Herois - Ritme TV3

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Molt bons els videos Meitantei_Guille. Em sembla que seguirè els capitols al ritme americà, perque sino m'entrarà un patatus amb tanta espera!!! :P

Aixó pinta bastant bé...espero que segueixin l'estil de la primera!!!

P.D: Els videos tenen alguns SPOILERS, però ja ens els imaginavem, no?
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Doncs el segon volum ja ha començat! :mrgreen: A part del Severus Davnur i jo algú més seguirà la sèrie a ritme americà?

Ara a descarregar el capítool! :pc:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Descarregant el primer episodi! :mrgreen:

Si som uns quants que seguim el ritme americà i en volem parlar aquí hauriem de buscar algun sistema per no spoilejar als que esperen la versió catalana...

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Porto un 89.3 % descarregant a 36.88 KB/s!!!

Quan el miri (segurament aquesta tarda) ja el comentaré!

Al fòrum del 3xl posem la lletra del mateix color del fons del fòrum i el qui ho vulgui llegir només ho ha de subratllar amb el ratolí :o

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Eiiii!! Ja l'he viiiist!! Geniaaaal xDD Però per variar et deixa amb la intriga i ja em moro de ganes de veure el segon xD

Guille, els del 3xl ho tenen molt fàcil, perquè els seus fòrums són blancs, nosaltres tenim 2 tipus diferents de blau i és molt complicat xD L'HpConan s'hi ha estat barallant més d'un cop per intentar-ho fer, a veure si li pregunto si ho va aconseguir fer bé al final xD

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

jo no podre descarregar-lo fins divendres :( (ara estica a la feina i postejar encara puc, baixar-me coses ja seria massa descarat xD)

A mi l'opció de Guille no em desagrada. També podriem obrir un tema nou que es digues herois temporada 2, però potser serien masses temes oberts.

El que esta clar és que s'hauria d'havisar que són spoilers (tot i que la temptació pot vencer...però aixó ja es problema de qui ho faci)

També podem fer com hiro, curvar el temps i veure com acaba la serie, però de tant apretar la cara m'estant entrat ganes de cagar :lol:

P.D: Quina enveja Padfoot :cry:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Em sembla que la opció més còmoda serà obrir un tema nou, on parlem de la segona temporada i així tots aquells que no segueixin el ritme americà no patiran el perill d'spoilejar-se :P

Va, vaig a obrir-lo :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Padfoot ha escrit:Em sembla que la opció més còmoda serà obrir un tema nou, on parlem de la segona temporada i així tots aquells que no segueixin el ritme americà no patiran el perill d'spoilejar-se :P

Va, vaig a obrir-lo :mrgreen:
Llavors...........aixó és una despedida! Però haviat em baixarè el capítol i podre postejar la segona temporada. :P

Per cert, d'on us l'heu baixat? Emule o d'alguna pàgina de descàrrega directa? (si és de descàrriega directa em podrieu dir per on en un MP 8) )

Fins aviat
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo me'ls descarrego de l'emule, però a través d'una web que té un programilla d'aquests RSS o com es digui que fa que el capítol es carregui sol a l'emule quan ells l'afegeixen (quan l'acaben d'emetre a USA :P) per tan quan em llevo els dimarts al matí el capítol ja porta unes quantes hores a l'emule i m'he d'esperar menys :P

Si algú està interessat doncs que m'ho pregunti per MP :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No sé on posar-ho això, ben bé...

Però ho poso aquí, perquè no vull córrer perill mirant el tema d'spòilers de la segona temporada :lol:

La fantàstica web peliculasonline ha penjat el primer capítol de la segona temporada tant en anglès com en anglès subtitulat al castellà:

Herois 1 -2on volum- (anglès)

Herois 1 -segon volum- (subs. cast.)

Apa, correu que és possible que els treguin!!!
:wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

uooo merci Marc. Porto des de dilluns mirant si trobava el capítol per internet penjat i per fi....ja el tenim!!!

P.D: Ja se que aquí no toca dir-ho, però a pàgines com peliculasonline, sinlamula, seriesyonkis, peliculasyonkis....i moltes més, podem trobar infinitats de series i pelis per veure online (algunes et deixen descarregar el fitxer)

a disfrutar

P.D: El problema és que hi ha enllaços de cop els treuen :? , segurament per que no els pillin 8)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

Una pregunta per els que estigueu veient la 2 temporada, es veritat que ha vaixat molt el ritme? es que vaig llegir que el tim kring es va disculpar hi tot.

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

El que ha baixat és l' audiència. I sí, el Tim Kring es va justificar i va demanar disculpes.

A veure, el que ha fet baixar l' audiència al volum 2 és que trigava molt a avançar la trama, però a mi m' ha agradat igual. A més en l' últim capítol que han emès han avançat molt en la trama :P

Explicaria moltes més coses però llavors hauria de dir spoilers així que passo :P

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

És això que diu en Guille, les coses avançaven bastant lentament. El que ha passat en 6 episodis podria haver passat en 3 perfectament, però bé ara ja està. I ara si que s'han posat definitivament les piles i la cosa ha tornat a agafar el ritme trepidant de la temporada passada :P

Ah i no us llegiu les disculpes d'en Tim Kring que estan plenes d'spoilers :wink:

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Padfoot ha escrit:Ah i no us llegiu les disculpes d'en Tim Kring que estan plenes d'spoilers :wink:
Això he pensat jo. lord-granger t' has llegit l' entrevista? És que et rebenta els sis primers capítol :?

Al capítol 7 torna a agafar el ritme, però no sabem si seguirà així :o Per cert pels que estigueu impacients per saber que passa després de l' explosió, el capítol 8 estarà dedicat només a això :wink:

Respon