea, Antares! M'ho he passat tan bé amb el meu que n'he acabat fent dos huhu

Per començar i seguint les instruccions, m'ha tocat fer un sim home, de pell clara (1), ulls castanys, celles primes, cabells curts i rossos, sense maquillatge i amb ulleres. Pel que fa al vestuari, he fet servir sobretot les tonalitats de Ravenclaw (blau i bronze), però en alguns llocs s'hi ha colat el groc per fer honor a la meva residència secundària.

Per tant, us presento en Rory Blackmon, un hipster nerdy. De trets, li he posat geek, good i loner (de petit, inquisitive), i la seva aspiració és Computer Whiz. N'he fet tres versions d'edats diferents, amb un vestuari bastant complet (cinc conjunts de cada dia, un de formal, un d'esport, un de dormir, un de festa, un banyador, un pel bon temps i un per quan fa fred). Aquí el teniu!



I com que m'ha agradat i tenia ganes de fer-ne més... he respost el contrari del que diria jo i m'ha tocat fer una sim dona, de pell fosca (4), ulls verds, celles gruixudes, cabells llargs i negres, amb eyeliner, pintallavis negre i sense ulleres. Pel que fa al vestuari, he fet servir les tonalitats de Slytherin, verd i plata.

Aquesta és la Ruby Langford, una artista la mar de simpàtica que és fan d'Alícia al País de les Meravelles. Els trets que li he donat són art lover, creative i childish (de petita, independent), i la seva aspiració és Painter Extraordinaire. Com amb en Rory, n'he fet tres versions amb tot el vestuari complet (i m'agraden especialment el 3 d'everyday i la roba d'hivern!).

They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Quina cara fas? [Joc]

Entrada Autor: Antares_Black »

Marta!! Trobo que és molt guai que hagis fet un segon personatge amb les característiques contràries a les del primer! Jo només n'he fet un, però m'agrada la idea: potser en faig un altre que sia tot el contrari ^^

M'agrada molt la Ruby!! :mrgreen:

Per cert, per què els has triat aquests noms? :ok

A continuació us poso el meu avatar! :celles:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Quina cara fas? [Joc]

Entrada Autor: Antares_Black »

Ja tinc el meu personatge!! :ballar:

La Mel!
Imatge

Segons el que m'ha tocat!
Imatge
Dona, to de pell fosca (3), ulls grisos, celles gruixudes, cabells curts pèl-rojos, pintallavis roig sense eyeliner, amb ulleres i roba verda (li he posat les sabates blaves per donar-li un toc de Ravenclaw).

Imatge

Imatge

Li he posat Mel, perquè té la pell fosca (Μελας, del grec, 'negre', 'fosc'). I perquè és dolça com la mel! :mrgreen: A més, m’agrada que sia així curtet, i és epicè.

Hi havia altres conjunts que li anaven bé:
Spoiler:
Imatge
Imatge
Imatge
Aquests darrers no són verd Slytherin, però m’agrada molt com li queden.
De fet, encara que vagi amb roba verda (toca segons el test), me la imagino Huffleclaw ^^

Imatge
Aquí, la Mel amb pijama, i la podreu veure sense ulleres.
Spoiler:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
També he fet una sim (que era el que de fet tenia pensat al principi), però no m’agrada xD Us l’ensenyo igualment, però em quedo amb el zepeto! :lol2:
Spoiler:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Friso per veure els vostres!

Antares

PD: :roll: No sabia que les imatge apareixerien tan enormes!! 8O
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Quina cara fas? [Joc]

Entrada Autor: Agatha Black »

Doncs apa, aquí vinc, en la meva línia crec que he fet un personatge molt divertit!

Us presento en Jesucrist Superstar (nom artístic).

And. You. Can't. Handle. Him.

Imatge

Segons el que m'ha tocat:

Home (contrari que jo), pell clara broncejada (Thunderbird), ulls grisos (nom de 3 síl·labes), celles primes (vaig néixer un 25), cabells llargs (extra llargs, perquè sóc MOLT MOLT filla única XD) i castanys (sóc de la tardor), sense pintallavis (cabells llisos), amb eyeliner (visc a Barcelona), sense ulleres (mai no he sabut si sóc persona de matins o de nits, m'agraden tots dos, així que l'he probat amb ulleres i sense i m'agradava més sense), vestit amb predominància de vermells.

Imatge

Imatge

La seva personalitat, com podeu veure, és de diva total. És el vocalista d'una banda de rock i també model de Pantene. :mrgreen: És narcisista, una mica excèntric i molt divertit. Perquè us en feu una idea és un Steven Tyler meets Deadpool. XD
Imatge

Respon