Bel.latrix Lestrange

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: pol33 »

A mi, personalment, també em va agradar que ho fés tot la senyora Weasley, potser no era tant bona com els aurors, però ella volia protegir més la seva família i venjar-se de tot el que els hi havien fet: un fill sense orella, l'altre mort... Vaja, que treia de dins molt de sentiment (que maco que queda).
pOL

xoxanguista
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 3:25 pm
Ubicació: sant boi d llobregat-països catalans

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: xoxanguista »

-Estic d'acord el que heu dit i no ho repetiré per que no es fagi pesat, però he de dir que hem va fallar molt la traducció al català:

quan el vaig llegir amb anglès ja vaig pensar quina seria la traducció que farien, per allò que ho llegeixen nens petits, com si els nens no haguèssin escoltat segons quines paraules, trobo que li resta molta part del geni o de la ira que te en la versió anglesa: you bitch!
el mala pècora... no m'extraña que la bel·latrix se'n rigues!!
obitus per subitus!!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: Lena »

xoxanguista ha escrit:-Estic d'acord el que heu dit i no ho repetiré per que no es fagi pesat, però he de dir que hem va fallar molt la traducció al català:

quan el vaig llegir amb anglès ja vaig pensar quina seria la traducció que farien, per allò que ho llegeixen nens petits, com si els nens no haguèssin escoltat segons quines paraules, trobo que li resta molta part del geni o de la ira que te en la versió anglesa: you bitch!
el mala pècora... no m'extraña que la bel·latrix se'n rigues!!
Sí, és veritat... però millor que "mala bruja" és :lol2:

no sé com ho hauria trauit jo... "mala pècora" queda molt així de casa :?

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: Roger J. Potter »

lord-granger ha escrit:Algu pensa com jo que la mort de la bel.latrix lestranges es si mes no estranya:

Com pot ser que la mà dreta de voldemort i un dels asesins mes sanguinaris del llibre mori a mans de la Sr weaslye que ha estat tota la vida dedicada a la familia, jo sabia que moriria però a les mans de un auror compatent tipus Ull-full o Remus Llopin o Kingsley Shacklebolt, pero d'aquesta manera no l'he entes.

Doncs jo trobo que és la mort més ben trobada del llibre. El personatge més afable, tranquil, la tipica mare, la persona que sembla més inofensiva defensa els seus fills i mata a la persona més cruel i sanguinària de tota la història... és perfecte!

Que la Molly no faci res més que estar a casa no vol dir que sigui inútil en màgia defensiva, bé que va estar a l'orde del Fènix antiga i a la nova. Trobo que feu alguns comentaris que estan fora de lloc...

PS: Per cert, el nom és Bel·latrix Lestrange
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: lord-granger »

Roger J. Potter ha escrit: Que la Molly no faci res més que estar a casa no vol dir que sigui inútil en màgia defensiva, bé que va estar a l'orde del Fènix antiga i a la nova. Trobo que feu alguns comentaris que estan fora de lloc...
Que no comparteixis les ideas de una persona no vol dir que les seves ideas estiguin fora de lloc.
La molly podia ser una bona bruixa i esta clarisim que aquesta mort es una de les mes emotives de la saga per la manera que ella defensa la seva filla, però jo continuo veient una diferencia de poders.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: Roger J. Potter »

lord-granger ha escrit:
Roger J. Potter ha escrit: Que la Molly no faci res més que estar a casa no vol dir que sigui inútil en màgia defensiva, bé que va estar a l'orde del Fènix antiga i a la nova. Trobo que feu alguns comentaris que estan fora de lloc...
Que no comparteixis les ideas de una persona no vol dir que les seves ideas estiguin fora de lloc.
La molly podia ser una bona bruixa i esta clarisim que aquesta mort es una de les mes emotives de la saga per la manera que ella defensa la seva filla, però jo continuo veient una diferencia de poders.
A veure... jo en cap moment he dit que estigues fora de lloc el que has dit... em referia a certs comentaris que he vist respecte a les mestresses de casa,que trobo que hi ha qui s'ha sortit del tema... per suposat que tothom pot pensar el que vulgui. AIxi que calma i llegim les coses atentament
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: Lena »

lord-granger ha escrit:
Roger J. Potter ha escrit: Que la Molly no faci res més que estar a casa no vol dir que sigui inútil en màgia defensiva, bé que va estar a l'orde del Fènix antiga i a la nova. Trobo que feu alguns comentaris que estan fora de lloc...
Que no comparteixis les ideas de una persona no vol dir que les seves ideas estiguin fora de lloc.
La molly podia ser una bona bruixa i esta clarisim que aquesta mort es una de les mes emotives de la saga per la manera que ella defensa la seva filla, però jo continuo veient una diferencia de poders.
Bé...en realitat penso com tu, lord-granger
la molly no dic que no sigui bona bruixa, però també crec que hi ha una diferència de poders :|

hi va haver un moment que vaig pensar que la mataria el neville... (vaya otro)

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Lena ha escrit: hi va haver un moment que vaig pensar que la mataria el neville... (vaya otro)
Home,tot i que a mi ja m'agrada que l'hagi mort la Molly, en Neville no dic que no hauria estat malament, tampoc... :wink: Clar que jo crec que el Neville ja demostra i molt la seva valentia al setè llibre, davant els cavallers de la Mort, davant d'en Voldemort...Quan li diu que ell és qui "continua combatent quan la batalla està perduda" i tot això...
Bé, que crec que no venja directament als seus pares però sí indirectament matant l'horricreu de la serp...


Veus, la Molly i en Neville són de fet els dos personatges que demostren estar infravalorats i ser més molt valents i poderosos del que semblen! :mrgreen:


PD: Edito el tema per posar de títol "Lestrange",que ja ha dit bastant gent que és sense s... :P

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Bel.latrix Lestranges

Entrada Autor: lord-granger »

El neville es un dels personatges de la saga que ha evolucionat mes, en el primer llibre era un personatge petos i amb poques llums i en el sete acaba siguent el que revoluciona l'escola i fins hi tot ha de pasar a la clandestinitat.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: lanark »

Com veniu diguent per dalt, jo també pensava que Neville seria el que acabaria matant a la Bel·latrix pel tema dels seus pares i blablabla.

Malgrat això, he de dir que la mort a mans de la Molly tampoc em va decepcionar (en especial en la versió anglesa amb la seua frase triomfal :P )
lord-granger ha escrit:La molly podia ser una bona bruixa i esta clarisim que aquesta mort es una de les mes emotives de la saga per la manera que ella defensa la seva filla, però jo continuo veient una diferencia de poders.
Coincideixc en que és una de les morts més aconseguides, però no estic d'acord en que hi haja diferència de poders. M'explique. A la Bel·latrix sempre ens l'han ensenyada com la guerrera, la cruel. Per contra, a la Molly sempre ens l'han mostrada com la mare (amb més o menys caràcter) dels Weasley i ara que ensenya les dents ens sorprén. Però això no vol dir que només es dedicara a cuidar als seus fills i fer-los jerseis... Simplement crec que la Rowling sempre ens la retratada des del punt de vista del Harry o d'un dels seus fills, que mai som capaços d'assumir que les nostres mares també poden arribar a fer aquestes coses... A més, crec que no hi ha cosa més perillosa que una mare quan veu als seus fills en perill. Inclosos els Cavallers de la Mort i la pròpia Bel·latrix.
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: lord-granger »

Aixo es veritat una mare o un pare per un fill o filla fa el que sigui.

Merenwel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. maig 05, 2008 6:55 pm
Rang: Freaky

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: Merenwel »

[Em sap greu k morís la Bel·la era la dolenta guay , m'agrada el loock malefic y heavy k porta peró es cruel y mala .
Está bé k la Molly se la carregui a pesar k com a dolenta la Bel·latrix guanya per goleiada
( pasaria de quartus ) es una mala ...... Són magies diferents i tot i aixó tu ala Bel·la li dones un fill i el nano no pasa de la primera nit ;
la molly es molt poderosa peró va triar el camí familiar i amorós .

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

jo tampoc mo esperava k la molly la matés però em va donar una alegria kuan ho vaig llegir!! una assasina torturadora.... morta a mans de la sra weasley!!! sempre avia pensat k els weaasley farien alguna cosa mes important k estarse netejant la casa, anant a favor del muggles i aixo.
Esk es veia a venir k farien alguna cosa important!!!

Tots els personatges k havien començat "fluixets" i sense gaire paper, han acabat matant cavallers de la mort i serps... i els k tenies + paper(mb alguna excepció) han acabat dins una tomba
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: lord-granger »

ginny_weasley_potter ha escrit: Tots els personatges k havien començat "fluixets" i sense gaire paper, han acabat matant cavallers de la mort i serps... i els k tenies + paper(mb alguna excepció) han acabat dins una tomba
Si aixó es una bona reflexio la majoria dels protagonistas tret dels 3 principals han acabat morts ja sigui dumbledore, snape, sirius em sembla que nomes s'ha salvat el hagrid dels protas protas.

Pd: Per mi els protagonistes son aquells que son impresindibles per entendre la historia de Hp i aquest nomes son uns 10-12

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Bel.latrix Lestrange

Entrada Autor: Eric Ardan »

lanark ha escrit: A més, crec que no hi ha cosa més perillosa que una mare quan veu als seus fills en perill. Inclosos els Cavallers de la Mort i la pròpia Bel·latrix.
Qui sap si és per això que el Voldemort s'apropia de la tècnica: fent-li passar canutes al Draco confia que els seus pares s'espavilaran una mica en la causa. Prò nanai. Amb la mà de galions que té al sac en Llucius i no en té prou per aconseguir una vareta nova i pel que fa a la Cissy la seva entrega per la causa és més que qüestionable...

Bloquejat