Musicals, fabulosos musicals

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Musicals, fabulosos musicals

Entrada Autor: HpConan »

He posat aquest tema a teatre i espectacles perquè, tot i que hi ha moltes pel•lícules, no deixa de ser un gènere teatral... i espectacular. XD
Em refereixo als musicals.

A mi, simplement, és que m'engeguen. O.O Em meravellen. Per això he obert aquest tema, per fer-nos recomanacions mútues sobre musicals que hem de veure els més musicalòfils. :)

Aquí deixo una llista de musicals (si han estat doblats al català, he posat el títol en català) que he vist/m'han agradat molt (he fet una curta sinopsi de cadascun i, a ser possible, he afegit algunes cançons). Tinc pendents de veure Cats i Els Miserables... Si hi ha alguna cançó que pot espatllar el final de la història, ho he avisat. A veure si amb aquest tema sortim tots cantant tot tipus de cançons ^^:



- All that Jazz (pel•lícula)
És una pel•lícula que tinc pendent de veure, la tinc a casa. Quan en sàpiga més, ja us ho posaré. Pel que he vist més o menys, va d’una mena d’escola de ball o d’un grup de musicals, perquè he vist gent assajant. Fixeu-vos que una de les primeres cançons de Chicago es diu “All that jazz” ;D
(d’aquest no poso vídeos, perquè encara no l’he vist i no em vull spoilerjar ;D)



- Cabaret (pel•lícula i representació)
És un genial musical, del qual està millor la representació teatral (digueu-li a les meves mans, que eren les que més se sentien aplaudir de tot el teatre, i que van acabar bullint). "L'estrella del Kit Kat Club, un cabaret de Berlín en l'època nazi, Sally Bowles, vol ser més que una actriu de cabaret, i es vol convertir en actriu [pensareu que és igual que Moulin Rouge... però és molt més anterior Cabaret que Moulin xD]. A partir d'aquí, l'escriptor Cliff [hahaha, no s'assembla a Moulin, tranquils XD] i Sally s'acaben enamorant, i experimenten les dificultats de la vida nazi, i de la manca de diners i la desesperació. Intentant superar-ho, però, el mestre de cerimònies, Emcéé [tant a la pel•li com a l'obra, unes interpretacions genials], i la mateixa Sally, proven d'amagar la crueltat que està vivint el poble alemany mitjançant cançons crítiques".
De veritat, és molt, molt, molt bona. L'obra de teatre és més àmplia que la pel•lícula, i té una altra història d'amor paral•lela.
Wilkommen (un tros, en anglès)
Wilkommen, Bienvenue, Welcome (d’un musical de Broadway en anglès [pot ser una mica fort per segons quines edats...])
Mein Heirr (en anglès)
[url=mms://stream2.terra.es/multimedia/video/cultura/cul0591.wmv]Don’t Tell Mama, Life is a Cabaret[/url] i comentaris dels actors (castellà, musical de Madrid)
Tomorrow Belongs To Me (anglès)
Two Ladies (anglès)
Life is a cabaret (concert de l’actriu de la pel•lícula, en anglès [comença en el minut 3])



- Cantando bajo la lluvia (pel•lícula)
Aquest és un d'aquells musicals de tota la vida. Pot semblar d'una temàtica molt "carca", però té moltíssims tocs que el fan semblar una pel•lícula de l'actualitat, amb gags que semblen del tot moderns. A part del famossíssim I'm singin' in the rain, la pel•lícula és repleta de números musicals que et fan entrar ganes de slatar del sofà i posar-te a ballar. "En Don Lockwood, actor, i el seu amic Cosmo Brown, músic, han arribat al cim del cinema (mut, per l'època) amb penes i treballs. Junt amb la Lina Lamont, una actriu que pot semblar curta, però que amaga malícia, formen una perfecta parella cinematogràfica... El problema ve quan arriba el cinema sonor, tota una novetat... I la Lina Lamont, malgrat la seva bellesa, té una veu horrible. En Lockwood, en Cosmo, i la "nova" escèptica amiga de Lockwood, Kathy Selden, provaran de solucionar l'horrible veu de la Lina". Tots els vídeos són en anglès:
Make ‘em Laugh
Good Morning
Singin’ in the rain
Moses Suposes



- Chicago (teatre i cinema)
Un altre gran i bon musical, de caire més delirant, diria jo, amb cançons que no te les pots treure del cap per més que vulguis. "L'actriu Roxie Hart admira a la gran superactriu Velma Kelly, vol ser tan famosa com ella, i vol seguir els seus passos. Roxie, segueix tant els seus passos que al final els seus peus es troben a la mateixa presó, on les dues voldran sortir sigui com sigui, però amb una gran carrera, gràcies al gran advocat Flynn. Quina d'elles sortirà de la presó amb la catifa vermella?"- Tots els vídeos són en anglès:
All That Jazz
Cell Block Tango
Doll



- Chitty Chitty Bang Bang (pel•lícula)
Un divertit, engrescat i fantàstic musical, al més estil ‘Mary Poppins’ (de fet, Dick Van Dyke, el “Bert” de Mary Poppins, protagonista aquesta pel•lícula). “Caractus Potts, un inventor força tocat de l’ala, converteix un antic cotxe de carreres en un de fantàstic i amb moltíssims enginys incorporats. Amb aquest renovat cotxe, en Potts, els seus dos fills (Jeremy i jennifer) i la bella Trudy, passaran mil i una estranyes aventures” (a la pel•lícula Ace Ventura, el Jim Carrey canta la cançó principal de la pel•lícula).
Chitty Chitty Bang Bang (fragment, arxiu de so en castellà)
¡Bomba! (fragment, arxiu de so cast)
Bomboncito (fragment, arxiu de so cast)



- El Fantasma de la Ópera (pel•lícula i representació)
Aquest és un musical amb majúscules. No té desperdici (i tinc entès [no l'he anat a veure, per desgràcia] que en espectacle és magnífic [de fet, la pel•li està basada en l'obra teatral]). "La cantant de l'Òpera Populaire de París, Christine Daaé, rep classes de cant d'un mestre força especial. Acaba adorant tant al seu Àngel de la Música, com diu ell, que se l’acaba volent emportar cap a les seves fosques tenebres de l'interior de l'Òpera. Però Raoul, amic d’infantesa de Christine, no ho permetrà". El llibre, de Gaston Leroux, també és boníssim.
Think of Me (castellà)
Angel of Music (II) i The Phantom of the Opera (anglès)
The Phantom of the Opera (castellà)
[url=mms://stream2.terra.es/multimedia/video/cultura/cul0456-03.wmv]The Phantom of the Opera[/url] (tros final, en castellà, gravat del musical a Madrid)
The Music of The Night (per Sarah Brightman i Michael Crawford, en anglès)
Masquerade (anglès)
[url=mms://stream2.terra.es/multimedia/video/cultura/cul0456-01.wmv]Masquerade[/url] (en castellà, del musical fet a Madrid)
That’s all I ask of you (un tros, en anglès)
That’s all I ask of you (castellà)
[url=mms://stream2.terra.es/multimedia/video/cultura/cul0456-02.wmv]Prima Donna[/url] (castellà, del musical de Madrid)
The Point of No Return (un tros, en anglès)



- El mago de Oz (pel•lícula)
Aquesta pel•lícula entranyable també ha marcat la història del cinema, amb cançons, com les de Sonrisas y lágrimas, plenes d’il•lusió i ‘infantització’. “La pel•lícula, en resum, tracta de les aventures de l’òrfena Dorothy Gale al màgic país d’Oz per trobar al Mag d’Oz perquè l’ajudi a tornar a casa, i que també solucioni els problemes dels amics que va trobant pel camí: un lleó, un home de llautó i un espantaocells” (l’actriu que fa de Dorothy, Judy Garland, és la mare de Liza Minelli, que fa de Sally Bowles a Cabaret). Totes les cançons són en anglès:
Somewhere Over The Rainbow
If I Only Had a Heart
If I Were the King of the Forest
We’re Off to See the Wizard



- Els clàssics de Disney (pel•lícules)
La majoria dels grans clàssics de Disney són grans musicals. Tot i que no destaquen per la coreografia o per la representació, com d’altres musicals, són musicals al cap i a la fi... Els més destacables, per mi, serien:
Mary Poppins (aquesta, simplement, és magnífica i preciosa. N’existeix una divertida i espectacular, amb noves cançons, adaptació al teatre –de la qual, es rumoreja que Stephen Spielberg en vol fer una versió cinematogràfica [sí, versió cinematogràfica d’una obra de teatre basada en una pel•lícula...]-)
L’aprenenta de bruixa (genial, també)
Malson Abans de Nadal (cançó spòiler)
Hèrcules (la millor pel•li d’animació, per mi ^^)
Mulan (en català és impressionant)
Tarzan (en català, la veritat, perd força)
El Geperut de Nôtre Dame (en català li dóna mil voltes al castellà [el tema ‘A fora’ el veig inclòs superior al tema en anglès -gent anglesa també ho pensa-]. Per cert, la veu del Clopin en català és la del Pep Anton Muñoz [Peris al “Cor de la Ciutat”, i “Llopin” a les pel•lícules d’Hp])
Pocahontas
Aladdín (jo he traduït i doblat dues cançons al català)
La Bella y la Bestia (d’aquesta n’existeix un musical en teatre, amb cançons noves)...
El Rey León (simplement, sublim)



- Grease (pel•lícula [desconec l’obra teatral])
Un altre famós musical, de tota la vida, amb grans números de ball i cant i, sobretot, amb molts tocs d’humor. “En Danny Zuko i la Sandy Olsson tenen un ‘rotllo d’estiu’. Quan comencen les classes i acaben el rotllo, però, els pares de la Sandy decideixen quedar-se als EEUU en comptes d’anar-se’n a Austràlia, i la matriculen a l’institut Rydell, on entra en una colla de noies anomenada ‘Pink Ladies’. Per casualitats de la vida, resulta que en Danny és el cap de la banda masculina del mateix institut, els ‘T-Birds’. És així com Danny intenta lligar-se la Sandy sense haver de semblar poc dur davant dels seus companys i, la Sandy, sense haver de ser una ‘macarra’ com vol semblar Danny. Podran acabar junts?”. Totes les cançons són en anglès:
Summer Nights
Greased Lightnin’
You’re the One That I Want (spòiler)
We Go Together (spòiler)



- Los Chicos del Coro (pel•lícula)
Del mateix tipus que “Una monja de cuidado 2”, és també un terme mitjà entre musical i pel•lícula normal. “Clément Mathieu entra com a vigilant a l’internat ‘Fond de l’Étang’, una escola amb un director estricte i amarg, i amb uns nens rebels i maleducats. Clément decideix usar no tant la mà dura, sinó la docència musical. Descobrint el potencial de tots i cadascuns dels nens, sobretot de la veu d’àngel de Morhange, forma un cor que porta la calma com un ‘ocell acariciant l’oceà’. Però els problemes no s’aturen, i les dificultats per mantenir el cor van augmentant, posant en perill fins i tot la mateixa escola”. Tots els vídeos són en francès:
Vois sur ton chemin (videoclip)
Caresse sur l’océan (fragment)
Caresse sur l’océan (concert en directe)



- Mar i Cel (teatre)
Quin gran musical, Mar i Cel! Les veles del pit se’ns inflaran, el vent de l’ànima ens portarà com un cavall desbocat per les ones... Aquesta magnífica història d’Àngel Guimerà, adaptada en musical per la companya Dagoll Dagom, fa molts anys que està al cor de moltíssims catalans i no catalans. Aquest és un imponent que, tant per l’escenografia (quants cops s’ha vist un vaixell totalment movible com gronxat per les ones sobre un escenari?), la música, la història i la interpretació. D’això se’n diu un fabulós musical. “Vint anys després de l’expulsió dels moriscos d’Espanya, el vaixell del capità (morisc) Saïd atrapa a una important família valenciana, i pensa prendre’n una bona recompensa quan els vengui com esclaus a l’Alger. Però la preciosa i compassiva filla de Carles (el marquès atrapat pels pirates), Blanca, acaba comprenent la injustícia dels cristians vers els musulmans, i comença a créixer entre Blanca i Saïd un sentiment diferent al de un pirata i una presonera”. Tots els arxius són en català:
Pàgina web de Mar i Cel (hi podreu escoltar L’Himne dels Pirates i Per què he plorat?)
L’himne dels pirates



- Moulin Rouge (existeix la versió teatral en català [pregunteu-li a la calis... xD])
Un altre magnífic musical, però aquest no té quasi cançons pròpies. La majoria són cançons conegudes per moltíssima gent, variades i barrejades en una pel•lícula on la imatge en si és una poesia, i les cançons posen els pèls de punta. "Christian, escriptor nord-americà, arriba al barri bohemi de Montmâtre per poder gaudir de la vida bohèmia basada en la veritat, la bellesa, la llibertat i l'amor. Per casualitats de la vida, Chrisitan acaba coneixent a Satine, l'estrella del Moulin Rouge que també vol ser una gran actriu. Als dos els interessarà que el Duc subvencioni una obra, Spectacular spectacular. Amb això, Christian podria trobar treball com a reconegut escriptor i, Satine, de gran actriu. Però es quedarà el tocador del sitar amb la cortesana?". Cançons que et deixen de pasta de moniato. Tots els vídeos són en anglès, i de la pel•li:
Your Song
Spectacular spectacular
Elephant Love Medley
Come What May
El Tango de Roxanne (a partir del minut 04:20, la cançó conté spoilers de la pel•lícula)



- Nôtre-Dame de Paris (únicament teatre)
Aquest és un musical, basat en el conegut llibre de Victor Hugo “Nostra Senyora de París”, que té unes cançons que tiren d’esquena. De fet, encara no he vist el musical sencer, perquè m’estic llegint el llibre i no vull spoilerjar-me, però totes les cançons que he sentit són espaterrants. “Tant el coix, sord, borni i geperut campaner de Nôtre Dame veu la gitana Esmeralda, s’enamora a l’instant, i la vol posseir. Però de sobte li apareixen dos durs contrincants: el seu rector i pare adoptiu, l’ardiaca Claude Frollo, i el capità dels arquers, Phoebus, a punt de casar-se amb Fleur-de-Lys. Qui llançarà la primera pedra?” (el musical original és en francès). Tots els vídeos són en francès subtitulats en anglès:
Le temps des cathédrales
Le temps des cathédrales (traduït i doblat al català per HpConan)
Les Sans-Papiers
Ces diamants-là
Le Pape des Fous
Belle
Belle (traduït i doblat al català per HpConan)



- Sonrisas y lágrimas (pel•lícula [basada en el musical de Broadway])
Aquest és un dels musicals que fan caure la llagrimeta d’emoció, amb cançons entranyables d’infantesa. “Ambientada també en l’època nazi, la germana Maria, que no compleix gaire les normes del convent, és enviada per ordres de la Mare Abadessa a fer d’institutriu a casa del vidu capità Georg Ritter, que té els seus nombrosos fills ben formats amb fermesa. Però amb la Maria descobreixen els jocs i la música... I potser, la Maria, aconsegueix ser quelcom més que una institutriu, per ells...”. Aquest també és un dels grans musicals que han marcat la història del cinema, i fins i tot una famosa tonada de la pel•lícula és cantada a Moulin Rouge: The hills ara alive with the sound of music (en castellà es va traduir “El dulce cantar que susurra el monte”).
The Sound of Music
So Long Farewell
Do-Re-Mi
Do-Re-Mi (fragment, arxiu de so en castellà)
Sexteen Going On Seventeen (fragment, arxiu de so en castellà)
Edelweiss (fragment, arxiu de so en cast]



- Una monja de cuidado 1 i 2 (pel•lícula)
Pot quedar estrany, però, al cap i a la fi, és també una mena musical, amb cançons gòspel molt entretingudes i potents. “La ‘germana Mary Clarence’, una cantant de bars musicals, per diferents qüestions acaba en un convent. Amb el seu ritme de cançó moderna trenca els cants gregorians de les monges i els dóna un aire gòspel i rítmic. Així mateix, després es veu obligada a tornar per trencar també amb la monotonia de l’escola que tenen a càrrec les monges de la mateixa església, aportant-los un horitzó desconegut per aquests alumnes”. Tots els vídeos són en anglès:
Hail Holy Queen (primera pel•lícula)
I Will Follow Him (primera)
Oh, Happy Day (segona pel•lícula)
Joyful, Joyful (spòilers de la segona)
Ain’t no mountain high enough (crèdits de la segona)
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 27, 2006 5:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

D'aquests musicals que has dit jo vaig anar a veure Mar i Cel ara quan l'han tornat a fer. Em va agradar molt és impressionant tot el muntatge que han fet i els músiques estan molt bé. Em va agradar molt la de l'himne dels pirates, que la canten tots allà enfilats a les veles i també una que es diu Cançó d'Idris que la canta el nen quan s'està morint fa molta pena... i el final també :cry:
A mi però els musicals no m'apassionen, m'agrada més el teatre normal sense ser cantat, ja que a vegades esl musicals es fan difícils d'entendre i alguns se'm fan pesats.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

oh... hpconan, tels xaps tots..o gaire be...

comento:
grease: la ostia!!! desde peke sempre ma agradat..fins que va arribar un dia que em vaig comprar la bs per 1€ ( no es la original) pero no se on esta :P
el fantasma de la opera: o.O lo millor!! la recomano molt, la peli..peruqe la obra de teatre no la he vist
mar i cel: ome, aquest..leu de veure. tinc la bso ( ese emule:P) esta molt be.

les pelis de disney, hi han algunes que son musicals: tinc una que es diu: la cancion del sud ( es poc coneguda) pero weno.. i les que has dit hpconan doncs aquestes son... insuperables...les millors.

tmb hi ha un cutre pero que weno tmb es un musical.. es una obra de teatre pero que tmb sa fet una peli: 8 femmes es francesa ( com a min.la peli). esta be..pels amants dels musicals!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

He afegit el Rey León (aaarghh!! Com me'n puc haver oblidat d'aquesta pel·li?? xD) i he canviat els links de 4 cançons de Grease, perquè els que havia psoat deia que havien "tret els vídeos degut a alguna violació en els drets d'ús" o una cosa així.
Gràcia a la Padfoot, pels avisos. XD

Xiiiiiiii. El Fantasma de l'Òpera és geniaaaal. XD
A veure si doblo (perquè ja he fet la traducció de més de la meitat de la pel·li XD xD) i penjo algunes cançons en català al YouTube. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Uoooooh! Jo mai havia considerat que m'agradessin massa els musicals, però veien aquest tema, la majoria que has dit m'encanten! Per tan m'haure de començar a considerar musicalòfila :lol: :lol:

Veig que ja has rectifcat el gran sacrilegi que havies fet! Com podies haver-te deixar el Rei Lleó! :o :o És la millor banda sonora del món (deixant de banda el sacrilegi que he fet jo de no haver vist Hèrcules ni Mulan :P )

I encara no entenc d'on treus el temps per fer tantes coses :lol: El doblatge de Belle i el temps des cathédrales geniaaaals! :lol: :lol: La meva profe de francès segur que estaria tan orgullosa com la teva :wink:

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

ooooohh el rei lleó! jejeje era una de les meves pelis preferides, m'encantava i totes les cançons també. Va ser la primera peli que vaig anar a veure al cine, encara m'enrecordo xD.
Mulan també em va agradar molt però Hèrcules no massa la veritat.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Ale! Mira que deixar-te el Rey León... és la millor peli de Disney i la millor bso d'elles!^^
En fi, merci per deixar aquests vídeos, HpConan, me'ls estic mirant tots! :P Ja no me'n recordava d'algunes, feia molt que no les sentia...

P.D: el "Peris" fa de Llopin? u.U Joder... ara m'entero... xD
SEMPRE ACLEE!

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Aix, sí! N'hi ha de boníssims, d'aquests que has dit! Sobretot el Fantasma de l'Òpera... M'encanta!

Prò la que més febre em va dur en el seu temps va ser Les Misérables (tot i el títol francès, la versió més famosa és l'anglesa, malgrat que crec que es va fer primer en francès). No ho sé, potser no enganxa tant com El fantasma, però té un algo... :roll: ... té un algo especial. El van passar fa uns anys pel 33 (quan encara era el canal 33) subtitulat en català, una versió en concert (anaven disfreçats pro no actuaven). A mi em va agradar molt i arrel d'això em vaig llegir el llibre. Quan vagi a Anglaterra lo primer que faré serà anar-la a veure en directe :) .

I Cats també l'he vist. També està molt bé, com tots els de l'Andrew Lloyd Webber; prò la vritat és que la primera vegada sobta bastant. Veus tot de gent gran disfreçada de gats (el primer cop em vaig quedar :? ), però està molt i molt bé. Et recomano tots dos musicals.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be jo crec que el que te el fantasma de la opera, es que continuament estan cantant, no te gairebe dialeg... i xaps allo : laura que vols anar a veure el fantasma de la opera? i jo: si!! "estaran cantant gairebe tot el rato i jo :o :o 8O 8O 8) :) que be tu.. :boohoo: :boohoo: i sisisi, tot el rato. aquell mateix cap de semana al fnac a comprar la banda sonora, pero en castella. be els musicals de petita.. les cançons del disney..totes.. gairebe me les se..i vols le he cantant amb les amiges...!!!


ei! heu vist el musical del peter pan, el que va fer la gisela i alex, i alguna mes de ot i altres? el van fer fara uns tres anyets...jo vaig anar com a regalar de aniversari a primera fila tot de conya jojo, jojo ara estic esperant la bso..perque la busco i la busco i no la trobo en cap botiga ni en lloc, la meva tieta tmb a buiscat per internet i tal i res i ara gracies al emule ( que mel etimo molt) doncs ara se me esta baixat... si algu xap si es tornara a fer..plis digeumo merci
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ho sento, ho sento. Tenia previst posar El Rey León, però, no sé per què, no el vaig posar... XD

El Fantasma és que és genial. Em posa els pèls de punta. Però t'han d'agradar molt els musicals per poder suportar-lo... TOTA l'estona canten... El meu pare no ho suporta XD
És que és genial.
Quan tingui traduïda tota la pel•li, ja penjaré la lletra aquí. :lol: :lol:

Si m'ho demaneu, us puc penjar Al•làddin i La Bella i la Bèstia, que d'aquests en tinc tota la tradu feta. :lol: :lol: :lol:


Violetta Black, una profe de l'isnti m'ha dit que em passaria una cinta on tenia l'obra de Les Misérables interpretada en "concert" però amb la roba de l'època... Suposo que seria aquest que dius.
Aquest musical el van fer al meu poble, però no hi vaig poder anar T__T Trauma, trauma.
1) Queia en els dies de l'assaig general de la meva obra de teatre...
2) Els socis del teatre (ho feien en el teatre "de la competència" XD) es van gastar TOTES les entrades dels DOS DIES abans de posar-les a la venda al públic
3) Uns dies després m'assabento que el meu pare em podria haver donat entrades... T______________________T (però tenia assaig V.V)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

HpConan ha escrit:Ho sento, ho sento. Tenia previst posar El Rey León, però, no sé per què, no el vaig posar... XD

El Fantasma és que és genial. Em posa els pèls de punta. Però t'han d'agradar molt els musicals per poder suportar-lo... TOTA l'estona canten... El meu pare no ho suporta XD
És que és genial.
Quan tingui traduïda tota la pel•li, ja penjaré la lletra aquí.
be no se si has vist la peli? be suposo que xi.. tmpok canten tot el rato..i me si soc una fanatica dels musicals tot i que no en vec molts..jeje.pero magraden molt. El meu pare tampok soporta el fantasma de la musica..de molt en tant en tant el fiquem al cotxe i jojo, no vegis com pateix... :lol: :lol: jo alla disfrutant com una boja jeje :P

sonrisas i lagrimas: diuen que esta molt be, pero jo mai le vist. diria que la actri principal es la que ha fet de marry poppins. no? pot ser.?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, clar que he vist la pel·li! XD I sí que canten quasi tota le'stona.
Jo no ho podria posar al cotxe... Al meu pare li donaria un atac. Ja ho canto jo tota l'estona, per això. XD

Sí, l'actriu de Sonrisas y lágrimas és la mateixa que la de Mary Poppins: Julie Andrews. Aquesta dona és genial. :) :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Sonrisas y lágrimas em provoca nàusees i malsons. L'únic moment que em va semblar, diguem-ne, divertit és l'Edelweiss final i poca cosa més. Durant anys he odiat el do estrato de varón (o com es vulgui dir)...

En canvi, Mary Poppins sí que em va agradar molt. A casa tenim el vinil i sé cantar a ple pulmó el súpercalifraligilisticoespialidoso al revés, id est, osodilaipseocitsiligarfilacrepus (és una paraula que sempre fineix en crepus), i com no, la dança dels escuraxemeneies és brutal XD

Entre els musicals que més m'han agradat, el primer, amb matrícula d'honor, Les Misérables. Es-pec-ta-cu-lar, no em cansaria de veure'l. Després, Cats, el Fantasma, Jesucrist Súperstar (paròdia de la passió del semidéu Jesús de Natzaret, superada en la versió no musical per la mítica Vida de Brian *__*) i la West Side Story (Mariaaaa, te he dicho mil veces que quiero Maríiiiaaaa)... i últimament, un musical friki que vaig veure al 33 sobre el conflicte àrab-israelià parodiat com dos Burgers King, un jueu, l'altre palestí, que són veïns i que han d'aprendre una forçosa convivència després de bombardejar-se, separar-se amb un mur i tal. Una obra d'art!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Eric Ardan ha escrit:Sonrisas y lágrimas em provoca nàusees i malsons.
Dish. XD

Jo em vaig apuntant les vostres recomanacions... XD

Per cert,, no és osodilaipseocitsiligarfilacrepus! A la pel·li (tant en anglès com en castellà) ho diuen malameeent! Mai he pogut memoritzar-lo al revés, però sé que acaba en fralicapersu. Sembla que ho fan en un "revés sil·làbic".
M'encanta el ball. Step in time, step in time, step in time, step in time 8al compás,m al compás, al compás, al compás...). XD

No ho puc suportar més i us deixo tres tradus que he fet de Mary Poppins :lol: :lol: :mrgreen: :



SI AL XAROP POSES SUCRE

Mary Poppins:
En cada treball laboriós
hi ha un element graciós
que, quan el trobes... em... pam!
El treball es fa un joc.

I cada tasca que emprens
de sobte et sorprens
que és un pastís, o un joc i que ets feliç...

Si al xarop poses sucre obtindrà un gust molt més bo.
Serà més bo el xarop.
Tindrà un gust més bo.
Si al xarop poses sucre obtindrà un gust molt més bo.
I l’empassaràs més bé.

El bell pit-roig construeix el niu,
mai no descansa mentre viu.
Recull branques i pa pels futurs fills.
I sempre avança els seus perills
feliç, cantant i fent tut-tut.
Sap prou cançons
pels mals moments i els bons...

Si al xarop poses sucre obtindrà un gust molt més bo.
Serà més bo el xarop.
Tindrà un gust més bo.
Si al xarop poses sucre obtindrà un gust molt més bo.
I l’empassaràs més bé.

La dolça abella que a la bresca
porta el nèctar de la flor
mai no descansa o recula amb por.
I això és perquè quan va allí
del dolç de cada flor en pren un xic...
i a dins.... i a dins...
veu que... veu que...
no és gens dur treballar.


SÚPERCAL·LIFRAGILÍSTIQUEXPIALIDÒGIC

Mary:
És...
súpercal·lifragilístiquexpialidògic!
Tot i que pugui semblar una mica demagògic.
Si ho dius amb veu altar i clar, et podrà semblar molt lògic.

Tots:
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic!
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay!
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay!

Bert:
Quan tan sols era un nen petit
tenia por a parlar.
Mon pare, al nas va fer un pessic
i em va dir “parla ja”.
Però un dia vaig sentir un mot
que em va fer fer un bot.

Tots:
Una mot genial i especial que ho resumia tot.
Oh!
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic!
Tot i que pugui semblar una mica demagògic.
Si ho dius amb veu altar i clar, et podrà semblar molt lògic.
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic!
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay!
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay!

Mary Poppins:
En Bert va fer la volta món
i sempre anava dient
aquella gran paraula i
“Què llest!” deia la gent.

Bert:
Sorpresos ducs i maharajàs
tenia jo perquè
el mot anava dient i ells
m’invitaven a un te.

Tots:
Oh!
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic!
Tot i que pugui semblar una mica demagògic.
Si ho dius amb veu altar i clar, et podrà semblar molt lògic.
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic!
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay!
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay!

Mary Poppins:
Saps què? Que ho podrien dir al revés.
Seria: Cigodilaipxequítsiligarfil·lacrepús.
Ai, però potser és massa, no creus?

Bert:
Sens dubte.

Mary:
Si t’ha menjat la llengua el gat
i ja no saps què dir.
Tranquil, utilitza aquest mot,
tothom dirà que sí.
Però ves amb compte
amb aquest mot si saps el què et convé...!

Home del cor:
Per exemple...

Mary:
Sí?

Home del cor:
Una nit vaig dir-li això a una noia...
I ara aquesta noia és la meva muller!
Oh, però què preciosa que era aquesta dona!

Tots:
Què...
Súpercal·lifragilístiquexpialidògica!
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic!
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic...
Súpercal·lifragilístiquexpialidògic!




DOS PENICS

Mary Poppins:
Des de fa temps als graons de Saint Paul
la dona dels ocells sens nom
demana als vianants si algú d’entre ells vol
alimentar als coloms.
Diu “Tinc bosses de pa
per als ocells.
Feliç seràs si pa els duus.
Tenen molta gana.
Sols compra’n per ells,
dos penics val la bossa. Fes-ne us.
Compri-me’n, dos penics val.
Només, només, dos penics val.
Compri’m, va, bosses de pa
per als ocells, i podran volar.”

Des de la catedral, des dels sants i els apòstols,
miren com la dona ven.
Tot i que no es veuen
ells sempre somriuen
si en compra, de bosses, la gent.

Parla poc, però arriba cor.
“Bosses, bosses, compri’m per favor.
Compri-me’n, dos penics val.
Només, només, dos penics val”.

Parla poc, però arriba cor.
“Bosses, bosses, compri’m per favor.
Compri-me’n, dos penics val.
Només, només, dos penics val”.

---------------------------------------------------

Canviant de tema... Vau veure ahir el programa de TVE1 "Empieza el espectáculo"????? És un programa-concurs on canten musicaaals. i em vaig emocionar moltíssim, perquè van cantar moltíssimes cançons que he penjat en aquest poooost!! XD XD

Un català, Quim, va cantar Wilkommen!!! uaaah! Ho va fer geniaaaaaal! I van cantar la de All that Jazz de Chicago, i Summer Nights i Sandy (aquesta última no la vaig posar) de Greaseee! XD

Un a que el van expulsar, pobret, que es deia Ricardo, va dir molt de pressa no sé què de Mar y cielo 8és que se'n va a Madrid! Jo el vull veure en castellà ^^)... I és que crec que ell surt :S Té la veu molt greu, i vaig pensar que segurament faria de Hassèn... I ara ho he mirat i, efectivament, fa de Hassèn a Mar i Cel en castellà ^^
Realment, us recomano aquest programa als més musicpofils... El fan els dijous. XD
I hi surt una del meu poble. :boohoo: :mrgreen: :mrgreen: (la que canta millor de les noies. L'Íngrid :P ).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

empieza lespectaculo!! esta molt be!! pero el vec de tant en tant.

mar i cel en castella?... estic segura qe es molt millor en catala... sabeu si el tornaran a fer en catala? es que mo maig gravar quan o man ficar per la tele, per nadal..i em vaig emocionar..mola mol..el grumet.. l'idris..es mes simpatic ( on son aquelles pomes que em va donar said.. on son aquelles pomes que em fan passar la sed) jeje em fa una gracia...pero el final es molt... molt :( pero weno ho recomano a tothom. el meu cosinet de 3 anyets es va disfressar de pirata i els de la seva clase van cantar l'himne dels pirates xD. mes monus: les veles s'inflaran..
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Respon