En quina "màquina per a jocs" jugues?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
En quina "màquina per a jocs" jugues?
He vist què hi han molts temes parlant dse viedojocs, però cap parlant de la màquina que utilitzes per jugar-hi.
Explica quina utilitzes i perquè has triat aquella
Explica quina utilitzes i perquè has triat aquella
"Abre la puerta de la felicidad para el porpietario de esta puerta, abridor de puertas."
HP:)
- Granger_sellés
- G.N.O.M
- Entrades: 199
- Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
- Ubicació: a la coberta del Titanic
- Contacta:
Jo jugo sempre a la Game Boy Advance SP, o a la Nintendo DS.
La DS la tinc des de fa 2 dies, i ben bé l'he comprat només per el PERLA/DIAMANTE de Pokémon, que surt d'aquí 4 dies
Però mira, totes 2 estàn bé... ^^
Són les meves prefes, perquè la color és molt cutre, i aquella grisa encara més o.O...
Els hi poso noms i tot
Encara que també jugo al PC, o a la play.. Però nosé, no m'agraden tant..
La DS la tinc des de fa 2 dies, i ben bé l'he comprat només per el PERLA/DIAMANTE de Pokémon, que surt d'aquí 4 dies
Però mira, totes 2 estàn bé... ^^
Són les meves prefes, perquè la color és molt cutre, i aquella grisa encara més o.O...
Els hi poso noms i tot
Encara que també jugo al PC, o a la play.. Però nosé, no m'agraden tant..
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,
>>]*Fins que les vius,,
-
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 64
- Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm
consolaa!
holA!
doncs jo la que més utilitzo es la PSP, malgrat també m'agarada la nintendo DS.
la PSP difinitivament perke te una pantalla, un so y una imatge bonissima.. i perke quan a casa em castiguen sense internet me conecto desde la PSP
y la nintendo.. mes que res magrada perque tinc el jc daquell dangles.. que tu vas dient.. i mira pasu el ratu
arreveuRE!
doncs jo la que més utilitzo es la PSP, malgrat també m'agarada la nintendo DS.
la PSP difinitivament perke te una pantalla, un so y una imatge bonissima.. i perke quan a casa em castiguen sense internet me conecto desde la PSP
y la nintendo.. mes que res magrada perque tinc el jc daquell dangles.. que tu vas dient.. i mira pasu el ratu
arreveuRE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.
Jo tinc la DS i la game "girl", aquella rosa, jo la volia grisa
També tinc el joc de Harry POttrer i la càmera secreta `per a pc, el vaig trobara l'fnac per 8 euros .
De jocs per a la DS tinc: nintendo Dogs, english training, big brain training, brain training i tamagochi.
Per la game "girl", tinc Bugs Bunny i Lola Bunny en el rescate de las zanaorias ichuchu rocket
També tinc el joc de Harry POttrer i la càmera secreta `per a pc, el vaig trobara l'fnac per 8 euros .
De jocs per a la DS tinc: nintendo Dogs, english training, big brain training, brain training i tamagochi.
Per la game "girl", tinc Bugs Bunny i Lola Bunny en el rescate de las zanaorias ichuchu rocket
"Abre la puerta de la felicidad para el porpietario de esta puerta, abridor de puertas."
- Roger J. Potter
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 585
- Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
- Nom: Quisso
- Rang: Agenda Oficial
- Ubicació: Darrera teu
Primer de tot que t'has deixat alguna consola, com ara la Xbox o la Xbox360 jejeje jo tinc la primera i me la vaig comprar pq en aquell moment era més bona que la play... i que me la van vendre de segona mà ... una ganga xD
ara tb tinc la play2 pq m'encanta jugar al Singstar...
Per a alguns jocs, els d'estrategia o els Sims, jugo amb l'ordinador per qüestió de comoditat
ara tb tinc la play2 pq m'encanta jugar al Singstar...
Per a alguns jocs, els d'estrategia o els Sims, jugo amb l'ordinador per qüestió de comoditat
- annmapo
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 88
- Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
- Ubicació: a casa meva!
- Contacta:
Doncs jo jugo amb la PSP i amb l'ordinador, encara q abans jugava amb la Game Boy.
Tot i aixi no acostumo a jugar gaire, pero en el futur m'agradaria poder jugar amb la wii per saber com es
Tot i aixi no acostumo a jugar gaire, pero en el futur m'agradaria poder jugar amb la wii per saber com es
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
- Cosí den Solysg
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 32
- Membre des de: dl. oct. 23, 2006 7:57 pm
- Nom: Josep
- Rang: . . .?
- Ubicació: Manacor
- Contacta:
Jo tinc la Game Boy Advance, Game Boy Advance Sp, Nintendo Ds,
i la Wii.
Els jocs de les Game Boy: Donkey Kong, Mario Kart , Un joc de d'aquells vells (x'D) i centanars de Pokemon (tambe els pinball
Per la Ds: Nintendo Ds: Mario Kart Ds, New Super Mario Bros, Pokemon Dash, Animal Crossing Wild World, Big Brain Academi y Brain training
Wii: Zelda, Wii Sports, Monster Truck y Mario Party 8.
Crec que ja està
i la Wii.
Els jocs de les Game Boy: Donkey Kong, Mario Kart , Un joc de d'aquells vells (x'D) i centanars de Pokemon (tambe els pinball
Per la Ds: Nintendo Ds: Mario Kart Ds, New Super Mario Bros, Pokemon Dash, Animal Crossing Wild World, Big Brain Academi y Brain training
Wii: Zelda, Wii Sports, Monster Truck y Mario Party 8.
Crec que ja està
Plis anau aqui http://s11.bitefight.es/c.php?uid=86054
http://www.nintendo-europe.com/NOE/es/E ... a=A.Joysep Feu-vos vips (si teniu codigs de jocs)
http://www.nintendo-europe.com/NOE/es/E ... a=A.Joysep Feu-vos vips (si teniu codigs de jocs)
- Lary fricky potter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 149
- Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
- Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala
Eis!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs me germana fa temps jugava amb la Game Boy Color, i jugava amb un joc del Bugs Bunny, un del Mario (però no és el Mario, és més gordu però s'assembla, no se si m'explicu...) i llavors amb un de Dinosaurios, jijii
Jo jugo a la Wii, i em fotu uns farts de suar, amb la Wii Sports jijiji, llavors quan vaig a casa de les amigues jugo amb l'eyetoy (no se si u e escrit bé...) i també amb la Nintendo, però no la DS, sino la de la tele jaja
De vegades jugo a algu a l'ordinador, però no molt, no pas.
Wenu doncs eso
Vingans!!
DEW!!!! [/b]
Doncs me germana fa temps jugava amb la Game Boy Color, i jugava amb un joc del Bugs Bunny, un del Mario (però no és el Mario, és més gordu però s'assembla, no se si m'explicu...) i llavors amb un de Dinosaurios, jijii
Jo jugo a la Wii, i em fotu uns farts de suar, amb la Wii Sports jijiji, llavors quan vaig a casa de les amigues jugo amb l'eyetoy (no se si u e escrit bé...) i també amb la Nintendo, però no la DS, sino la de la tele jaja
De vegades jugo a algu a l'ordinador, però no molt, no pas.
Wenu doncs eso
Vingans!!
DEW!!!! [/b]
- hermi_girl
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 78
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
- Nom: Andrea
- Rang: Gotica Burtoniana
- Ubicació: Entre el cel i l'infern
- Contacta:
xD! jo tbb! jo jugan al de boxa... xDDLary fricky potter ha escrit:Jo jugo a la Wii, i em fotu uns farts de suar, amb la Wii Sports jijiji
no i a qi em guanyii!
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||
Catalunya unida, Catalunya revolucionària!
Oi!
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||
Catalunya unida, Catalunya revolucionària!
Oi!