Videojoc Lego de Harry Potter

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: BelitBlack »

harry_james_potter ha escrit:Parlant de pelis en català i en castellà: s'ha de dir que en castellà en VOldy té una veu que fot fàstic per tots costats (no com en català, que té la del Farelo :riure: ). Però en català, a HP7 Part1 la veu de l'Hermi l'han canviada (noooooooooooo moríu fills de )""$, perquè ho heu fet?), la Ginny dira que també (no n'estic segur), la Tonks segur (no em recuperaré d'aquest xoc...) i l'Ollivander? No recordo com era la seva veu en català, només la vaig sentir una vegada, quan van fer la 1a peli en català per la tele, l'única vegada que l'han passada públicament en català... (aix!).
El Dudley també (però això ho han fet a cada peli :P ).

Bé, qui ve amb mi a matar als dobledors i els que diuen qui ho ha de fer????? :twisted: :twisted: :twisted:

JO!!!! :twisted: :twisted: Muahahhahahah

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

BelitBlack ha escrit:[Actuació dramàtica en broma, no t'ho prenguis malament... xD]

TU!! snif...snif... Traidora de la llengua! *em poso la mà al cor i et miro amb ullets tristos* Com pots anar pel món de catalana i dir que prefereixes les pel·lícules en... puaj... castellà... *faig veure que vomito* No et mereixes saber parlar una llengua tan bella, culte i amb tanta història com el català! I jo pensant que tots els catalans eren bona gent... sense saber... snif, snif... que hi havia gent de catalunya espanyola... No pateixis, no és culpa teva, només sóc jo la que tenia massa espectatives respecte la gent de catalunya, no és culpa teva ser espanyola... només és un perjudici meu això de no trobar-te bona catalana per això, però encara em costa creure'm que algú nascut a Catalunya... algú que parla la nostra llengua... algú que ha crescut amb el pa amb tomàquet, i amb tota la nostra cultura... aquest algú prefereixi l'idioma veí, que ens està envaïnt i aniquilant la cultura i la llengua... ho... ho sento... Però... snif snif... no puc... *abaixo el cap plorant, sense poder ni parlar* Però és igual, deixa-ho, seràs tu qui haurà d'explicar als seus fills que no saps el català, perquè, a poc a poc el vas anar substituint per el castellà... fins que ja no el recordaves... i que per això aquesta gran llengua s'ha perdut... Però no pateixis, fes la teva vida en castellà, que jo faré la meva en català... i et diria que ens veiem al cinema, però estarem a sales diferent, amb diferents idiomes i diferents ideals... *m'allunyo de tu deprimida, com si m'acabessin de dir que s'han mort els meus pares, i al cap d'uns deu metres em giro i el miro amb els ulls brillant de llàgrimes, sacsejo el cap negant i torno a girar-me i me'n vaig amb el cap cot* :cry:

[no em feu cas... tampoc sóc tan radical... però avui estic "una mica" dramàtica... :P]
El que passa és que parlo totes dues llengües (català i castellà), tot i que parlo amb més freqüència el català :bah .
I has exagerat una mica no, moltíssim!!!!!!!!!!!!!!! :boig:
Imatge

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

BelitBlack ha escrit:
harry_james_potter ha escrit:Parlant de pelis en català i en castellà: s'ha de dir que en castellà en VOldy té una veu que fot fàstic per tots costats (no com en català, que té la del Farelo :riure: ). Però en català, a HP7 Part1 la veu de l'Hermi l'han canviada (noooooooooooo moríu fills de )""$, perquè ho heu fet?), la Ginny dira que també (no n'estic segur), la Tonks segur (no em recuperaré d'aquest xoc...) i l'Ollivander? No recordo com era la seva veu en català, només la vaig sentir una vegada, quan van fer la 1a peli en català per la tele, l'única vegada que l'han passada públicament en català... (aix!).
El Dudley també (però això ho han fet a cada peli :P ).

Bé, qui ve amb mi a matar als dobledors i els que diuen qui ho ha de fer????? :twisted: :twisted: :twisted:

JO!!!! :twisted: :twisted: Muahahhahahah
Va que jo també m'hi apunto!!
Per cert... no creieu que ens estem anant de tema??? Recordo que aquest post va ser obert per parlar i comentar el videojoc de LEGO de Harry Potter... :nose
Imatge

Avatar de l’usuari
Rive Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dc. juny 30, 2010 9:09 pm
Nom: Xavi
Rang: Un Potter :D
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: Rive Potter »

La veritat es que va aixecar bastant expectació entre els fans, he de dir que jo el tinc en la PSP i està molt bé, tot i que com a primera part deixa molt que desitjar en quant a personatges... :deumeu

Ara, hi ha molts encanteris diferent i els tipics "sortilegis idiotes" (engorgio skullus, melofors, levicorpus, tarantanella y vomitare viridis) :imperio:

La meitat dels personatges no saben fer gran cosa i son repetitius (Hannah Abbott, Susan Bones, Pau Parra...) Però els gràfics i la historia estan molt bé, a part que et fas un tip de riure en les seqüències de pel·lícula :lol2:

Pero es molt bon videojoc, espero la segona part! :)
-"Es clar, perquè penses que una noia no pot ser llesta!- va dir l'Hermione.
-"Hermione, creus que després de tractar cinc anys amb tú, puc pensar que les noies no sou llestes?"- va dir el Harry.

H.G. i H.P.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Videojoc Lego de Harry Potter

Entrada Autor: harry_james_potter »

L'altre dia era a l'FNAC i vaig veure el joc de "Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part1", "Harry Potter i els Relíquies de la Mort Part 2" i " Lego Harry Potter anys 1-4" (tots estaven en castellà).
No sabeu com m'agradaria tenir el joc de Harry Potter de Lego, i la dels anys 5-7 també (quan el facin, es clar).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Bloquejat