Videojoc Lego de Harry Potter

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: jc_weasley »

Us agradria que es fes un videojoc lego de Harry Potter? El treuran al 2010 i serà un videojoc de la 1a fins a la 4a pel·lícula, segons he llegit. :expelliarmus: Hi esteu d'acord o hi esteu en contra? A mi em fa molta gràcia que el facin. :ok Què n'opineu?

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: Clara_Weasley »

Jo tinc el d'ordinador de Harry Potter. El que més m'agradava era el 3, perquè no calía que anessis a les clases. Bueno, et deien: Sígueme, però jo no els i feia cas i anava a voltar epl castell, a la tenda del Fred i el Geroge :mrgreen:
Suposo que estarà bé, però que sigui de Lego... :roll:

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ostres doncs si, molarà. El que més molaria seria que fessin uns sims de Harry Potter, anda que no molaria?? seria genial, a mi que m'agraden els sims, vaig fer molts personatges de Harry Potter, va ser la bomba! però no feien màgia, ni jugaven a quiddich, ni res.. TT xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: Clara_Weasley »

Marta Potter Weasley ha escrit:Ostres doncs si, molarà. El que més molaria seria que fessin uns sims de Harry Potter, anda que no molaria?? seria genial, a mi que m'agraden els sims, vaig fer molts personatges de Harry Potter, va ser la bomba! però no feien màgia, ni jugaven a quiddich, ni res.. TT xD
Hi ha un joc del Sims que es diu Mágia Potagia, es una extensió :ok
Fan màgia, però no juguen a Quidditch, anda que no molaría ni res...

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Sí, però el de mágia potagia és dels sims 1, i els que molen són els sims 2. No ens desviem del tema.. xDD
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Visitant

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: Visitant »

Doncs jo crec que el compraré així podré jugar al HP 1 i 3
que no els tinc a l'ordinador (el HP4 és una merda. el 2 encara està prou bé
has d'anar a classe però pots passejar amb un mínim de llibertat. El HP5 mola molt!).
Espero que d'aquí poc facin l aversió HP5-7!

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Serien molt monoes el Harry, el Ron, l'Hermione i la resta en versió LEGO!!!

També he llegit per algun lloc que treuran a la venta el joc de HP7 el mateix dia que estrenen la primera part de HP7 al cinema!!!!!!!!!!! Quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: harry_james_potter »

Sí, jo també! Quins nervis! Ja m'he xupat els sis tràilers qui hi ha al fòrum! No puc esperar tant! El cor em farà un pet!
Però tinc un dubte:
La priemra part arriba fins que destrossen Cal Xenòfil i la Luna o fins que enterren en Dobby? Amb les dues opcions la segona part s'haurà d'allargar (i segurament s'inventaran escenes, com han fet amb la priemra part), però si és la segona opció (fins a la mort d'en Dobby), significa que la segona part estarà centrada amb el robatori a Gringotts, la Gueera Final i l'epíleg "19 anys després" (clímax de nervis!!!).

Tal i com diuen als tràilers de HP7 Part 1: "They are coming"!

Harry_James_Potter
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Jo ja he anat a veure la peli i no la tallen per cap dels dos llocs que tu dius, sino una mica més endavant, però no diré on exactament perque la gent ja ho sàpiga.
Imatge

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo també la he vist ja, i acaba més o menys per on vaig dir jo del :censored: . I està molt bé, per mi és de les millors (les dues millros són Harry Potter i la pedra filosofal i Harry Potter i la càmbra secreta, ja que són les dues pel·lícules que han mantingut l'aura medieval dels llibres, el Món Màgic fosc només il·luminat per les espelmes, els alumnes vestits amb les túniques, Quiddich, les assignatures, la vida escolar, Hogwarts com és, ...). Ara bé, la pel·lícula és molt fidel al llibre i està molt ben realitzada. La recomano a tothom (però a veure si teniu més sort que jo i la podeu veure en català i sense dues paves darrera vostra que no callen i no paren pas de riure i cirdar).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Ara que dius això de les dues paves jo recordo que quan la vaig anar a veure algú va dir alguna cosa (no recordo què... :mrgreen: ) que hi havia tant de silenci que es devia sentir a tota la sala i a mi em va fer un riure que vaig haver d'aguantar. :lol2: .
I crec que el fet de mirar una peli tan en català com en castellà no hauria de molestar a la gent (a mi almenys no em molesta ja que sóc bilingüe).
Per cert, no ens estem desviant una mica del tema???
Imatge

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: BelitBlack »

hp_hedwig28 ha escrit:Ara que dius això de les dues paves jo recordo que quan la vaig anar a veure algú va dir alguna cosa (no recordo què... :mrgreen: ) que hi havia tant de silenci que es devia sentir a tota la sala i a mi em va fer un riure que vaig haver d'aguantar. :lol2: .
I crec que el fet de mirar una peli tan en català com en castellà no hauria de molestar a la gent (a mi almenys no em molesta ja que sóc bilingüe).
Per cert, no ens estem desviant una mica del tema???
El que molesta són els noms, i el encanteris, i si estas acostumada a sentir la veu en català encara molesta més. Jo també sóc biligüe (o triligüe si contes l'anglès) però igualment les prefereixo en Català.

I si, em sembla que ens hem desviat del tema així que... ehemmm... ara no sé que dir... jo no tinc cap dels jocs de HP... :oops: bueno... doncs... segur que està molt bé, encara que sigui amb legos, vinga és un joc de Harry Potter amb 4 cursos! Com poden cagar-la?

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

BelitBlack ha escrit:El que molesta són els noms, i el encanteris, i si estas acostumada a sentir la veu en català encara molesta més. Jo també sóc biligüe (o triligüe si contes l'anglès) però igualment les prefereixo en Català.
Potser tens raó, amb això dels noms, jo els dos primers llibres, com que me'ls vaig llegir en castellà i desprès els altres 5 els vaig llegir en català em va molestar una mica (ex: el Marc Roure en castellà és Oliver Wood). Però igualment les prefereixo en castellà, ja que la majoria de pelis les veig en castellà. :riure:
Imatge

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: BelitBlack »

[Actuació dramàtica en broma, no t'ho prenguis malament... xD]

TU!! snif...snif... Traidora de la llengua! *em poso la mà al cor i et miro amb ullets tristos* Com pots anar pel món de catalana i dir que prefereixes les pel·lícules en... puaj... castellà... *faig veure que vomito* No et mereixes saber parlar una llengua tan bella, culte i amb tanta història com el català! I jo pensant que tots els catalans eren bona gent... sense saber... snif, snif... que hi havia gent de catalunya espanyola... No pateixis, no és culpa teva, només sóc jo la que tenia massa espectatives respecte la gent de catalunya, no és culpa teva ser espanyola... només és un perjudici meu això de no trobar-te bona catalana per això, però encara em costa creure'm que algú nascut a Catalunya... algú que parla la nostra llengua... algú que ha crescut amb el pa amb tomàquet, i amb tota la nostra cultura... aquest algú prefereixi l'idioma veí, que ens està envaïnt i aniquilant la cultura i la llengua... ho... ho sento... Però... snif snif... no puc... *abaixo el cap plorant, sense poder ni parlar* Però és igual, deixa-ho, seràs tu qui haurà d'explicar als seus fills que no saps el català, perquè, a poc a poc el vas anar substituint per el castellà... fins que ja no el recordaves... i que per això aquesta gran llengua s'ha perdut... Però no pateixis, fes la teva vida en castellà, que jo faré la meva en català... i et diria que ens veiem al cinema, però estarem a sales diferent, amb diferents idiomes i diferents ideals... *m'allunyo de tu deprimida, com si m'acabessin de dir que s'han mort els meus pares, i al cap d'uns deu metres em giro i el miro amb els ulls brillant de llàgrimes, sacsejo el cap negant i torno a girar-me i me'n vaig amb el cap cot* :cry:

[no em feu cas... tampoc sóc tan radical... però avui estic "una mica" dramàtica... :P]

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: harry_james_potter »

Parlant de pelis en català i en castellà: s'ha de dir que en castellà en VOldy té una veu que fot fàstic per tots costats (no com en català, que té la del Farelo :riure: ). Però en català, a HP7 Part1 la veu de l'Hermi l'han canviada (noooooooooooo moríu fills de )""$, perquè ho heu fet?), la Ginny dira que també (no n'estic segur), la Tonks segur (no em recuperaré d'aquest xoc...) i l'Ollivander? No recordo com era la seva veu en català, només la vaig sentir una vegada, quan van fer la 1a peli en català per la tele, l'única vegada que l'han passada públicament en català... (aix!).
El Dudley també (però això ho han fet a cada peli :P ).

Bé, qui ve amb mi a matar als dobledors i els que diuen qui ho ha de fer????? :twisted: :twisted: :twisted:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Bloquejat