Ooooooh que guai! Començo la meva llista, i l'aniré editant a mida que vagi llegint més llibres
Jo de fet estic seguint un altre Reading Challenge, si algú el vol fer és aquest!
http://www.popsugar.com/love/Reading-Ch ... 6-39126431
PENDENTS
LLEGITS
1-
All My Friends Are Superherheroes, Andrew Kaufman: ★★★★✯
És un llibre que, definitivament, no recomanaria a tothom. És un gran llibre, però per un tipus de persona concret (a mi, personalment, m'ha encantat, i tan bon punt el vaig acabar el vaig deixar a una amiga que sabia que també li agradaria). És curtet i molt tendre, en un ambient somiador. Transforma les qualitats de les persones en característiques que els fan superherois quotidians. És lleuger de llegir, però fa pensar molt i, sobretot, et mostra la realitat des d'una altra perspectiva. Si us agraden aquest tipus de llibres, és una lectura altament recomanable!
2-
The Amazing Book Is Not On Fire, Dan Howell i Phil Lester: ★★★★☆
El recomano MOLT a tothom que segueixi els autors (que són youtubers. També us els recomano com a youtubers, són dels meus preferits). Però si no seguiu els youtubers no té sentit. És una currada i molt fidel a la manera de fer dels autors!
3-
Emma, Jane Austen: ★★★★✯
Feia moltíssim temps que no trigava tantíssim a acabar un llibre, però és normal, tenint en compte que estava llegint una cosa en anglès del 1815 i no hi estic acostumada. Però dit això... QUÈ COI FAN TANTS PLOT TWISTS EN UNA NOVEL·LA QUE TÉ 200 ANYS? Molts autors d'avui en dia podrien aprendre'n moltes coses. Sabeu aquella sensació quan acabeu una novel·la de misteri i tot cau a lloc i cada detall més mínim té sentit? Doncs aquesta era la sensació en acabar-lo. No havia llegit res de Jane Austen i definitivament hi tornaré. Hi ha una raó per la qual avui en dia es continuen imprimint les seves novel·les!
4 i 5-
Girl Online i
Girl Online On Tour, Zoe Sugg: ★★★☆☆
Sabeu aquells dies en què no teniu ganes de veure una pel·lícula dramàtica i profunda i voleu veure alguna cosa senzilla, lleugera, que passi ràpid i us entretingui? Doncs aquest és l'equivalent en llibre. No és una obra mestra, és clar, però compleix perfectament la seva funció: es llegeix ràpid, t'enganxa, empatitzes amb els personatges i en alguns moments tracta temes importants, com els atacs de pànic de la protagonista. No és ni més ni menys que el que pretén ser.
6-
What Happened To Goodbye, Sarah Dessen ★★★★☆
També és una novel·la juvenil de creixement personal, però molt més profunda que l'anterior. Els personatges estan molt ben construïts, són molt diferents i amb moltes facetes, i es tracten temes importants. Altre cop, és un llibre lleuger, però m'ha semblat molt interessant. Es qüestionen accions i morals. Hi ha qui s'amaga darrere d'una màscara. Trobo que dels llibres que he llegit d'aquest estil, és un dels millors!
7-
Career Of Evil, Robert Galbraith (JK Rowling) ★★★★★
I ARA ENS POSEM SERIOSOS. He llegit tots tres llibres de la saga de l'Strike, però aquest és el meu preferit amb diferència. Em va tenir enganxada des de la primera pàgina, cosa que no va passar amb els altres dos. He devorat el llibre en 3 dies, l'he acabat aquest matí i encara no m'he recuperat. Per les que no ho sapigueu, és una saga de novel·la detectivesca que escriu la Rowling sota pseudònim. I aquest llibre és brillant. El domini del llenguatge, la riquesa dels personatges, el ritme, l'argument, la combinació dels casos amb la vida dels protagonistes... aquesta dona és una maleïda geni! Molt, molt, molt recomanable!
8 i 9-
Endgame: The Calling i
Endgame: The Sky Key, James Frey ★★★★☆
10- La Metamorfosi, Franz Kafka ★★★★☆
11- Let It Snow, John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle ★★★✯☆
12- Roses vermelles per a mi (no recordo l'autor, ho buscaré) ★★☆☆☆
13 i 14- El Nom del Vent i El Temor d'un Home Savi, Patrick Rothfuss ★★★★★
15- All The Bright Places, Jennifer Niven ★★★★✯
16- On The Other Side, Carrie Hope Fletcher ★★★★☆
17- Harry Potter and The Cursed Child, Jack Thorne ★★★✯☆
18- The Potion Diaries, Amy Alward ★★★★☆
19- Pride and Prejudice, Jane Austen ★★★★✯