HPiPF de TV3 en dvd?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
núria_xipa

HPiPF de TV3 en dvd?

Entrada Autor: núria_xipa »

Oless
Voldria saber si algú que hagi gravat en vídeo o DVD la peli en català de la pedra filosofal l'hauria passat a ordinador, pq x desgràcia tenia un compromís i no la vaig poder veure.
Evidenment, la vaig gravar, xo la cinta no era prou llarga i nomes va gravar el reportatge d'abans, el telenotícies i el primcipi.... una caca!! Siusplau, si algú la té x ordinador que ho digui!!!! merci

xipa

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

si algú la té, que la posi a l'emule perquè s'escampi!! (si és que no s'ha fet ja, que ho desconec : P)
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Jep
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Poble prop de Banyoles (Pla de l'Estany)
Contacta:

Entrada Autor: Jep »

mmm. a l'emule no hi es
jo sé dun gat taronja k la té.
a veure xi la posen a lemule XD
x cert, no vaig poder veure l priemr reportatge, k tal?
Webmaster HPFC
http://www.harrypottercat.com
info[arroba]harrypottercat.com

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

jo ho vaig grabar, xo no ho va grabar fins al final. L 1er reportatge va star b, la veritat s q la traduccio ls hi va kdar mb. Sorpren molt veure q ls ki doblen a en Harry i n Ron son uns nois grans amb veu greu...
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

jo no vaig poder vore-la i tampoc la vaig gravar, si la fiqueu en l'eMule aviseu
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Tarry
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dt. jul. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: 127.0.0.1

Entrada Autor: Tarry »

Jo la tinc en dvd :plàtan:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs posa-la a l'emule, no? Jo la tinc gravada dos cops... la pel•li sencera, després, el segon reportatge i, després, el primer.... La vaig gravar en dos vídeos... Havia de tenir una còpia de seguretat. :wink:

Si algú ve a casa meva i es compromet a tornar-me-la, li puc passa l'VHS... però Tarry, estaria molt bé que la pengessis a l'EMule... molt però que molt bé, eh??? Vinga, sisplau, fes-ho!! Mèèèu! Gat... en botes!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

per la proxima vegada que graveu, hi ha una opció que diu algu com rapidesa de gravació (o alguna cosa per l'estil) doncs poseu auto i així automaticament gravara amb menys qualitat quan vegi que no té suficient cinta el final serà més dolentot pero serà una sola cinta =), mmm però crec que ha de ser amb gravacions programades això ... o sino poseu directamnet LP i serà de menys qualitat pero la cinta es duplicarà... dues hores seran quatre.
I tampoc calia gravar el telenoticies no? amb dues gravacions programades es podia evitar..
Em vaig estudiar el manual per gravar la peli...jajj :roll:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

bona pensada ! hpconan quin missatge :o

Avatar de l’usuari
Tarry
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dt. jul. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: 127.0.0.1

Entrada Autor: Tarry »

És el que vaig fer jo pel DVD.

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Quin missatge?? què li veus??

Bé.. jo em vaig engar a psoar el vídeo en LP... perdira qualitat a punta pala!!! No, no! Vaig aguantar la pel·li sencera i els dos porgrames en SP. És que els meus càlcuuuuuls. XD

I, va, Tarry, no siguis dolent!!! El gat en Botes ho fariiaaa!! Mira quina cara de bo que té! Sigues ell! Sigues sensible (no vull plorar, no vull ploraar!! buaaaa --> livin' la vida locaaa :wink: ).

HpConann

Entrada Autor: HpConann »

aquell era jo. XD

Invitat

Entrada Autor: Invitat »

Hola. A mi m'agradaria saber el nom amb el que s'ha de buscar a leMule pq no hi ha manera de trobar-lo. Si no us fa res. Gràcies
:oops: :oops:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

És que no ho trobaràs, perquè no hi és.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

fa un temps sí que hi era, jo la vaig trobar però no la vaig posar a baixar pq no m'hi cabia al disc i a part la tenia molt poca gent a compartir... :?
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Bloquejat