COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Tooru »

Ja, no si no es per el privilegi, si, es que alli tenia 400 i no arribe al any i aci duc com uns 2 0 3 i sols duc 147! Be, ara 148. Ah, i el quidditch, els equips estara iguals, no? Es a dir si tens un lloc, el continuaras tenint, no?
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Suposo que això serà cosa del que s'ofereixi per crear-lo (si és que algú s'ofereix).
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Agatha Black »

Jo m'ofereixo, jo m'ofereixo! Bé, ho farem el rodlel14 i jo! I si algú més vol participar, encantats, perquè nosaltres dos no anem sobrats de temps, precisament! Estamos en ello, però no ens fiqueu presses, ok?

Us anirem informant a mida que anem creant, a veure si ho podem tenir a gust de tots! ^^
Imatge

Cassey Black
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 10, 2010 10:18 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Cassey Black »

Soc la Cass, a mi m'agradaria ajudar-vos si pogues :)

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: ginny loovegod »

Jo si em voleu m'ofereixo per ajudar (atenció, AJUDAR XD). Tot i que casi m'estimo més que el nou fòrum no sigui tan guai, perquè l'últmim que em falta és una altra cosa en què viciar-me de la que ja m'havia deslliurat...XDD

Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Luna Weasley »

Tooru ha escrit:
Samanta Williams vol venjança!!

Sam, he tingut un dejà-vu
XD


Bé, jo m'ofereixo a AJUDAR però en alguna cosa que no requereixi atenció CADA DIA
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

Bé, ja està la pàgina creada, però encara està en fase de construccií. Us deixaré el link per si voleu veure-la, PERÒ NO US REGISTREU ENCARA, perquè està buida i no tindríeu res a fer. per cert, em complau informar-vos que després de molt treball i suor he aconseguit posar una Chat Box! ^^

Mireu a veure si us agrada l'estil, i a veure què us sembla!

Aquests que heu dit que voleu ajudar, gràcies, us tindrem en compte per fer de moderadors! Si algú vol fer també d'administrador, que m'envii un missatge a g.valdelcampo@gmail.com, i li donaré instruccions! ^^

La web:

http://hogwartsexpress.invision-foro.com/forum.htm

Per cert! El director es diu Aberforth Dumbledore i esta LOCOOOOOO! :lol2:
Imatge

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Hmm si hi ha xat trobo que ens podríem anar registrant per poder parlar-hi, no? Sense fer ni fitxa ni res mentre no hi hagi normes. Podríeu bloquejar-lo excepte per als creadors i així us assegureu que només rondem pel xat.
Vaja, digo yo.
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: ginny loovegod »

M'ha agradat molt! L'abby em recorda a cert personatge.... :mrgreen: ens ho passarem molt bé amb ell :wink:


Una cosa, potser podríeu posar l'estil d'escriptura amb què s'ha de rolejar (o sigui si voleu fer-ho en passat, present...) i també explcar això de que no es poden controlar els altres usuaris i posar algun exemple. Ho dic més que res perquè amb nosaltres no i haurà problema, però els nous potser es perden una mica ^^

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Agatha Black »

Oriohol: Us podreu connectar d'aquí poc pel xat, però he detectat que no està ben configurat o alguna cosa, perquè l'he provat i bloqueja... quan ho haguem arreglat us avisem! A veure si demà, amb una mica de sort i avui m'hi poso.

ginny loovegod: Dons en principi ja ho he posat, això de com s'ha de rolejar... si vas a normes, hi ha un fòrum que explica com s'ha de fer; la narració en passat, els diàlegs entre guions, i els pensaments entre comentes, majúscules quan crides... i també hi ha un exemple! I això que no es pot llegir els pensament està amb les normes, a "regles del joc", juntament amb els manaments NO MATARÀS i NO INSULTARÀS EL PRÒGIM! XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Tooru »

Aleshores, demà ja podrem tornar a rolejar? Es que estic vicia,xD
Agatha, podrem anar a la mateixa residencia d'abans, no? Es que li he agafat carinyo a ravenclaw.

Ah, i el director me encanta, s'ho pasarem prou be amb ell. xD
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 12, 2010 3:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: ginny loovegod »

Una cosa, i si feu un apartat nou a lo de les normes i tot això explicant una mica el que ha passat a l'altre fòrum? lo més superficial, vamos, que el fortin s'havia enamorat de la Griet i era un cavallerde la mort, i que l'agatha i la sam havien fundat lo de l'em i tot això. és que sinó qui vingui nou es perdrà una mica, i així no hem de tornar a fer toooots els temes i això.

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Agatha Black »

Tooru: No, probablement demà us podreu registrar i fer servir la chattbox. Res de rolejar fins que no ho tinguem endreçadet, que hi ha coses que encara no sabem com van...

ginny loovegod: Vale, aquest és un altre tema del que hem de parlar. Ho volem seguir des d'on ho vam deixar? Perquè per una banda, estaria bé, però, per l'altra, us recordo que la Griet ja no hi serà, llavors el personatge del Fortin no tindrà massa sentit (no el mateix sentit que tenia) i part de la trama principal s'haurà d'esborrar. Què voleu fer? Sempre es podria començar de nou en una nova escola... Apa, debat obert...

PS: Algú m'explica per què de cop i volta tothom sap lo de l'EM? Déu meu, teníem un topo? QUI ERA L'ESPIETA? :lol2:
Imatge

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Oriohol »

Agatha Black ha escrit: llavors el personatge del Fortin no tindrà massa sentit (no el mateix sentit que tenia)
Hum... El Fortin s'acabava de morir, vull dir que igualment aquest personatge no hauria seguit, no?
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: COMUNITAT OBITUS PER SUBITUM

Entrada Autor: Agatha Black »

Ah, el Fortin va morir? És que em vaig perdre els últims dies d'obitus per subitum i no m'he enterat gaire...

Ah, i una altra coseta... donat que la majoria de la gent vol ser alumne de Hogwarts (perquè, acceptem-ho, és més divertit), hi hauria gent disposada a tenir dos personatges i fer que un d'ells fos adult? Per donar una mica de joc, més que res...
Imatge

Bloquejat