Las crónicas de Shannara

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
JamesCr
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dg. maig 25, 2014 2:33 pm
Nom: Jaume

Las crónicas de Shannara

Entrada Autor: JamesCr »

Sí, aquest fil, és pel nom d'una sèrie que es va estrenar per TNT, te uns quants capítols, i pensava que seria més de l'estil per adolescents de la MTV, però a mi de moment m'està agradant, és una barreja entre Harry Potter-El señor de los anillos-Juego de tronos, sense arribar a ser tant adulta, ademés que té pinta que ve d'una societat postapocalíptica (sí, potser... massa clitxés, ho sé, però de moment està bastant interessant).

Ho he creat, per si algú la seguia i comentar certs aspectes d'ella, tenia intenció de seguir-la i no li feia el pes del tot, o que mira, l'ha conegut per aquí i li dona una oportunitat. :celles:
És més fàcil tindre poders màgics que trobar una imatge de perfil que s'ajusti als requisits d'aquesta web.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Las crónicas de Shannara

Entrada Autor: Agatha Black »

Okay, vaig a veure el pilot! ^^

Editat unes hores després:

Okay, he vist el pilot i he de dir que no està malament... ara hi ha algunes coses que no puc perdonar gaire...

Bon argument, bona història, però els diàlegs són una mica fluixos i el càsting també. Suposo que en part és degut al poc pressupost que deuen tenir, però el càstig no té gaire perdó, la veritat. L'únic que semblen tenir diferent els elfs i els humans són les orelles. Tots els elfs que han agafat són molt... normals, tenen cares normals i, de vegades, les dels humans són més peculiars (la noia humana, la lladre, sembla més elfa que la princesa elfa, no?)

I el druida és motl guapo però em fa riure cada vegada que surt, perquè actua amb una intensitat i un dramatisme que no toquen... o bé, potser sí, si tots els altres personatges també actuessin d'aquesta manera afectada i èpica, però és que només ho fa ell i fa una mica de riure...

I, com normalment, molt de guaperes a la pantalla. Ho entendria en el cas dels elfs, però només si a banda de guapos tinguessin faccions més marcades, o especials, o que directament agafessin gent d'alguna raça diferent de la raça dels que agafen per fer humans (per exemple, podrien haver agafat asiàtics per a fer el paper d'elfs i caucàsics per fer d'humans, o caucàsics pels elfs i llatins pels humans, o a l'inrevés... ). O gent molt alta per fer d'elfs, i que es semblés diferència de raça... No ho sé. S'ho haurien d'haver muntat perquè es veiessin diferents. A veure si m'explico:

Imatge

Això de dalt són elfs.



Imatge

Imatge

Això, en canvi, són humans amb orelles punxegudes.




Imatge

I això és un enano fent-se passar per elf XD


Hahahaha, i tampoc no acabo d'entendre la necessitat d'ambientar-ho en una Terra post-apocalíptica, perquè deixa massa interrogants. Quà va pasar perquè els humans d'ara morissin? Per què els que van quedar no van seguir utilitzant la tecnologia, si ja estava tot inventat? D'on van sortir els elfs, enanos, trolls, gòblins, orcs i totes aquestes races de cop i volta? Dic jo que seria més fàcil i natural posar-ho en una terra fantàstica, però sembla que com que està de moda la onada aquesta post-apocal·líptica ho han volgut ambentar així, i... no sé, no té gaire sentit. M'ha resultat una mica Star Wars (a algú més la princesa elfa li recorda a la Rei? XD) i pensava que en qualsevol moment sortiria el Millenium Falon per allà. No ho sé. Ho hauria deixat medieval, perquè total, és la roba que fan servir... (menys els elfs que porten un estil una mica vampir-psicodèlic que no acabo de veure clar...)

Tot això a part, i encara que no ho sembli, la història m'ha enganxat força, i trobo que està prou ben imaginada, així que li donare una oportunitat a la sèrie i en veuré alguns capítols més, a veure si segueix amb un argument potent i a veure si els actors milloren una mica i aconsegueixo que em transmetin una mica més (de vegades mola més el talent que les cares boniques, senyors productors!). EL DRUIDA ÉS GUAPÍSSIM. Però no sembla un druida, precisament... I ha de deixar de parlar amb tanta intensitat, perquè canta molt al costat dels altres... Potser són els altres, que són tots un patates, i ell és l'únic que ho està fent bé, pobre, encara no ho tinc clar... XD

Apa, qui també la segueixi que opini! Crec que molts d'aquí, que us agraden les històries fantàstiques rotllo senyor dels anells us agradarà! ^^
Imatge

JamesCr
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dg. maig 25, 2014 2:33 pm
Nom: Jaume

Re: Las crónicas de Shannara

Entrada Autor: JamesCr »

Ostres! Ho sento molt! No ho havia llegit! No em surtia cap notificació, quina currada! :)

Sí sí, jo l'he començat per provar-la perquè aquest estil de novel·les (perquè ho són abans de ser sèries) m'agraden, i no dic que sigui la millor sèrie ni res, però és lleugera, un bon ritme, deixa incognites que més endavant hauran de resoldre, com la que tu comentes, que venen d'una societat postapocalíptica, potser és aquest el fet que els elfs s'assemblin tant, tot i que jo crec que més aviat és el fenomen teen, de moltes sèries i pel·lícules, i li donen aquell toc així atreuen més el públic, ja que una de les coses que em feia por és que sigués massa d'adolescents.

Sí sí, el druida mola molt, em voldria deixar el seu look (sense les cicatrius a poder ser) bé, és que també segueixo Vikings, i ara tornen, i tenen un look semblant, i salvant les distancies em molaria, però jo m'he fixat més amb les actrius (obviament e.e) però perquè una tenia un no sé que, i es veu que la rodamón (Eretria) és la que va fer el laberinto del fauno, que és d'aquí, Barcelona.

Jo no sé ficar fotos però puc fer dibuixets D: hahaha
És més fàcil tindre poders màgics que trobar una imatge de perfil que s'ajusti als requisits d'aquesta web.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.

Respon