The Tales of Beedle the Bard

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

HpConan ha escrit:En teoria, la Rowling sap dibuixar. Tots els dibuixos de Bèsties Fantàstiques i On Trobar-les i de El Quidditch de Totes les Èpoques estan fets per la Rowling.
És més, la Rowling volia publicar els llibres amb dibuixos seus, però l'editorial va dir que no, que quedaria massa infantil.

Al web de JKR.com, d'entre els secrets, hi ha moltíssims dibuixos de la Rowling, també ^^

I si veus el vídeo, la Rowling parla sobre que el seu marit, que és metge, diu que el cor que ha dibuixat no s'assembla gaire a un cor de veritat. :lol:




Creuem els dits perquè es coli per Internet. Sisplau, sisplau! XD
Jo els tinc eld dos i els dibuixos m'agraden molt!!! Són frikis, per això. :mrgreen:
Si els hagués dibuixat un altre, no m'hauria agradat tant!!!

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Lena ha escrit:
HpConan ha escrit:En teoria, la Rowling sap dibuixar. Tots els dibuixos de Bèsties Fantàstiques i On Trobar-les i de El Quidditch de Totes les Èpoques estan fets per la Rowling.
És més, la Rowling volia publicar els llibres amb dibuixos seus, però l'editorial va dir que no, que quedaria massa infantil.

Al web de JKR.com, d'entre els secrets, hi ha moltíssims dibuixos de la Rowling, també ^^

I si veus el vídeo, la Rowling parla sobre que el seu marit, que és metge, diu que el cor que ha dibuixat no s'assembla gaire a un cor de veritat. :lol:




Creuem els dits perquè es coli per Internet. Sisplau, sisplau! XD
Jo els tinc eld dos i els dibuixos m'agraden molt!!! Són frikis, per això. :mrgreen:
Si els hagués dibuixat un altre, no m'hauria agradat tant!!!
La Rowling és una crack dibuixant, jo també tinc els dos llibres extra i està molt bé, tot i que no sabem si va contractar a algun professional perquè ho dibuixés firmant per JKRowling per un parell de millonets...
Per cert, com és que els altres lectors, els que la hem ajudat a que es venguessin els llibres (que al cap i a la fi els hem comprat naltros), no podem gaudir del llibre de contes.

Jo tinc una teoria: és possible que l'RBA compri els drets del llibre i els vengui "en fascículos", així seguiríem fent apostes i teories durant cada més mentre esperem en candeletes cada "Fascicle" del llibre de contes "Beedle el Bard". :P

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Segons la notícia de la web de la Rowling els llibres els ha escrit personalment ella a mà... llavors segur que només n'hi ha set copies...I serà molt difícil que ens arribi a nosaltres...
Jueves 1 Noviembre 2007
Subasta de “The Tales of Beedle the Bard”

Cuando me puse a buscar regalos de agradecimiento para las personas que han colaborado más de cerca en los libros de Harry Potter a lo largo de estos años, nada que se pudiera encontrar en una tienda me pareció lo suficientemente personal . Por ello decidí escribir a mano un número limitado de ejemplares de "The Tales of Beedle the Bard".

Como esta idea se me ocurrió después de acabar la redacción de “Harry Potter and the Deathly Hallows”, tuve que ponerme a escribir historias para los tres títulos que Ron menciona en este libro: “The Fountain of Fair Fortune”, “The Wizard and the Hopping Pot” y “Babbitty Rabbitty and her Cackling Stump” (y si alguien piensa que es fácil inventarse una historia que pueda titularse “Babbitty Rabbitty and her Cackling Stump", permitidme bajarles los humos). He añadido una nueva historia (“The Warlock’s Hairy Heart”) y para completar la colección incluí la única fábula que ya estaba contada, “The Tale of the Three Brothers”

Había seis personas a las que quería agradecer especialmente: mis colaboradores más cercanos, pero tenía que haber siete ejemplares, no seis. Por tanto, decidí subastar el séptimo ejemplar para recaudar fondos para The Children's Óbice (antes Grupo de Alto Nivel para la Infancia), la organización benéfica que contribuí a fundar a favor de los derechos de los niños internados en distintas instituciones.

Cada uno de los siete ejemplares de "The Tales of Beedle the Bard" tiene una dedicatoria distinta; todos ellos están encuadernados en cuero y adornados con plata y piedras semipreciosas. El séptimo libro (edición Moonstone) se subastará en Sotheby's (Londres) el 13 de diciembre de 2007. El libro se expondrá al público durante un breve periodo de tiempo antes de la venta. Los beneficios obtenidos por la venta de los catálogos se destinarán a The Children’s Óbice.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

li-kiow ha escrit:
Lena ha escrit:
HpConan ha escrit:En teoria, la Rowling sap dibuixar. Tots els dibuixos de Bèsties Fantàstiques i On Trobar-les i de El Quidditch de Totes les Èpoques estan fets per la Rowling.
És més, la Rowling volia publicar els llibres amb dibuixos seus, però l'editorial va dir que no, que quedaria massa infantil.

Al web de JKR.com, d'entre els secrets, hi ha moltíssims dibuixos de la Rowling, també ^^

I si veus el vídeo, la Rowling parla sobre que el seu marit, que és metge, diu que el cor que ha dibuixat no s'assembla gaire a un cor de veritat. :lol:




Creuem els dits perquè es coli per Internet. Sisplau, sisplau! XD
Jo els tinc eld dos i els dibuixos m'agraden molt!!! Són frikis, per això. :mrgreen:
Si els hagués dibuixat un altre, no m'hauria agradat tant!!!
La Rowling és una crack dibuixant, jo també tinc els dos llibres extra i està molt bé, tot i que no sabem si va contractar a algun professional perquè ho dibuixés firmant per JKRowling per un parell de millonets...
Per cert, com és que els altres lectors, els que la hem ajudat a que es venguessin els llibres (que al cap i a la fi els hem comprat naltros), no podem gaudir del llibre de contes.

Jo tinc una teoria: és possible que l'RBA compri els drets del llibre i els vengui "en fascículos", així seguiríem fent apostes i teories durant cada més mentre esperem en candeletes cada "Fascicle" del llibre de contes "Beedle el Bard". :P
Jo n'estic molt segure de que és ella la que ho ha dibuixat, simplement perquè no crec que es vulgui arriscar la seva fama per quatre dibuixets ben fets (si es descobrís que no són d'ella... :roll: :| )

Quina gràcia tindria que digués que els ha fet ella quna és mentida?

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

Lena, estic d'acord amb tu.
No crec ke la Rowling volgui tirar el futurs milions que li vindran (Jo soc de les que pensen que la Rowling seguira escrivint, i de moment, ia a fet 7 llibres, d'agraiment, xo, segexen sen llibres!), amb uns quans dibuxets...t_t
Suposo ke si no els hagues fet ella, ho diria, no? :?

Per cert, jo tambe tink els llibre de les besties fantastiques i el del quidditch ^^. El de les besties m'encanta ^^

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Jo estic gairebé segur que ho podrem llegir per internet. Potser els sis que donarà a gent pròxima a ella no el penjaran, però el de la subhasta crec que sí que ho farà :?

Jo també tinc Bèsties fantàstiques i on trobar-les i el Quidditch de totes les èpoques però no sabia que els dibuixos fossin de la Rowling :o

Carles
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:26 pm

Entrada Autor: Carles »

Doncs perquè passem el barret i comprem el llibre entre tots, jo poso 0,10 que tinc a la guardiola ja ens falten un 46.000 euros - 0,10 cèntims... xD algu s'apunta??? Però em de pensar uqe hauriem de recol·lectar com 100.000 per poder anar trankils que ens el quedarem o potser puja... + nuse!

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

Carles ha escrit:Doncs perquè passem el barret i comprem el llibre entre tots, jo poso 0,10 que tinc a la guardiola ja ens falten un 46.000 euros - 0,10 cèntims... xD algu s'apunta??? Però em de pensar uqe hauriem de recol·lectar com 100.000 per poder anar trankils que ens el quedarem o potser puja... + nuse!

M'apunto!:ballar:
jo tink...
0'15 centims!

Algu segex amb les parides, VULL DIRR, la Recolecta? :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

x.krl.x ha escrit:
Carles ha escrit:Doncs perquè passem el barret i comprem el llibre entre tots, jo poso 0,10 que tinc a la guardiola ja ens falten un 46.000 euros - 0,10 cèntims... xD algu s'apunta??? Però em de pensar uqe hauriem de recol·lectar com 100.000 per poder anar trankils que ens el quedarem o potser puja... + nuse!

M'apunto!:ballar:
jo tink...
0'15 centims!

Algu segex amb les parides, VULL DIRR, la Recolecta? :lol: :lol: :lol:
Jo 0.15€!!! XDDD

ja anriem bé, així XD

TOTS ELS MEMBRES HAURIEU D'APORTAR ALGO, EH!!! (si el tenim, què? el tallarem i cadascú en tindrà un tros??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) o sento, tinc la risa tonta :lol:

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Entrada Autor: Pau_55 »

Yo tambe mapunto :ballar:
0,50 (esk e estalviat :lol: )

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Avui han ensenyat el llibre a la premsa... però em sembla que no l'han deixat veure massa perquè la única foto nova que he vist és aquesta...

Imatge

Llàstima... jo volia veure els dibuixos de cada capítol :cry:

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Encara no m'ho crec, ho trobo molt fort. Percert per la tele han dit que a més a més dels 4 contes i haura una historia on en Harry serà el protagonista i tancara bastants dels interrogants oberts deixats amb el final del 7è. Si això m'ho confirmeu o trobo molt injust.


Jo aporto 0.20€ i molta indignació!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

clara_cat ha escrit:Encara no m'ho crec, ho trobo molt fort. Percert per la tele han dit que a més a més dels 4 contes i haura una historia on en Harry serà el protagonista i tancara bastants dels interrogants oberts deixats amb el final del 7è. Si això m'ho confirmeu o trobo molt injust.


Jo aporto 0.20€ i molta indignació!

O___________O
Deu meu, esperem ke no!

(E estalviaat!
Aporto 1€!
Un dia sense esmorzar, xo pel senyor Potter, el ke sigui *--*)

x cert mol guapo el llibre, no?
xDD
x.krl.x l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 20, 2007 11:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No no no!!

No sé que s'inventen a les notícies :roll:

En aquest llibre no es parla en cap moment d'en Harry ni res per l'estil xD

Són simplement els contes que apareixen al setè llibre més un parell més.

Ho diu a la pròpia web de la Rowling:
Como esta idea se me ocurrió después de acabar la redacción de “Harry Potter and the Deathly Hallows”, tuve que ponerme a escribir historias para los tres títulos que Ron menciona en este libro: “The Fountain of Fair Fortune”, “The Wizard and the Hopping Pot” y “Babbitty Rabbitty and her Cackling Stump” (y si alguien piensa que es fácil inventarse una historia que pueda titularse “Babbitty Rabbitty and her Cackling Stump", permitidme bajarles los humos). He añadido una nueva historia (“The Warlock’s Hairy Heart”) y para completar la colección incluí la única fábula que ya estaba contada, “The Tale of the Three Brothers

Que no cunda el panico
xD

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

xDD

Gracies Padfoot!*--*

Aiins...ens preocupen massa, els de la tele...T__T

Bloquejat