A King's Cross

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Salazar_Slytherin
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 3:07 am
Ubicació: Lleida

A King's Cross

Entrada Autor: Salazar_Slytherin »

Avere.. ami no hem queda clar que cony pase quan el Voldemort "mate" al Harry, se suposa que va a parar a King's Cross i parla amb el Dumbeldore..

1- Qui es el nen aquell que plore¿? l'ánima de Voldemort?
2- Es suposa que el Harry mai no ha mort o resussite com algú ha dit en un altre post¿?
3-si es així, perque resusite? i sinó perque el Avada Kedavra, no el mate?


be, en línies generals es aixó, jo crec que hages fet be en matar-lo i prou, ni resurreccións ni visións ni escenes incomprensibles que es treu de la mànega la JKR i no te cap mena de sentit ni explicació, allà li va fallar la crueltat que demostre tenir desde la mort d'en Cedric Diggory

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aaaargh!! ><

T'he hagut de canviar el títol, com se t'acut posar com a títol del tema "Mort d'en Harry Potter" ???
Això no és un spòiler (en part confús, però bé...) bastant gran pels que llegeixin el títol? :roll:

Ara no sé segur si els altres poden llegir els títols d'aquest sub-fòrum, però per si de cas... :roll:


Igualment crec que ja s'havia parlat d'això en un altre tema, ara buscaré...

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

1) Aquella "criatura" (no nen) que plora és el tros d'ànima d'en Voldemort que hi havia dins en Harry (ja que en Harry és un horricreu). Amb el sacrifici d'en Harry, aquest bocí d'ànima desapareix del món real i se'n va "a l'altre món" per sempre.

2) En Harry, pròpiament, NO MOR, perquè, com que per les venes d'en Voldemort corre sang d'en Harry, mentre Lord Voldemort seguesqui viu (no mori) en Harry no pot morir (del tot). Amb l'Obitus per subitum del Bosc Prohibit, en Harry simplement se'n va a una espècie de "limb" o de "món intermedi" ("King's Cross", en diu en Harry).

3)En Harry no resuscita, sinó que desperta del "coma" i torna al món real perquè així ho decideix: tria tornar per salvar el món real i els seus amics, i alliberar-los d'en Voldemort.

Avatar de l’usuari
Salazar_Slytherin
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 3:07 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Salazar_Slytherin »

D'acord Aulin gràcies, tot plegat una mica agafat per els pels... crec que se li ha anat de les mans a la Rowlling...


No veig quin mal hi ha en ficar de títol el que he ficat, pero vaje tant es un que l'altre, i per últim, ja m'imaginava que s'auria parlat del tema pero com sóc nou i no l'e trovat, he decidit obrir aquest post.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Salazar_Slytherin ha escrit: No veig quin mal hi ha en ficar de títol el que he ficat, pero vaje tant es un que l'altre,
Doncs que hi ha gent que no s'ha llegit el setè llibre i poden llegir el títol, i no crec que els fes gràcia asabentar-se de coses del llibre...(encara que com he dit, no és del tot cert, però ni que sigui que creguin que els han aixafat el final del llibre per culpa d'aquest forum...)

I hi veig diferència en un títol que no desvetlla res excepte pels que l'han llegit, i el que havies posat de "La mort d'en Harry".... :roll:
Si et fixes, tots els títols d'aquest subfòrum no diuen cap spòiler i alguns fins i tot tenen asteriscs a lletres de paraules per tenir encara més precaució...u_u

Avatar de l’usuari
Salazar_Slytherin
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 3:07 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Salazar_Slytherin »

D'acord, pero que no som a la Secció restringida del setè llibre¿? es suposa que qui entra ací es perque s'a validat i sa llegit el llibre, ja s'adverteix que ací es parle de tot el que ha pasat, qui entri sense haver-se llegit el setè llibre es el seu problema.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però els títols dels temes surten a la plana principal de la web, i els llegeix tothom, sigui de la secció restringida o no... :?

PD: Per a tots els que ho deuen estar pensant, jo també odio els temes que semblen una conversa entre dos i ara en sóc culpable, ho sento... >< :|

Avatar de l’usuari
Salazar_Slytherin
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 3:07 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Salazar_Slytherin »

Doncs res tot aclarat. :wink:

Jo els odio si s'extenen masa.
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Aclaracions de la Rowling sobre aquest tema :P
Section: F.A.Q.
(SPOILER WARNING)
What exactly was the mutilated baby-like creature Harry saw at King's Cross in chapter 35 of 'Hallows'?

I’ve been asked this a LOT. It is the last piece of soul Voldemort possesses. When Voldemort attacks Harry, they both fall temporarily unconscious, and both their souls - Harry's undamaged and healthy, Voldemort’s stunted and maimed - appear in the limbo where Harry meets Dumbledore.

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: A King's Cross

Entrada Autor: vareta_magica »

Salazar_Slytherin ha escrit:Avere.. ami no hem queda clar que cony pase quan el Voldemort "mate" al Harry, se suposa que va a parar a King's Cross i parla amb el Dumbeldore..

1- Qui es el nen aquell que plore¿? l'ánima de Voldemort?
2- Es suposa que el Harry mai no ha mort o resussite com algú ha dit en un altre post¿?
3-si es així, perque resusite? i sinó perque el Avada Kedavra, no el mate?


be, en línies generals es aixó, jo crec que hages fet be en matar-lo i prou, ni resurreccións ni visións ni escenes incomprensibles que es treu de la mànega la JKR i no te cap mena de sentit ni explicació, allà li va fallar la crueltat que demostre tenir desde la mort d'en Cedric Diggory
´

Referent a les teves preguntes...

1- Aquell èsser és diguem el horricreu d'en Voldemort que tenia en Harry a dintre seu. Diguem que es una manera "fantàstica" de representar-lo.

2- Si has llegit aquest capítol recorda que en Dumbledore li diu que no ha mort i que tota aquella escena amb en dumbledore i aquèll èsser està en la ment d'en Harry que representa que està incosncient al Bosc on en Voldemort l'acaba d'atacar.

3- En Harry no resucita, està inconscient com per exemple com si una persona té un accident i està incosncient, doncs una cosa aixi li passa al Harry. Espero que m'hagis entès. No el mata amb aquest encanteri perquè en Harry va activar el poder de la pedra de la resurrecció abans de ser atacat.
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: A King's Cross

Entrada Autor: Fawkes »

vareta_magica ha escrit: 2- Si has llegit aquest capítol recorda que en Dumbledore li diu que no ha mort i que tota aquella escena amb en dumbledore i aquèll èsser està en la ment d'en Harry que representa que està incosncient al Bosc on en Voldemort l'acaba d'atacar.

3- En Harry no resucita, està inconscient com per exemple com si una persona té un accident i està incosncient, doncs una cosa aixi li passa al Harry. Espero que m'hagis entès. No el mata amb aquest encanteri perquè en Harry va activar el poder de la pedra de la resurrecció abans de ser atacat.
Això és el que diu en Dumbledore d'una manera molt enigmàtica al final del capítol, però és impossible que s'ho hagi imaginat tot en Harry perquè en Dumbledore relata detalls de la seva vida que en Harry no coneixia.

En Harry no ressucita perquè activés el poder de la pedra sinó gràcies a l'encanteri que va activar la seva mare en morir per ell, que com que en Voldemort té sang d'en Harry, encara continua existint el vincle i per això en Harry no mor. Almenys jo he entès que no és per la pedra.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: A King's Cross

Entrada Autor: jeanne »

Però de totes maneres, jo referent a aixó encara hi ha coses que no acabo d'entendre...
1.Realment aquell lloc es el King's Cross, es un lloc que s'hi pareix o es qque cada persona hi veu una cosa diferent(esta clar que allò es el "limbo" però com es realment?)
2. Quina relació hi te aquest lloc amb la cortina del departament de misteris?Aquets lloc esta darrera la cortina, davant o està a un lloc independent???
3.La Rowling va dir que en aquest llibre s'explicaria que passa amb els mort, un com moren...realment que passa? perque jo no ho acabo d'entendre...es queden en aquell lloc per sempre?allò es un lloc de pas?

Segurament hi ha preguntes d'aquestes(si no totes) que no em sabreu contestar, de totes maneres sepero les vostes contestes i/o opinions^^

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: A King's Cross

Entrada Autor: vareta_magica »

jeanne ha escrit:Però de totes maneres, jo referent a aixó encara hi ha coses que no acabo d'entendre...
1.Realment aquell lloc es el King's Cross, es un lloc que s'hi pareix o es qque cada persona hi veu una cosa diferent(esta clar que allò es el "limbo" però com es realment?)
2. Quina relació hi te aquest lloc amb la cortina del departament de misteris?Aquets lloc esta darrera la cortina, davant o està a un lloc independent???
3.La Rowling va dir que en aquest llibre s'explicaria que passa amb els mort, un com moren...realment que passa? perque jo no ho acabo d'entendre...es queden en aquell lloc per sempre?allò es un lloc de pas?

Segurament hi ha preguntes d'aquestes(si no totes) que no em sabreu contestar, de totes maneres sepero les vostes contestes i/o opinions^^
Jo diria que en Harry es troba en el moment crucial entre la vida i la mort i està representat amb la estació de King's Cross i en Dumbledore..., En Dumbledore li diu que en cas que ell decideixi morir que vagi a agafar el tren, és a dir com si el tren el dugués al món dels morts, i en cas contrari que no agafi el tren, és a dir, que s'en torni d'on ha vingut si vol acabar de lluitar contra el Voldemort.

La representació de la estació no és real és imaginaria de la ment de Harry, (per així entendre'ns, com si es tractés d'un somni... que coneixes el llocs, a vegades no, però tu creus que estàs allí...)



----------------------------------------

Fawkes ha escrit: Això és el que diu en Dumbledore d'una manera molt enigmàtica al final del capítol, però és impossible que s'ho hagi imaginat tot en Harry perquè en Dumbledore relata detalls de la seva vida que en Harry no coneixia.
Bé però penso que és part de la màgia de Dumbledore... pensa que en Harry va entrar varies vegades al pensiu de Dumbledore i li va compartir molta informació, podria ser que es tractés el vincle màgic entre Dumbledore i Harry ja que en Dumbledore sempre volia protegir-lo.


-------------------
Nota de moderador:
Procureu no escriure dos missatges seguits, queda molt lleig en un fòrum.
Si heu d'aportar informació nova, editeu o esborreu el vostre missatge i escriviu-lo sencer, però eviteu escriure dos posts seguits.
Gràcies
Harry Potter forever!

xoxanguista
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 3:25 pm
Ubicació: sant boi d llobregat-països catalans

Re: A King's Cross

Entrada Autor: xoxanguista »

més que un somni o una imaginació,jo trobo que és l'estat on es troba l'ànima d'en Harry, el cos és al bosc però l'ànima és a un lloc previ a la mort, com un purgatori,l'estació de pas entre el món dels vius i dels morts. En tot cas no és que sigui un somni, sinò que pasa de veritat, però no pas amb el cos, sinò que amb l'ànima.
obitus per subitus!!

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: A King's Cross

Entrada Autor: clara_cat »

Si, ve a ser una metàfora. L'estació de tren un dels primers contactes del Harry amb el món màgic, d'on els trens van i tornen, on pots triar el camí a seguir. És on en Harry pensa amb en Dumbledore i ell mateix es pot anar contestant les preguntes perquè en Dumbledore(es fruit de la seva imaginació(o pensament)) li dóna a entendre.
A mi el que em va quedar menys clar és el nadó pel qual en Harry sent pena. No se si en Voldy quan queda inconscient, es troba amb el nadó i no entén res.No se potser això ja es molta motivació...
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Bloquejat