Us cau bé el Harry?¿?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Us cau bé el Harry Potter?

L’enquesta ha acabat el dl. abr. 04, 2005 10:56 pm

2
20%
No
2
20%
Quasi sempre
1
10%
De tant en tant
4
40%
Quasi mai
1
10%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Entrada Autor: Tanit »

Ja sé que fa molt temps que està abandonat aquest tema però....no he pogut resistir la temptació de donar la meva opinió....!! A mi el Harry, des del primer llibre, m'ha atret moltíssim, sempre he sapigut comprendre el que li passava i com actuava per molt que no fos molt adecuat.
Estic força d'acord amb el que van dir Finalpotter i Aina.
A partir del 5è llibre (que és quan la majoria de vosaltres dieu que us comença a caure malament) és quan és més REAL que mai!!!!

Oblideu per tot el que ha passat el Harry, que no és cap tonteria...!; ha crescut practicament sol i turmentat pels Dursley, llavors descobreix el seu veritable món i que van assassinar els seus pares, sempre està al punt de mira de tothom tot i que no li agrada, i això no sempre significa que la gent li faci la pilota, perquè quan es giren en contra seva, l'efecte es multiplica per 10 pel fet de ser famós (a la cambra secreta quan es pensen que és l'hereu d'Slytherin, quan el trien per concursar el Torneig dels Tres Bruixots practicament tota l'escola li retreu...)

Jo crec que el Harry ha passat per diversos inferns i que quan arriba a l'adolescència (al 5è llibre) és quan comença a explotar, a vomitar les seves pors (tinc Voldemort dins? Que m'està passant? sóc dolent?) la seva rebelió (contra la professora Umbridge, la Conselleria...) la sensació que tot i que té amics, se sent sol (l'Hermione o en Ron no saben que és veure el Cedric morir, ni ser torturat per Voldemort, ni saben que és ser el seu objectiu nit i dia, ni notar els seus moment d'ira i satisfacció a dins teu sense entendre perquè, ni veure que està torturant al teu padrí, l'única persona semblant a un pare o un germà que has tingut...)
Jo crec que n'hi ha més que suficient per actuar com actua.

És orgullós? Si. És impulsiu? Si. És passional i actua sense pensar? Si. Però estima el seu padrí el suficient per no parar-se a pensar en les conseqüències i el seu propi perill i còrrer a salvar-lo. Cosa que també fa amb en Ron, l'Hermione i la Ginny varies vegades.

El mateix Dumbledore ho diu al Harry:
- T'importa tot. T'importa tot tant que sembla que el cor se't parteixi de pena. (Harry Potter i l'orde del fènix)
Jo crec que amb això es diu tot. El Harry és el personatge més complex de la saga i també un dels que més estimo, espero haver argumentat bé la seva defensa.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

A mi Harry no me cau bé...Sinó que me l'estimo moltísim!! Per déu, es el protagonista!!! Com no el puc estimar?? En Harry sempre m'ha semblat un personatge amb molta força i és dificil no tenir-li afecte, sobretot si t'has sentit identificada amb ell alguna vegada com m'ha passat a mi en segons quines coses. I quan arriba a la adolescència es fa molt interessant. És un dels millors personatges creats per la JK i és un heroi imperfecte, que comet errors.

A més a més, estic d'acord amb el que ha dit Tanit en el seu missatge anterior. En Harry ha viscut tot tipus de vivències horribles i és un veritable miracle que encara estigui assenyat i que no tingui una depressió de cavall. Però si precisament sobreviu a tot el que li fiquen es per què es un lluitador nat i davant els problemes ell sempre aixeca el cap i continua endevant. Es molt valent i admirable. M'encanta en Harry com a personatge.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
vespral 2008
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. des. 24, 2007 5:52 pm
Nom: Sara
Rang: A.Cullen^^
Ubicació: 6ª Planta,Sala de la Necessitat

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: vespral 2008 »

es uan mica pavo ,a la cuarta veu que tothom corre per salvarse i eds queda parat pero als llibres si que em cau be! :ballar:

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

bueno si k em cau b a mi, tot i k preferaixo a en ron.

A els llibres em cau mool bb en harry po a les pelicules, el pinten com un xulo,...


ell no ha anat cap a la fama, la fama ha anat cap a ell!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
gloria weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 8:56 pm
Nom: Glòria
Ubicació: Hogwarts...
Contacta:

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: gloria weasley »

El dels llibres em cau molt i molt bé...
Però a les pelis es un margi!

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: Pau_55 »

gloria weasley ha escrit:El dels llibres em cau molt i molt bé...
Però a les pelis es un margi!
jo estic igual el harry de les pelicules no em cuadra amb la meva imatge de harry :(

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: kumi »

Com he dit més d'un cop. A mi no em cau gens bé. Es fa l'heroi, i , tot i que no li trec mèrits, la majhoria de victòries les aconseguiex amb ajudes externes i quan li agafen les seves neures i se li gira el cervell,és desagraït i maleducat amb tota la gent que l'estima i que sempre ha estat al seu costat, ajudant-lo i patint tant com ell.
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: Tanit »

En primer lloc, ningú de la saga arriba a patir tant com el Harry Potter. Ja em perdonaràs, però havera, el Ron, l'Hermione, la Ginny, els bessons....etc. Tenen FAMILIA, per començar. Una familia que se'ls estima, han crescut envoltats de germans/es i amics, i uns pares que s'han preocupat per ells, que els han donat una infància feliç, plena de records. I el Harry això no ho ha tingut.
Només es pot equiparar el patiment del Harry al de Sirius Black, que tot i tenir familia...marxa tan aviat com pot, i no m'estranya, a més de passar-se mitja vida a Azkaban i creure's responsable de l'assassinat dels seus millors amics.

Però deixant de banda el Sirius, ningú pateix tant com el Harry, ha crescut sol, marginat i menyspreat, sense privilegis, sense diversió...i quan descobreix la seva familia i el seu món...resulta que està marcat per sempre; que té un pirat assassí despietat al darrere des de que va nèixer i amb el que està destinat a enfrontar-se a mort. Veu morir a un amic (Cedric) i li maten al Sírius i al Dumbledore davant seu, les figures que li havien fet de pare, de germà gran, de guia...Sent la presència de Voldemort a dins, no entén quina connexió hi ha entre els dos, creu que s'està tornant dolent....pateix a tothora pels seus amics...per si pot arribar a perjudicar-los a fer-los mal...
Si això és igual que el patiment al que es poden enfrontar la resta...PER FAVOR!!!!

I el fet que a partir del cinquè llibre sigui desagraït de vegades, que no admeti que l'ajudin, que sigui passional i contesti i estigui enfadat.... es diu adolescència!!!!

Una adolescència a la que li hem de sumar, que després de veure com maten en Cedric, com ressucita Voldemort, i com s'enfronta en un duel a ell, no li expliquen res sobre el que està passant al seu món, al món dels bruixots, al lloc on estàn els seus amics i el més semblant a la seva familia. I es clar que s'enfada!!! Jo també m'enfadaria!!! Se sent més sol que mai, més oblidat i abandonat que mai....
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: kumi »

No si tens raó! En cap moment nego que el Harry ho passa fatal a la vida, que li han caigut òsties de tots costats. Tot i així, hi ha alguna cosa en la seva manera de ser que no m'agrada. Sé que és un bon amic, però a vegades dóna la sensació de que no s'adona de tot el que fa la gent del seu voltant per ell. No li trec mèrits, com ja he dit, als seus actes, realment és un heroi!, però el fet de ser orfe, tampoc li dóna dret a comportar-se com ho fa a vegades.

Deixem de banda en Voldemort, que sí, tens tota la raó, el caràcter del Harry té molt a veure amb el fet de tenir a aquest maníac perseguint-lo. Si mirem el cas de la orfandat d'en Harry, pensa que, en Neville també es podria dir que és orfe, i potser és pitjor tenmir uns pares que no et reconeguin després d'haver viscut amb ells, que no la situació d'en Harry, que gairebé no els va conèixer, i no per això tracta malament als seus amics, perquè el Harry, quan li donen atacs de ràbia dels seus, ho fa, i no només en l'etapa del 5 llibre, sinó des del principi fins al final. No dic que sigui millor una situació que una altra, ni molt menys, però s'han de mirar tots els factors.

I que em sembla genial que t'agradi el Harry e? Bon rollo!! :) Mentres poguem debatre educadament, cap problema! ;)
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: Tanit »

Accepto el cas del Neville, realment quan surt a la llum el que els hi va passar als seus pares...se'm va posar la pell de gallina. Però en Neville...és un cas diferent; té una àvia, un oncle...està dins el món màgic des de ben petit, i no està assenyalat. De fet, el Harry és com és, no només per totes les tragèdies que ha viscut, sinò per herència genètica i per trets característics propis, de naixement. El seu personatge és absolutament maravellòs, precisament pel fet de que té mancançes i defectes i és imperfecte. I això el fa un heroi diferent i proper.

M'agrada quan s'enfada, encara que sigui per ximpleries, perque demostra que és jove i adolescent, m'agrada quan contesta i és descarat perque recorda al James Potter i al Sirius a la seva edat, també té un punt absolutament compassiu i comprensiu amb la Luna que sembla que li vingui de la Lily...i quan és indiscutiblement valent i impulsiu i es juga la vida per salvar la dels seus amics i especialment al seu padrí, sense pensar-s'ho dues vegades és una cosa que li surt de dins, de la seva manera de ser, igual que el Ron es juga la seva per salvar-lo a l'últim llibre, a l'estany. (moment increïble, per cert!!)

Bon rollo, cap problema de discutir sobre el tema. Sincerament, em vaig quedar parada de la quantitat de gent que sembla no entendre la personalitat del Harry, i que diuen que no els hi cau bé, quan és l'ànima i l'escència dels llibres, de la història!! Per això intento explicar el que jo veig en el Harry, perque des de la primera pàgina, del primer llibre, em va atrapar, practicament com ho va fer també el Sírius Black. Són dos personatges fascinants, J.K. Rowling em trec el barret!
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re:

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Home, no sempre, però normalment si. És bon noi, però si que va molt d'heroi de vegades, però és normal pobre, ha patit molt, li van matar els pares, ha viscut amb els Dudley que el tracten fatal, i per si fós poc hi ha uns quants que el volen matar. És normal que s'hagi de defensar lluitant i que vagi una mica d'heroi no?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
albus_severus
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: ds. set. 13, 2008 2:29 pm
Nom: Laia
Ubicació: ...Do You Want A Fish??..=)

Re: Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: albus_severus »

Mira..depén, però normalment si, tot i que em cauen molt i molt mes be els germans Weasley jeejeje
Són els meus idols!! ahahaha :mrgreen:
"..El Miedo Con Labio Muertos Bebiendo Mis Deseos..(*)

Bloquejat