Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Tooru »

A mi m'agradaria dir-me Iris i de cognom Wiliam i m'agradaria anar a la residencia de Grifindor. La edat la mateixa que la protagonista. Tambe se hem de descriurer? Perque m'agradaria tindre el pel moreno no curt si no per els muscles, els ulls verds i no ser molt alta, un metre cinquanta- quatre més o menys.
Afegit al dia següent: Al igual que la ginny loovegod també m'agradaria tindre la pell blanca.
I una altra pregunta? (Ja se que pregunte masa. xD) També hem de dir com som? Vuic dir de caracter.
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 15, 2009 1:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Holaaa aqui parlant Pamela Hume
xdxd

com bé ha preguntat la companya tooru, ens hem de descriure?
bueno, jo també ho faré.

A la fanfic sóc bastant alta, castant clar amb reflexos naturals rossos i morena de pell. :)

un petó!
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ginny loovegod »

pos és més aviat baixeta i prima, amb els cabells fins a la cintura, negre molt fosc i lleugerament ondulats i amb els ulls o verd intens o blau lapislázuli. [vamos, exepte lo dels ulls(els tinc de color merda), és bàsicament com sóc jo]

ais, és veritat; la pell molt molt blanca (però tampoc per semblar un zombi, que ja m'ho diuen ara i no em fa gràcia).

Editat: pos la descripció psicològica... la veritat, l'única paraula que la pot descriure és ambigua, ja que sempre és això però també allò. Per exemple, no té por a l'escenari ni a fer amics, de fet es porta molt bé amb tothom, però és reserevada, sobretot quan es tracta de parlar de sentiments, ja que(al igual que l'Alma en la fic dels rondadors de l'Aghata Black) creu que coneixement és poder, i per això, encara que estigui molt oberta a escoltar els problemes i donar consells a tothom, mai comparteix els seus amb ningú. és bastant bona en els estudis(mitjana de 8 ) i és una gran amant de l'art, per això sempre que tingui temps lliure la veureu dibuixant, pintant, cantant,tocant o composant música (es pot conjurar un piano i una guitarra, no?), llegint o escrivint alguna història. és de sang barrejada (pares i avis materns bruixots i avis paterns muggles). és molt alegre, però sempre ha tingut un punt de tristesa i nostàlgia, i moltes vegades pots sorprendre-la mirant al buit amb expressió sèria i nostàlgica.
per cert, que m'ho ha recordat la Tooru; té una òliba que es diu Moonlight, pel color, ja que és blanca.

bueno, com que crec que ja m'he enrollat prou i vull fer-la molt semblant a mi, qui vulgui llegir més sobre la personalitat que vagi al tema "de quina residència sou?". només he posat (intentant resumir, si és que això és possible tenint en compte la meva naturalesa de persiana :oops: ) el que no sortia allà.
ginny loovegod l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 17, 2009 4:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

OOPs! ens hem de descriure??
Doncss jo vull ser... Alta (metre 68), cabell castany clar, ondulat, ulls marrons claret.... mmm... crec que aixo es tot! es taal com soc a la realitat axi que XD, a! porto ulleres, pero no cal pusaru :P
Un petoo!
Laura*Malfoy
Herois de Barri

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: marta_ginny »

Eee jo em vull apuntar!!
Em vull dir... emm... Amy Rebecca Brown, i vull ser una alumna irlandesa que arriba nova aquest curs (posant per cas que fossin d'algun curs que no fos primer) i té l'edat de la prota, que va a Gryffindor.
Descripció física: és alta, cabells castanys ondulats / arrissats, ulls marrons (a l'estiu més clars que a l'hivern). I crec que això és tot (vaja, com jo). Ah, i porta ulleres.
Descripció psicològica: tímida amb les persones que no coneix, es preocupa una mica massa pels estudis (per les notes, el que és estudiar no estudia massa), no sap mentir ni sap dir que no quan li demanen alguna cosa... (sí, i fa molta ràbia quan vols dir que no). Suposo que ja està.
1 pto
Marta
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Arribo massa tard per apuntarme? Feia temps que no entrava
Si em puc apuntar vull ser l'Ashley Turkey: irresponsable, tossuda, segura d'ella mateixa, una mica presumida, simpàtica, sarcàstica, divertida, normal en els estudis i que sovint s'autoconvida :lol:
D'aspecte té els ulls blaus, el cabell ros i llis, és alta, prima i amb la pell clara (no m'he basat pas en mi mateixa xD)
Va a Gryffindor i és de sang barrejada. La seva mare és francesa i bruixa, el pare anglés i muggle. Parla tots dos idiomes.
Al principi soc enemiga de la prota.
No m'heu posat a la llista :(
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 17, 2010 4:52 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Tooru »

*Luna Lovegood* jo la posaria a Gryffindor, pero aixo es decisio (s'escriu aixi?) teua.

Jo voldria acabar de descriure a Iris Wiliam P. , ja que no he ficat el caracter. M'agradaria que fora pareguda als Rondadors. Podria ser com en Sirius, en lo de les bromes, pero de caracter com en Remus. Es filla de pares mags, pero els dos (els pares) son fills de muggles. Li encanten els mussols i el seu color favorit es el blau.
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 24, 2009 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: marta_ginny »

Ara que he vist que la ginny lovegood ha posat les aficions, jo amplio una mica la descripció i aclareixo un parell de coses.
Això de que es preocupa per les notes però no estudia gaire... vull dir que no es passa el dia estudiant, fa els deures, és responsable, però no necessita estudiar molt, i com que li fa mandra, estudia una estoneta per aconseguir un 9 i pico (en ocasions un 10) i ja està. O sigui, que no estudia tots els detalls.
hobbies: li encanta llegir i escriure, i a part d'això, una de les seves grans passions és la música. Toca el violí i sobretot li encanta cantar. També composa de tant en tant, tot i que no deixa que ho senti ningú. Pot estar molt alegre però té episodis de depressió que fan que no parli gaire amb ningú i s'hagi d'aguantar les ganes de plorar.
Mmm... què més... es calla quasi tot el que li passa (és una miica masoquista).
I ja està.
1 pto
Marta
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

Val, no he descrit la meva personalitat. Així que, jo vull ser, o més aviat sóc, bastant pallasso sobre tot quan conec molt bé la gent que està amb mi, soc tímida en quan toca conèixer gent, tinc un estil molt propi a l'hora de vestir, més aviat tirat, res de marques i coses d'aqueste :P no acostumo a fer-me gaires enemics i em passo pel forro el que la gent diu de mi i no soc geeens cotilla. En els estudis, vaig fent. estudio el necessari per passar de curs amb una mitjana prou bona (mitja de 7). I crec que axo és tot.
Hobbies: La música en general, si no els esports m'encanten.
Ah! men oblidava, sé parlar bastants idiomes (assigneu-me els que volgueu)
Ja havia dit que la meva residència era Slytherin i que no em portava massa bé amb la meva germana!

axo és tot! :mrgreen:
un petoo!
Laura*Malfoy
Herois de Barri

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ginny loovegod »

ok, pos us poso una recopilació com la que ha fet l'Aghata Black:


Colors:
Negre- Nom
Groc- personatge que interpreta
Taronja- residència
Vermell- descripció física
Rosa- descripció psicològica
Lila- gustos i aficions
Blau- mascota
Verd- tipus de sang
marró- veure més en...(almenys en el meu cas)

ANNE DANIÈLLE I LA FADA BLANCA

- Anne Danièlle (Cognom?), "Annie" - Protagonista

- Kathleen Klein, "Kate" - Amiga - gryffindor

- Alice Elle River, "Ally" - Amiga- baixeta i prima, amb els cabells fins al cul (em vai equivocar a la descripció, sempre dic que tinc els cabells fins a la cintura i és fins al cul), negre molt fosc i lleugerament ondulats i amb els ulls o verd intens o blau lapislázuli la pell molt molt blanca- la veritat, l'única paraula que la pot descriure és ambigua, ja que sempre és això però també allò. Per exemple, no té por a l'escenari ni a fer amics, de fet es porta molt bé amb tothom, però és reserevada, sobretot quan es tracta de parlar de sentiments, ja que creu que coneixement és poder, i per això, encara que estigui molt oberta a escoltar els problemes i donar consells a tothom, mai comparteix els seus amb ningú. és bastant bona en els estudis(mitjana de 8 ) i se'ls pren molt en sèrio, és una mica Hermione en aquest sentit.és molt alegre, però sempre ha tingut un punt de tristesa i nostàlgia, i moltes vegades pots sorprendre-la mirant al buit amb expressió sèria i nostàlgica. Moltes vegades Apareix i desapareix sense avisar, però les seves amigues ja estan acostumades, de manera que no es preocupen. La seva família és per part de pare americana i per part de mare castellana, per tant sap parlar tots dos idiomes, a més de català, francès(tot i que encara n'està aprenent, va a cursets durant l'estiu) i les nocions bàsiques d'alemany. Vola prou bé i podria ser Batedora, però no està a l'equip, els esports no li agraden. - és una gran amant de l'art, per això sempre que tingui temps lliure la veureu dibuixant, pintant, cantant,tocant o composant música (es pot conjurar un piano i una guitarra, no?), actuant, llegint o escrivint alguna història. li encanten els Nomoblidis, i en té sempre a l'habitació. sempre porta un penjoll de quars blanc, és el seu mineral preferit. De tant en tant va a nedar al llac i fa curses amb el calamar. Quan necessita pensar sempre va a una cova secreta vora el llac que només ella coneix i que té una vista molt maca del llac. Allà hi té de tot(piano, guitarra, llibres, etc.), s'ho ha anat muntant amb els anys.- té una òliba que es diu Moonlight, pel color, ja que és blanca.- és de sang barrejada(pares i avis materns mags i avis paterns muggles)- (veure més al tema "de quina residència sou?")

- Pamela Hume, "Pam" - Companya que no és de cap de les residències on van l'annie, la Kate i l'alice.- bastant alta, castant clar amb reflexos naturals rossos i morena de pell.

- Charlotte (Cognom?)- Germana gran de l'Anne(s'hi porta molt malament)- Slytherin- Alta (metre 68), cabell castany clar, ondulat, ulls marrons claret- bastant pallasso sobre tot quan coneix molt bé la gent que està amb ella, és tímida en quan toca conèixer gent, té un estil molt propi a l'hora de vestir, més aviat tirat, res de marques i coses d'aquestes. no acostuma a fer-se gaires enemics i es passa pel forro el que la gent diu d'ella i no és geeens cotilla. En els estudis, va fent. estudia el necessari per passar de curs amb una mitjana prou bona (mitja de 7)sap parlar bastants idiomes.- Juga a quidditch, i La música en general, si no els esports.- Té un mussol Nival que es diu Camille.- (Filla de pares bruixots?)

- Iris William- Griffindor- pel moreno no curt si no per els muscles, els ulls verds i no ser molt alta, un metre cinquanta- quatre més o menys. té la pell blanca.- Podria ser com en Sirius, en lo de les bromes, pero de caracter com en Remus. parla catala, frances, italia i castella- filla de pares mags, pero els dos (els pares) son fills de muggles.- Li encanten els mussols i el seu color favorit es el blau.- te una oliba de color negre (Nom?).

- Amy Rebecca Brown- alumna irlandesa que arriba nova aquest curs- Gryffindor- alta, cabells castanys ondulats / arrissats, ulls marrons (a l'estiu més clars que a l'hivern). porta ulleres.- tímida amb les persones que no coneix, es preocupa una mica massa pels estudis (per les notes, el que és estudiar no estudia massa), no sap mentir ni sap dir que no quan li demanen alguna cosa... (sí, i fa molta ràbia quan vols dir que no).Pot estar molt alegre però té episodis de depressió que fan que no parli gaire amb ningú i s'hagi d'aguantar les ganes de plorar.
es calla quasi tot el que li passa (és una miica masoquista)parla a part de l'anglès, català (perquè els seus avis de part de pare són catalans), castellà, italià, francès i està estudiant alemany.és una mica torpe, però li agrada molt nedar, jugar a hoquei i a bàsquet. També li agraden esports d'aquests raros que només es juguen un dia a educació física i es defensa prou bé amb el Quidditch com a batedora (encara que no està a l'equip).
- li encanta llegir i escriure, i a part d'això, una de les seves grans passions és la música. Toca el violí i sobretot li encanta cantar. També composa de tant en tant, tot i que no deixa que ho senti ningú.- De mascota té un duc blanc femella que es diu Stella.- la seva mare és bruixa i el seu pare és muggle.

- Ashley Turkey- amiga (millor amiga o companya?)- Gryffindor- ulls blaus, el cabell ros i llis, és baixa, prima i amb la pell clara- irresponsable, tossuda, segura d'ella mateixa, una mica presumida, simpàtica, sarcàstica, divertida, normal en els estudis i que sovint s'autoconvida. És ambiciosa, consentida (perquè els seus pares son rics i la consenteixen molt) i que al principi tothom es pensava que aniria a Slytherin, i ella mateixa, però per sorpresa de tothom el barret després de dubtar la va posar a Gryffindor. Té molt d'èxit amb els nois però ella no s'enamora mai de cap. Sovint la gent la compara mentalment amb un gall dindi, fent honor al seu cognom, perquè és molt guapa i presumida, de fet no costa gaire imaginarse-la amb una cua de lila i turquesa amb reflexos. Al principi no es fa amb ningú de Gryffindor però a poc a poc farà un esforç i intentarà ser més normal. Parla anglès i francès - Les seves aficions són: Dibuixar; llegir; escriure; trobar la roba adequada que combini amb les sabates, els accesoris i el maquillatge ; nedar i cantar. - l'Ashley té una gata rossa i blanca amb els ulls blaus que per un encanteri té unes petites ales blau turquesa- sang barrejada. La seva mare és francesa i bruixa, el pare anglés i muggle.
ginny loovegod l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 19, 2009 2:24 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: marta_ginny »

I torno a posar més coses, ja sé que sóc pesada, però veig el que diuen i se m'acudeixen més coses.
Primer de tot, el que falta meu de la llista de la ginny lovegood:
De mascota té un duc blanc femella (sí, és el que és la Hedwig a la peli, encara que sigui un timo perquè en posen un de mascle) que es diu Stella.
De la sang... la seva mare és bruixa i el seu pare és muggle.
També m'he oblidat que parla a part de l'anglès, català (perquè els seus avis de part de pare són catalans), castellà, italià, francès i està estudiant alemany.
EDITAT: Ah, sí, se m'oblidava, és una mica torpe, però li agrada molt nedar, jugar a hoquei i a bàsquet. També li agraden esports d'aquests raros que només es juguen un dia a educació física i es defensa prou bé amb el Quidditch com a batedora (encara que no està a l'equip).
En espera de que se m'acudeixi alguna cosa més
1 pto
Marta
marta_ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 19, 2009 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: ginny loovegod »

ja està, ja ho he afegit!

aneu afegint coses i jo ja aniré editant.

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: Tooru »

Que puc afegir alguna cosa mes? La Iris te una oliba de color negre, de nom Neva i tambe un fenix (si pot ser) de nom Nus. Li agrada molt llegir i te molta imaginacio i a voltes esta en el seu mon. Ara que he llegit el comentari de marta_ginny (espere que no te importe) tambe m'agradaria que la meua parlara catala, frances, italia i castella. Ah!! Te un germà menut que fa el primer any a Hogwarts i que es identica a ella(en lo de les bromes) i tambe va a Griffindor, s'anomena Artur. Val doncs crec que ja he acabat.
pd: gracies marta_ginny. :)
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 19, 2009 11:32 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: marta_ginny »

No passa re. Jo tot el que he posat és real. Ara, tu pots posar el que vulguis, és el teu personatge! :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Podriem fer una altra ff de nosaltres, no?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

*Luna Lovegood* jo la posaria a Gryffindor, pero aixo es decisio (s'escriu aixi?) teua.
----
L'he posat a Gryffindor abans de llegir-ho xDD
Grax igualment :P
Una cosa... no haurien d'haver-hi nois :nose
Aprofito per dir que l'Ashley és ambiciosa, consentida (perquè els seus pares son rics i la consenteixen molt) i que al principi tothom es pensava que aniria a Slytherin, i ella mateixa, però per sorpresa de tothom el barret després de dubtar la va posar a Gryffindor. Té molt d'èxit amb els nois però ella no s'enamora mai de cap. Les seves aficions són: Dibuixar; llegir; escriure; trobar la roba adequada que combini amb les sabates, els accesoris i el maquillatge - :lol: -; nedar i cantar. Sovint la gent la compara mentalment amb un paó, fent honor al seu cognom, perquè és molt guapa i presumida, de fet no costa gaire imaginarse-la amb una cua de lila i turquesa amb reflexos :lol:.
Es nova aquest curs però des del principi s'enemista amb la prota.
És una mena de Malfoy femení, però després canviarà (espero =S xDD)
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 20, 2009 5:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Respon