EL RECULA-TEMPS

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
albus_severus
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: ds. set. 13, 2008 2:29 pm
Nom: Laia
Ubicació: ...Do You Want A Fish??..=)

EL RECULA-TEMPS

Entrada Autor: albus_severus »

En el llibre del pres d'azkavan, la McGonagall li dona un recula temps a l'Hermione perk pugui fer totes les assignatures...però esque aquesta part del llibre em cosat un mica d'entendre-la..U.u
Quant l'Hermione fa servir el recula temps amb en Harry per deixar el becbrau i en Sirius en llibertat diu que es molt perillós fer-lo servir... :boig2:

Dons jo hi ha una cosa que no entenc: L'Hermione va primer a una classe i despres fa servir el recula-temps per anar a la seguent (que la té a la mateixa hora que l'anterior) mentres que ella recula i s'en va per fer la que li falta, els altres que continuen la seva vida normal, que fan s'aturen? O el temps continua? Perque si no l' hermione sempre aniria endarrerida, mentre que ella va repetint les hores per poguer fer la classes. Es que s'em fa complicat... nomès hi ha una Hermione no? hi aquesta recula per fer la classe que li tocaria, mentrestant una altre classe s'esta fent, després ella torna a recular per poder fer-la...( k complicat, ni jo se el que estic dient..:S) Pasa el mateix aquí: Primer surt que maten en Becbrau, depres reculen i el salven, hi ha una part en que a la pel.lícula surt que ells s'amaguen darrere d'unes "carbasses enormes" i en aquell mateix moment senten de darrere un soroll... entre els arbustos. Després quant tornen al "pasat" (que malament sona xD) l'hermione fa un soroll amb una branca, o en harry nose, i ella diu: Aixi em queden els cabells per darrere? Dons aixó vol dir que el soroll que van sentir eren ells mateixos no? Pasa igual amb la pedra que li tiren al cap d'en Harry, perk en veritat es ell mateix...:S
Aixó es el que no entenc...primer surt una história i despres el cambien, si en el "present" ja surten coses que pasaran al futur, com per exemple la perda, llavors en Becbrau passa d'estar mort a viu inexplicablemet..(pobre animal estaria molt confús) :S :boig2:

Algú em podria explicar aixó? (ho sento està molt mal explicat, però esque no se com ordenar-ho xD sóc una mica empanada...n.n ,i tinc moltes faltes d'ortografía :S perdó)
"..El Miedo Con Labio Muertos Bebiendo Mis Deseos..(*)

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: EL RECULA-TEMPS

Entrada Autor: Agatha Black »

Sí! Jo t'ho puc explicar! Ejem, ejem, A mi em passava el mateix que tu, que no ho entenia, però vaig parlar amb un amic que estudia física i em va explicar que... que vale, que no es pot recular en el temps, però que si es pogués hi haurien unes lleis que s'haurian de complir. (els nerds són així)

Bàsicament, quan tu tornes al passat per modificar alguna cosa, en relaitat no la modifiques, sinó que la deixes tal i com estava. És a dir que quan l'hermione va a la primera classe que ha de fer (posem, transfiguració) , la seva Hermione del futur ja ha reculat en el temps per anar a magimàtica. Però hi ha unes lleis, de manera que quan l'Hermione surt de transfiguració ha de recular en el temps per anar a magimàtica, perquè si ella no hi va, la seva Hermione del futur tampoc no hi hauria anat abans.

És a dir, que tot es queda com està, perquè abans que tu tornis al passat, el teu tu mateix del futur ja ho ha fet. Has dit que primer el Bécbrau es moria. No, el bécbrau no es mor mai. El Harry el Ron i l'hermione no ho veuen, només diuen que senten un XAC de la destral, i sobreentenen que ha matat el Bécbrau. però no, perquè el Harry i l'Hermione del futur ja han anat a rescatar-lo i, com es veu més tard, aquest XAC és el que fa el McNair quan estampa la destral en una carbassa, de la ràbia que li fa que el bécbrau s'hagi escapat.

De la mateixa manera, el Harry del futur els salva dels demèntors amb el seu patreonus, però després ho ha de fer el harry quan recula en el temps. No modifiquen el passat exactament, el que fan és conservar el passat modificat amb el fet d'estar a dos lloc a la vegada, una en el passat i una en el futur, que tens l'avantatge de saber el que passarà a cada moment i actuar en conseqüència.

Bé, jo no sóc física ni molt menys, el meu amic m'ho va explicar molt millor i segur que ell t'ho deixaria molt més clar, però és el màxim de bé que puc expressar-me... espero haver-te ajudat a entendre-ho, encara que sigui una mica embolicat... Sé que és complicat, però sembla que la Rowling relament es va informar abans de fer res...
Imatge

Avatar de l’usuari
albus_severus
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: ds. set. 13, 2008 2:29 pm
Nom: Laia
Ubicació: ...Do You Want A Fish??..=)

Re: EL RECULA-TEMPS

Entrada Autor: albus_severus »

mm..si que es una mica embolicat..però despres de llegir-m'ho unes quantes vegades ho he entes..almenys una miqueta :D
Gràcies Agatha Bkack per la teva super resposta física!!! jejeje
"..El Miedo Con Labio Muertos Bebiendo Mis Deseos..(*)

Bloquejat