House: medical doctor

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Solysg »

Informacio idiota: per l'abril nous capitols de House a EE.UU
(per aixo de que s'ha acabat la vaga etc
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

El dia 28 d'abril tornem a tenir Houseeeeeeeeee ^^ (en anglès clar xD)

A partir d'ara toca els dilluns enlloc dels dimarts... espero que al setembre tornin a passar-ho als dimarts, perquè sino serà cada dilluns House + Herois, masses coses a mirar en un sol dia! XDDD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: HpConan »

Oooooooooooooh :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Spoiler:
Quin finaaaal! Oooh, ara el House serà humà i tot.

Mare meva, he acabat el capítol amb els ulls vermells i una un nus a la gola del tamany d'una pilota de bàsquet T_T
Aiiish...


La veritat és que en el capítol anterior vaig ser força burro. A la que veig el collar dic: "ai, mira, el duu d'ámbar", i quan el House li diu "resina", jo... "ámbar ^^'". Però no va ser fins mitja fracció de segon abans que ho digués el House, que no hi vaig caure que ámbar = Amber XD XD XD
El problema e´s que si aquesta sèrie la doblen mai al català, hi haurà one little trouble. Que "ámbar" en català es diu "ambre" XD XD XD

Bééé, i ara la 13 té allò, el Hhh...Com es digui.
Aaaargh, quin final han deixaaaat T___T
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

Buaaaa! L'acabo de veure i estic igual que tu!! xDD
Spoiler:
Mira que al principi de tot no em queixa gens bé l'Amber eeh! Però desde que estava amb el Wilson m'havia començat a caure bé!! I el pobre Wilson que? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Per què ha de ser tan desgraciat aquest home? Fijo que a la temporada que ve veurem conseqüències d'aquest capítol...

Quan estan al bus al final el House i l'Amber és per flipar!! El House demostrant que té sentiments és una cosa única xD I mola la frase de l'Amber, You can't always get what you want, només faltava la cançoneta dels Rolling de fons xD

I pel que fa la Thirteen, s'ha vist que és portadora de la malaltia de Huntington però
no crec que arranquin de seguida posant-li problemes... segur que ho aparquen per quan el tema House-Wilson estigui una mica més calmat i s'estigui avorrint la serie xD

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: li-kiow »

Spoiler:
quina ràbia en serio, l'Amber ha mort... i mira que no m'ho esperava. Pensava: el House despertarà de cop i tindrà una solució. i No, no n'ha tingut cap, pobre Wilson, segur que s'enfadarà amb el House... I la Tretze té Huntington... pobreta, espero que no deixi la medicina ni la seva feina, i que es lii ja amb en Kutner o amb en House...
per cert, quan torna House en anglèS?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

Spoiler:
La thirteen amb en Kutner? Ostres no me'ls havia imaginat mai xD (amb el House si xDD)
Ara ja no tornarem a tenir més House fins al setembre, quan totes les series tornin a començar les noves temporades T___T

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No hi haurà més House fins al setembree? :cry:
Spoiler:
Quin capítol més trist...Quina pena el final amb en Wilson abraçat amb l'Amber...I veure en House plorant... A mi l'Amber m'agradava, em queia bé!
Jo no crec que en Wilson "s'enfadi" amb en House...Vull dir que la seva relació canviarà molt, però perquè ara en Wilson estarà fatal, i a més en House no es comportarà igual amb ell, però no crec que en Wilson culpi a en House...
I a més la Tretze dóna positiu en l'enfermetat, pobreta! Per cert en House ho sap, que la té, o no? Perquè li va fer la prova però la va llençar a la paperera sense obrir, però potser si que la va llegir quan se'n va anar la Tretze...

I en Taub abraçant la seva dona a l'arribar a casa és bonic.

La veritat és que vaig acabar el capítol plorant, ho he de reconéixer...XD

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: clara_cat »

Osti a mi l'últim capítol em va molar bastant, en House té sentiments i l'altre és bona persona i tot!! Ara només ens falta la nova temporada i que no ens coincideixin més de dues sèries a la vegada perquè sinó tindrem conflicte d'interessos(Herois, House, Kyle,...)!!
Percert encara cal amagar els spòliers si ja s'ha acabat la temporada en castellà???
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

A partir de que una sèrie s'emet en català/castellà en obert es considera que a qui li interessi ja s'ho haurà mirat per tan no cal utilitzar l'etiqueta d'spoilers :wink:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

Unes quantes promos de la nova temporada de House!!

Amb spoilers of course (sobretot els dos últims) :wink:











PD: He canviat els videos per uns altres amb els subtítols en castellà per entendre-ho millor :wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Moltes gràcies per possar les promos Padfoot! :mrgreen:

La veritat és que promet bastant, la pròxima temporada, jo creia que en House estaria més...penedit o seriós amb en Wilson, però no, sembla que segueix en forma! :wink:

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Ueee, jo tenia por que el House perdés una mica el seu sarcasme, però sembla que no ^O^ Estarà penedit però no ho aparanterà, 100% House.

I esperem que el Wilson no marxi, que no seria el mateix sense ell. Ah, i sembla que el tema malaltia de la 13 el deixaran estar fins que es resolgui el problema entre el House i el Wilson :think:
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Padfoot »

Una altra promo de House! I també subtitulada :wink:


Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Com al tema d' Herois deixo spoilers que he llegit a la revista Acción.
Spoiler:
... Sobre quién puede ser quien abandone la serie, los rumores hablan de Lisa Edelstein, la doctora Cuddy, aunque quizá sean para enmascarar una posible relación entre House y Cuddy. La serie retomará la quinta temporada con la trágica muerte de la doctora Amber Volakis, y si Wilson culpa a House o no de ella. Además tendremos a House enamorado, que circulen las apuestas (Trece y Cuddy en la más alto de la apuestas) y una nueva trama que podría estar relacionada con el hermano de Wilson...
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: House: medical doctor

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Juuus, que ningú comenta... L' heu vist, no?
Spoiler:
Síiiiii el House és el House, tant àcid com sempre, no ha canviat per la mort de l' Amber ^o^ Però el Wilson està enfadat >.< Nooo, és que House sense el Wilson no és House >.< I el final... We're not friends anymore, House. I' m not sure we ever were T____T. Espero que s' arregli perquè el Wilson no pot marxar... Potser la Cuddy s' inventa alguna cosa, ja es veurà u.u

Per altra banda la Thirteen nega el Hungtinton encara que en poc temps suposo que ho acabaran descobrint... Juus, més morts no, eh ^^' Encara que ben pensat si es morís podria tornar la Cameron (Foreman-Chase-Cameron power! xDDD). Eh, però el que sí que vull és que surtin més el Chase i la Cameron, que el Taub, la Thirteen i el Kutner sel' s han menjat u.u

Iiiiii, no recordo res més interessant per comentar si penso més coses ja les posaré ^^
I espero respostes, que necessito comentar House amb algú >.<
Imatge

Respon