Videojoc

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Videojoc

Entrada Autor: Padfoot »

Pels que a part de la peli també us interessi el videojoc, els d'EA també n'han creat ja la pàgina oficial:

http://www.harrypotter.ea.com/us/

De moment també està incomplerta i s'anirà actualitzant mica en mica, ara podeu veure-hi el tràiler, una mini-sinopsi del que permetrà el joc i l'opció de rebre les últimes notícies per mail.

El joc sortirà a la venda el dia 13 de novembre a Estats Units i el dia següent a Espanya.

I ja que hi som, algunes captures que han anat apareixen per la xarxa :P

Imatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Videojoc

Entrada Autor: BeTu »

Un trailer que a mi m'ha agradat molt:

http://es.youtube.com/watch?v=k5GMqNJCGac[/youtube]

Es veu que tornarem a volar i Hogwarts serà exactament igual que a l'anterior (no poden canviar de castell cada dos per tres xD), això sí, tindrà alguns llocs nous pel que veig (algun exterior diferent, sales diferents com es veu al tràiler, el despatx d'en Dumbledore...). No sé què modificaran. M'agradaria que lo de volar no fos només al Quiddich, m'agradaria que com al segon o al tercer joc es pogués volar amb la raigdefoc per tot al voltant de Hogwarts, i més ara que al castell està creat al mil·límetre com el de la peli i em uns bons gràfics :P
Abans els jocs es besaven en el llibre, però a partir de la quarta peli s'han besat en aquestes. Algo que mai m'ha agradat, però que aquest cop sí. Podrem tenir una batalla extra amb la Bel·la (al cau) i saber quasi bé com serà la peli, ja que ens la foten pel 2009, al menys la "veig" i hi puc interactuar :D
No m'agradarà: El final no es pot jugar, és, simplement, mirar a la pantalla ._.

La primera escena que surt de què és?
Imatge

Bloquejat