Bel.latrix Lestrange

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: lord-granger »

Eric Ardan ha escrit:
lanark ha escrit: A més, crec que no hi ha cosa més perillosa que una mare quan veu als seus fills en perill. Inclosos els Cavallers de la Mort i la pròpia Bel·latrix.
Qui sap si és per això que el Voldemort s'apropia de la tècnica: fent-li passar canutes al Draco confia que els seus pares s'espavilaran una mica en la causa. Prò nanai. Amb la mà de galions que té al sac en Llucius i no en té prou per aconseguir una vareta nova i pel que fa a la Cissy la seva entrega per la causa és més que qüestionable...
Estic d'acord amb tu jo a la Cissa mai li he vist gaire fe en la causa de lord Voldemor i sempre l'he vista com la mare que es cuida del seu fill.
En el 6 llibre va a veure el snape i dir-li que si no s'hen sortia en draco que ho fes ell i li fa fer el jurament.

Visitant

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: Visitant »

A veure, jo tinc una opinió.

Jo crec que la Bel·latrix, com diu el Harry, es una bruiza sense escrúpols que té una habilitat prodigiosa. I que en teoria hagues guanyat la Molly.

Pero si la Bel·latrix va perdre va ser perque quan estava lluitant es reia de la Molly dient:

- Que faran els teus fills quan t'hauré matat ? Que fran quan la mama se n'haurà anat allà on es el Freddie ?

I la Molly molt rabiosa diu:

- no faràs ... res mes ... a cap ... fill nostre !

I llavors el sortilegi del a Molly toca a la Bel·latrix casi al cor.

Jo crec que la Bel·latrix lluitant era millor pero quan va veure la Molly es pensava que era una inútil total i la Molly va utilitzar la seva màgia i va sorprendre a la Bel·latrix i a tots els que estaven al Gran Saló. Pero en el Tom Rodlel estava disposat a matar-la sorprés per haver-se carregat a la Bel·latrix.

També tinc una pregunta.

Segur que la Molly va utilitzar el sortilegi de la mort ? no podria ser que hagues utilitzat un sortilegi fulminant o un malefici estabornidor i que al tocar la cor matés sense voler a la Bel·latrix ? Perque si et toca un estabornidor just al cor potser es mortal, no ?

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo, la gran Bel·latrix Lestrange us asseguro que una simple mestressa de casa no m'hauria tocat mai ni un pèl.

El problema, que fins hi tot uns muggles sense cervell ni màgia com vosaltres haurieu de veure, és que tan l'adrenalina com la fúria fan augmentar el poders d'una bruixa.
I com podeu veure pels seus fills, els Weasley eren uns bruixots que es podrien considerar bons (però mai, ni de lluny uns descastats serien tan bons com jo, o com cualsevol cavaller de la mort). I al augmentar el seu poder notablement, estavem en unes condicions no tan desiguals, respecte als poders.
Però es clar, jo portava estona batallant i matant sangs de fang i descastats que no es volien rendir davant la força clarament superior del Senyor de les Forces del Mal, i estava cansada, ella en canvi estava perfectament, amb els poders augmentats i era conscient de la meva superioritat.
Jo la vaig infravalorar, i si, em va guanyar, però en condicions normals l'hauria aplastat com el que és, una simple mosca escarosa llepaculs d'en Dumbledore.

Així que en cap moment defenseu la Molly com una gran bruixa maternal que va ser capaç d'acabar amb la poderosa Bel·latrix Lestrange, simplement la sort i la desigualtat de condicions li van permetre guanyar-me. Perquè sense avantatge per part de ningú, sempre, SEMPRE surto victoriosa dels meus duels, i sempre atormento les meves víctimes fins a la mort o la bogeria.

P.D.: En Voldemort, potser no va ser l'únic que va fer Hprrocruxes... Muahahahahhaha (riure diabòlic)

Bloquejat