1. En Colin Creevey, va sortir a la càmara secreta. Recordo que va ser víctima del basilisc, però no el va matar perquè portava la càmara. A la tercera, la quarta i la cinquena pel·lícula si no recordo malament, no surt. Algú m'ho pot confirmar? I sino, que s'en fa d'ell?
2. A la 4a pel·lícula, quan en Ron reb un paquet de la seva mare, la túnica del ball; és un noi que li porta el paquet, sino recordo malament es diu Naggle o nose com s'escriu. Aquest volia un autògraf del Harry. Després surt més a la cinquena? I abans no surt?
2 preguntes
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- aurea
- G.N.O.M
- Entrades: 189
- Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
- Nom: Míriam
- Ubicació: València
- Contacta:
Re: 2 preguntes
Doncs jo no recorde bé si ix o no, però jo diria que sí, eh? Al cinqué llibre... però no m'en recorde... TT'
Per cert, preguntes que què es d'ell? Vols que t'espoilegemn?
Per cert, preguntes que què es d'ell? Vols que t'espoilegemn?
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
1. Que jo recordi en Colin (Pau Parra) no torna a aparèixer després de la segona peli.
2. El noi aquest es diu Nigel, i apareix a la quarta i a la cinquena, teòricament és un Gryffindor i és una invenció de la Warner ja que en els llibres no apareix ni per casualitat en cap moment xD Com si la Rowling no hagués inventat prou estudiants que ells van i n'inventen més
2. El noi aquest es diu Nigel, i apareix a la quarta i a la cinquena, teòricament és un Gryffindor i és una invenció de la Warner ja que en els llibres no apareix ni per casualitat en cap moment xD Com si la Rowling no hagués inventat prou estudiants que ells van i n'inventen més