"enxufada" a les pel·lis

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
dora_black_1989

"enxufada" a les pel·lis

Entrada Autor: dora_black_1989 »

Hola a tots!
Fa poc vaig vore la primera i la segona pel·lis i em vaig donar conter de que hi ha una actriu "enxufada".
La xiqueta que fa de Susan Bones (Eleanor Columbus) és filla del director de les dos primeres pel·lis, Chris Columbus. Potser açò ja ho sabieu, però us havieu fixat en que cada vegada que pot la col·loca, així com qui no vol, al costat del tres protes? No sé si sols m'ho pareixerà a mi, però jo pense que "xupla càmera".

Per favor, mireu les 2 primeres pel·lis i jutgeu-ho per vosaltres mateix. Ah! i comen´teu así les vostres apoinions, per favor.

PD: per cert, m'he fixat que aquest home col·loca a les seues dos filles a moltes de les pel·lícules que dirigeix; si no, compreoveu-ho a l'IMDB.

DEWWWWWWW ;)

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: "enxufada" a les pel·lis

Entrada Autor: Tooru »

Crec q tens rao! :think: :think:
Fa poc q vaig mirar la primera pel.licula i la 2 i es veritat q si q apareix, però despres en les altres ja no hi apareix tant.
PSD: Que es l'IMDB?
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: "enxufada" a les pel·lis

Entrada Autor: BeTu »

Apareixen tots 4 fills (crec que en té 4), però la que més és la "Susan Bones". Però no m'importa quan no molesta.

Parlem d'un altre enxufat: En Nigel. Aquest personatge no surt als llibres, i a la cinquena l'han fotut com un "extra-chupacàmera" (Se'l veu molt però n'hi t'adones). No sé de qui és encxufat però ha de ser d'algú molt important, perquè a la sisena

SPOILERS

a l'atac del Sectusempra no hi és la Gemma, i ha en Nigel que s'espanta i que sé jo més...

Vaja, un senyoret que no té ni una sola frase però que surt tot el rato. I em fa ràbia, perquè té la típica cara de nen petitó anglès amb piguetes i tot que em fa ràbia aquest guiri xD

l'IMDB és la millor font d'informació sobre el món cinematogràfic i televisiu a nivell mundial, vaja, hi trobaràs des de fitxes d'actors que han sortit al cor de la ciutat fins a la fitxa de famosísim Harry Potter. Tenen els seus fòrums crec (mai hi he entrat, en sé ben poc) i està en anglès.

http://www.imdb.com
Imatge

Bloquejat