HPiPF de TV3 en dvd?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
HPiPF de TV3 en dvd?
Oless
Voldria saber si algú que hagi gravat en vídeo o DVD la peli en català de la pedra filosofal l'hauria passat a ordinador, pq x desgràcia tenia un compromís i no la vaig poder veure.
Evidenment, la vaig gravar, xo la cinta no era prou llarga i nomes va gravar el reportatge d'abans, el telenotícies i el primcipi.... una caca!! Siusplau, si algú la té x ordinador que ho digui!!!! merci
xipa
Voldria saber si algú que hagi gravat en vídeo o DVD la peli en català de la pedra filosofal l'hauria passat a ordinador, pq x desgràcia tenia un compromís i no la vaig poder veure.
Evidenment, la vaig gravar, xo la cinta no era prou llarga i nomes va gravar el reportatge d'abans, el telenotícies i el primcipi.... una caca!! Siusplau, si algú la té x ordinador que ho digui!!!! merci
xipa
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
- heavy_metal
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 129
- Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
- Ubicació: València
- Contacta:
Doncs posa-la a l'emule, no? Jo la tinc gravada dos cops... la pel•li sencera, després, el segon reportatge i, després, el primer.... La vaig gravar en dos vídeos... Havia de tenir una còpia de seguretat.
Si algú ve a casa meva i es compromet a tornar-me-la, li puc passa l'VHS... però Tarry, estaria molt bé que la pengessis a l'EMule... molt però que molt bé, eh??? Vinga, sisplau, fes-ho!! Mèèèu! Gat... en botes!
Si algú ve a casa meva i es compromet a tornar-me-la, li puc passa l'VHS... però Tarry, estaria molt bé que la pengessis a l'EMule... molt però que molt bé, eh??? Vinga, sisplau, fes-ho!! Mèèèu! Gat... en botes!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
per la proxima vegada que graveu, hi ha una opció que diu algu com rapidesa de gravació (o alguna cosa per l'estil) doncs poseu auto i així automaticament gravara amb menys qualitat quan vegi que no té suficient cinta el final serà més dolentot pero serà una sola cinta =), mmm però crec que ha de ser amb gravacions programades això ... o sino poseu directamnet LP i serà de menys qualitat pero la cinta es duplicarà... dues hores seran quatre.
I tampoc calia gravar el telenoticies no? amb dues gravacions programades es podia evitar..
Em vaig estudiar el manual per gravar la peli...jajj
I tampoc calia gravar el telenoticies no? amb dues gravacions programades es podia evitar..
Em vaig estudiar el manual per gravar la peli...jajj
Quin missatge?? què li veus??
Bé.. jo em vaig engar a psoar el vídeo en LP... perdira qualitat a punta pala!!! No, no! Vaig aguantar la pel·li sencera i els dos porgrames en SP. És que els meus càlcuuuuuls. XD
I, va, Tarry, no siguis dolent!!! El gat en Botes ho fariiaaa!! Mira quina cara de bo que té! Sigues ell! Sigues sensible (no vull plorar, no vull ploraar!! buaaaa --> livin' la vida locaaa ).
Bé.. jo em vaig engar a psoar el vídeo en LP... perdira qualitat a punta pala!!! No, no! Vaig aguantar la pel·li sencera i els dos porgrames en SP. És que els meus càlcuuuuuls. XD
I, va, Tarry, no siguis dolent!!! El gat en Botes ho fariiaaa!! Mira quina cara de bo que té! Sigues ell! Sigues sensible (no vull plorar, no vull ploraar!! buaaaa --> livin' la vida locaaa ).
fa un temps sí que hi era, jo la vaig trobar però no la vaig posar a baixar pq no m'hi cabia al disc i a part la tenia molt poca gent a compartir...
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.