Herois - Ritme TV3

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Herois - Ritme TV3

Entrada Autor: jeanne »

Aquest post es per parlar sobre una serie que proximament estrenaran a la tv3.HEROES.
es una serie que han comprat les autonomiques ossigui k si no sou de Catalunya(com jo...) suposo k a Valencia la faran al canal 9 i aki a Balears ja la fan a IB3(jo de totes maneres esperare k la facin en catala...)
ido es una serie que us recomano a tots especialment als que els agrada pelis com X-men o tmb als k us agrada perdidos...
la serie tracta sobre gent que de sobte s'adona k te poders, son un abanç en la evolucio humana i per exemple n'hi una k es regenera(es cura les ferides i axo) un japones que controla el espai-temps, un que vola,... pero poc a poc et van explicant mes coses i es torna molt emocionant a mi hem te enganxadissima!
espero k kuan la facin a la tv3 la mireu i vegeu si us agrada^^ja direu cosesXD

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Que? qui ?quu? que? com? Pots repetir ? ,,, S?estrena Heroes? a tv3 ?....

YUPIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Vull tota la informacio que pugis donar.. ( QUan comença ?)( <--- sobretot aixo ... Vaig a botar pels carrers !!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

jeje m'alegro de no ser l'unica k se n'alegra^^
pos la veritat no ho se posava a una revista que proximament pero no posava quan...
quan sapiga algo nou us anire informant :wink:
PD:suposo k tarden mes a estrenar-la perque l'han de traduir al catala...

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ah ja sé quina és!!! Si si, no he vist gaire pero està molt bé. El meu germà la veu en anglès.
Doncs que bé que la facin i en català. M'alegro...
XD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

xi jo tmb faig el mateix me'le baixo en angles subtitulats en castella^^igual que perdidosXD
ja he vist uns 10 capitols i m'agrada molt per aixo kuan la facin us la recomano^^

Avatar de l’usuari
beta14
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 2:32 pm
Ubicació: m... no ho se ben b...

Entrada Autor: beta14 »

ola gent!!

ueueeue!!
heroes! estic enganxadissima a la serie!! jo em dedico a baixar-me els capis per Internet i tt això i mels miro amb anglès tal qual!
es bonissima akesta serie! la recomano a tothom que estigui cansat de series bastant fifis i que vulgui emoció i molta molta intriga perquè n'he vist uns quants capítols i encara estic 8O

es van descobrint les coses a poc a poc i el que menys t'esperaves surt i fa la gran p*t*da i coses per l'estil... wnu ja m'anireu entenent jeje :twisted:

Mi penso enganxar molt a a aquesta serie quan la facin per TV3, si sabeu algo de quan la faran aviseu ok??!!

DEU!! :boohoo: :wink:

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

Confirmat!ja s'estrena Herois a TV3!!!!!!

DIMECRES 2 de MAIG ESTRENA DE HEROIS!!!!!!!!!!!21.30h!
osigui k ja ho sabeu els dilluns ventdelpla,dimarts ventdepla i dimecres HEROIS!ue!jeje
spero k els k us la baixau tmb la bejeu en catala! i els k no l'han vist mai k la vegin xk els agradara molt^^

SPOILERS!!!!!!






heu vist el cap19???aH!!!!!Hiro del present i Hiro del futur! kina emocio!
FI SPOLER!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

al Canal 9,va estrenar-se el 21 de març.Al principi feien dos capitols els dimecres per la nit.Desd'el dimecres passat nomes en fa un,per no adelantar el canal Sci.Fi,que es on fan la serie en privat,a les plataformes digitals.La setmana passada van fer el 15, i ahir van fer el 16.Em pense que la serie te 23 capitols,i que aviat s'acabara a Estats Units,i cap alla l'agost treuran la 1ª temporada en dvd.Esperem que arribi a Espanya.

HiRO RULES!!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

EIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aquesta sèrie és la po**a!!!! :mrgreen:

El dia de l'estrena la vaig mirar perquè no m'agradava res del que feien als altres canals (i perquè sóc fidel a tv3 xD) i hem vaig ven enganxar!!

Sempre m'ha agradat x-men (els comics, perquè de les pelis només salvo la primera!).

Aquesta sèrie promet....a EEUU ja han acabat la primera temporada i ha triomfat....i entre les autonòmiques, a Catalunya és on més espectadors ha aconseguit!

Hiro Nakamura.....BRUTAL!
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Severus Davnur ha escrit:
Aquesta sèrie promet....a EEUU ja han acabat la primera temporada i ha triomfat....i entre les autonòmiques, a Catalunya és on més espectadors ha aconseguit!
Tambe es perque a Catalunya hi ha mes poblacio que a la C.Valenciana :wink: .Aqui l'audiencia ,en porcentatges ha estat molt bona.
M'agrada tant,que no em faria res ,tornar a veure-la en catala,pero com coincideix el dia i l'hora (mes o menys),no puc!
Al setembre ,hi ha rumor de que comenci la 2ª temporada a EE.UU.Hi haura herois nous,i alguns de la 1ª,no hi seran.

¡SAVE THE CHERLEEDER,SAVE THE WORLD!

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

exacte!com ha dit Cyllan la segona temporada no tendra casi a veure amb la primera perque son personatges distints que els passen coses distintes, no se si hi haura algu persontage pont...pero per el k he llegit no.

I a part de que Catalunya tengui mes gent que la C.Valenciana tmb hi ha gent k no es de Catalunya que la mira a tv3( com jo :wink: ) i ne canvi al contrari no n'hi deu haver molta...

Peter Petrelli&Hiro Nakamura

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

M'encantaaaaaaaaaaaa!!!
És una sèrie que enganxa molt i està molt ben pensada. :)

La segona temporada no té res a veure? Oh... Wenu, primer mirem la primeraaa.. i després ja veurem xD
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Genial! M'encanta! Des que vaig vere el primer capítol que no penso en res més! A mi això dels mutants sempre m'ha encantat, m'encanta Xmen :heart: i ara Herois! L'estructura dels capítols està realment molt ben pensada i la manera com es comencen a relacionar els personatges és molt ocurrent.
A mi m'encanten la Claire i el Peter però el Hiro em sembla molt maco també i la Nikki... Aix... me'ls quedaria tots! :)
El que em fa pena és el policia... Quin mal rotllo sentir sempre el que pensa la gent... No m'agradaria gaire.

PS: Em sabrà greu si ja no surten a la segona temporada.
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jeanne ha escrit:
I a part de que Catalunya tengui mes gent que la C.Valenciana tmb hi ha gent k no es de Catalunya que la mira a tv3( com jo :wink: ) i ne canvi al contrari no n'hi deu haver molta...
al contrari,hauria de ser a l'inreves,al canal 9,com la fan en castella pot arribar a més gent.Pensa que el catala ,nomes l'entenem,en principi,catalans,valencians i balears.Es una cuestio d'idioma.A mes les senyals de les autonomiques ,si no tens tele per cable o similar,no arriben a tota Espanya.Jo,si no fos per l'ono,i perque m'arriba la senyal del repetidor de Tarragona,no veuria el TV3.
No se si a Catalunya,el canal 9 el veureu,suposso que no,pero aqui,la senyal "per antena de tota la vida" del TV3,no arriba,desde'l nord de la provincia de Castello,cap abaix.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

tens rao en aixo no hi havia caigut jo!ske com k jo faig al contrari aki la IB3 tmb fan els capitols en castella pero jo preferesc veure'l ne catala!jeje
Nois!aixo ja s'acaba!nomes falta un capitol que l'emeten dema!kins nirvis XD I fins els setembre que comenci la segona!ais ais!a mi me falta per veure el 22 i el k emetran dema! no vull que s'acabi!anyorare al Peter, al Hiro i a la Claire!jops!

Respon