Citacions i escenes preferides de les pelis?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Citacions i escenes preferides de les pelis?

Entrada Autor: vareta_magica »

Quines son les teves citacions preferides dels personatges de les pelis?
Quins son els teus diàlegs preferits entre totes les pel·lícules?
I les votres escenes preferides?
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: Citacions i escenes preferides de les pelis?

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Les meves citacions preferides són dues frases d'en Sirius:
"Els que ens estimen nos ens abandonen mai. Sempre se'ls pot trobar...Aquí". (HP3)

"El món no es divideix només en bons i cavallers de la mort. Tots tenim punts clars i punts foscos a dins. L'important és saber escollir com hem d'actuar. Aquí és on es veu qui som". (HP5)


Aquestes dues frases estan carregades de sentiment i sabíduria i crec que són les millors que algú ha pronunciat al llarg de les cinc pel·lícules d'HP i curiosament les ha pronunciat el mateix personatge; en Sírius.

I en quant a la meva escena preferida, sens dubte és el Priori Incantatem. Aquesta escena em sembla un dels moments claus de tota la saga HP!!! És el primer duel d'en Voldemort amb en Harry i és realment emocionant, sobretot en el moment en què apareixen els esperits...A la peli ho van fer molt bé i vaig arribar a plorar com una magdalena quan vaig veure a en James i la Lily al costat del seu fill, parlant-li...I per rematar, la música que acompanyava el moment era preciosa...A aquestes altures hauré vist aquesta escena unes mil vegades, però encara aconsegueix posar-me els borrissols de punta...Es aquest tipus d'escenes que mai no s'oblida.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat