El millor dels set?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
aura686
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 7:00 am

Entrada Autor: aura686 »

hermi_girl ha escrit:Com pot ser que justament l'encanteri toques aquell troset tan petit de l'anima d'en Voldy i no l'anima gegant d'en Harry.
L'encanteri toca tant la part d'ànima del Voldemort com l'ànima del Harry, per això van a parar tots dos a "Kings Cross" (el nadó i en Harry). El que passa és que en Harry té les relíquies de la mort, i per tant, és Senyor de la Mort, i pot decidir si vol morir o no (en Dumby és qui li explica i li diu que pot triar si seguir cap a la mort o tornar enrere a la vida). Evidentment, en Harry opta per viure. En aquest cas, no és un error de Voldemort, ell no tenia ni idea de què eren les relíquies ni per a què servien, ni molt menys que en Harry estava en possessió de les tres.

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Per mi si que és el millor. M'ha agradat molt, en conjunt (tot i que la pitjor mort per mí (després de la de l'Snape) ha estat la d'en Fred), però, sobre totes les coses, el capítol de l'Snape s'ho mereix. Hauria preferit que en Ron o l'Hermione o en Harry la palmessin però no es pot demanar tot. L'epíleg, m'hi sobrava una mica (Hugo?? xD estic d'acord amb tu, mizuno miaka, perquè hi ha cada nom quee..)... ara la saga pot continuar (que crec (i espero) que no) amb el risc que l'acabi aburrint...
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re:

Entrada Autor: Lena »

Judith* ha escrit:Per mi si que és el millor. M'ha agradat molt, en conjunt (tot i que la pitjor mort per mí (després de la de l'Snape) ha estat la d'en Fred), però, sobre totes les coses, el capítol de l'Snape s'ho mereix. Hauria preferit que en Ron o l'Hermione o en Harry la palmessin però no es pot demanar tot. L'epíleg, m'hi sobrava una mica (Hugo?? xD estic d'acord amb tu, mizuno miaka, perquè hi ha cada nom quee..)... ara la saga pot continuar (que crec (i espero) que no) amb el risc que l'acabi aburrint...
Doncs mira que 2Albus Severus" XDD :riure: 8O 8O pobre rowling, esta gaga :lol2:

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Tanit »

És difícil dir si realment és el meu preferit...Dubto que mai pugui senyal un dels set llibres com el millor. Cada un té la seva cosa...no puc, en serio, no puc!!
Ara, això si, un del més intensos. Increïble, llegia amb les mans tremoloses!!! Estava estirada al sofà o al llit i el cor m'anava a cent tota l'estona!!!!! Uff, tot el llibre amb la sensació de perill constant, el sentiment de persecució continua, angoixa....jo trobo molt ben aconseguit aquest ambient estressant, claustrofòbic, perillòs...

He plorat el que no està escrit!!!!!!!!!! Se m'han acabat les llàgrimes per anys!!!! Ja sé que partim de la base que sóc bastant bleda, que m'hi fico molt, però moltes coses m'han arribat al cor tú!!!!
La mort del Dobby i la mort del Fred....Horribles!!! Ara, quan el Harry creu que ha de morir...aquí si que...sort que estava sola a casa que sinó em porten a Sant Boi!! Quin fart de plorar!

Em sap greu, sé que ningú està d'acord amb mi, però a mi m'ha agradat el final (potser l'epíleg no calia...d'acord, ho accepto) però no volia que em matessin ni el Ron, ni l'Hermione ni el Harry. I això de que tothom li demanarà un altre llibre...osti tú! Doncs que vagin demanant, si la Rowling és intel·ligent (que em sembla que si) no recuperarà aquesta història. No cal matar l'heroi, si ella ha decidit que prou, és que PROU. Ha creat una història increïble, una personatges inoblidables, ha fet sorgir un boom mai vist i si s'emboliqués a allargar la saga s'acabaria tot ben malament, s'ha de saber quan parar i crec que ella ja ho té assumit i que això no continuarà. A més com coi ho continues sense Voldemort si és la trama principal?? Mort ell, s'ha acabat el bròquil! Ja sé que es podria inventar milions de coses però no crec que ho faci i farà ben fet.

I, per cert, malgrat l'ensucrat epíleg, a mi els noms dels fills del Harry, em van semblar un toc final amb un significat molt tendre per la gent que no hi és i que a sigut important pel Harry (ja sé que sóc bleeeeeda); James, Lily i sobretot, L'Albus Severus (els dos noms junts queden lletjos, ja ho seeee...però és el significat que té! A més, Severus és el segon nom i ningú l'utilitza)
Per cert els noms dels fills del Ron i l'Hermione; Hugo i Rose??? A sant de què??

També us dic, que em faltava un record cap en Sirius i en Fred.
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Padfoot »

El record cap a en Sirius ja hi és, el segon nom d'en James és Sirius :wink:

I el record cap a en Fred li van deixar que el tingués en George, que li va posar al seu primer fill :cry:

PD: I a la Lily li van posar Luna de segon nom, per acabar-ho d'arreglar tot xDDD

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Tanit »

Ara ja m'ho has arreglat tot! :wink:
Ja estic tranquila! jejeje... :riure:

Per cert, padfoot un incís; aquesta foto del Sírius que tens.....uffff.... :adora
No hi ha paraules!!! Escriguis on escriguis als forums et localitzaré amb un moment amb aquest tros d'home i aquests ulls mirant-me!!! :riure:
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
juno potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 4:01 pm
Nom: Laia
Rang: Instints assassins
Ubicació: Al món d'en Bigman!!!!

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: juno potter »

Per a mi ha estat el millor. És el que més m'ha enganxat, garibé sempre que els agafen penses que no se'n sortiran però alguna cosa els salva, he plorat un munt amb la mort del Fred :cry: , la Tonks i el Llopin :cry: (això em va fer moltissima pena pel fet que el nen és quedes orfe) i quan fa apareixer als seus pares, al Sirius i al Llopin (aquí si que vaig plorar com una magdalena... :cry: :cry: :cry: ). El que no m'ha agradat gaire ha estat l'epíleg. Penso que és una mica pobre i "soso".
"Només recordem allò que mai no ha ocorregut"

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: lanark »

El millor dels set? No sabria dir-ho... Encara que crec que continue quedant-me amb el tercer, com ja vaig comentar en altre tema.
Malgrat això, des del meu punt de vista, pense que és el millor després del tercer.
M'ha agradat molt el tractament de l'ambient de guerra que dóna la Rowling al llarg de tota la història. A més, moltes dosis d'acció i eixa sensació de que Voldemort pot véncer a Harry, també. `L'única cosa que no m'ha agradat (com al 90% de la població), és l'epíleg no apte per a diabètics... :wink:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Lord Batermatec
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dc. nov. 21, 2007 4:25 pm
Contacta:

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Lord Batermatec »

Per mi tots estan força bé, però el 5è em va agradar molt perquè en tots els altres en Harry havia tingut des d'un bon principi una finalitat: trobar la pedra, saber què passava amb la cambra, amagar-se d'en Sírius,`superar el torneig... però al cinquè les coses comencen a passar sense saber a on s'arribarà. No ho sé, el vaig trobar original comparat amb els altres.
...SÓC LORD BATERMATEC...

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: Fawkes »

Indubtablement la Rowling es reservava la traca final per aquest llibre!

Tots els caps queden lligats i ja no havia de passar cap tràmit com al 6è on estava molt marcat per explicacions prèvies que et preparaven per el setè.

Pura acció i sense cap mania, moren personatges el que mostra duresa i que no s'estan enfrontant poca cosa.

En fi el millor dels 7.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re:

Entrada Autor: Fawkes »

aura686 ha escrit:L'encanteri toca tant la part d'ànima del Voldemort com l'ànima del Harry, per això van a parar tots dos a "Kings Cross" (el nadó i en Harry). El que passa és que en Harry té les relíquies de la mort, i per tant, és Senyor de la Mort, i pot decidir si vol morir o no (en Dumby és qui li explica i li diu que pot triar si seguir cap a la mort o tornar enrere a la vida). Evidentment, en Harry opta per viure. En aquest cas, no és un error de Voldemort, ell no tenia ni idea de què eren les relíquies ni per a què servien, ni molt menys que en Harry estava en possessió de les tres.
Diria que no va així. En Harry no continua viu pel fet de posseïr les relíquies de la mort sinó perquè la seva sang corria per les venes d'en Voldemort i això va fer que hi hagués un lligam que el mantenia viu.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: pol33 »

Jo crec, nosé si es perquè me l'acabo de llegir, però és el que m'ha agradat més.
Ha estat un patiment constant, i llàgrimes no masses... Emoció molta!
Em sorpren una miqueta la manera d'acabar el llibre, però genial!
M'ha encantat el llibre! Espero que l'Albus acabi a Grifindoor pobret...
pOL

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: lord-granger »

-jo no ser si es el millor pero a mi m'ha agradat bastant, encara que te un parell de capitols que tallen un pel el rollo.

-El tractament que la Rowling fa en aquest llibre sobre el be i el mal m'ha agradat molt encara que he quedat decepcionat amb el Lucios Malfoy 6 llibres siguent el malo malote i en el 7 es torna "Bo" en canvi la Bellatrix si que ha sigut el que tots esperavem, sera que per els fills "Draco" un fa el que sigui.

-Sobre les morts jo he quedat bastant content perque per fi ha caigut un weaslye encara que jo apostava per el Percy i les del Llopin i la Tronks son bastant mes dures que la del Fred ja que aquest eren pares desde fa poc.
Aixo si jo hauria matat el Lucios Malfoy.

- Sobre el final a mi m'ha agradat bastant i es una de les escenes mes bones dels 7 llibres que ha escrit la Rowling,

_ El epileg dons tampoc es tant dolent com el pinteu tots, la aventura de Harry Potter te 7 o 8 protagonistes i els altres son bastant secundaris a mi no m'interes saber que esta fent el Marc Roure o la Lavander o la majoris dels weaslyes per aixo ja hi haura la enciclopedia.
Si hagues hagut de repasar el que feien tots el personatges al cap de 19 anys hauria sortit un epileg de unes 150 pagines xdddd

-Aixo si m'ha quedat un petit dubte que hi veia el dumbledore en el mirall de gised, ell amb la seva familia com el harry o ell amb les reliquies

gargamel
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 01, 2008 5:00 pm

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: gargamel »

Per mi, com a llibre i historia individual, el tercer segueix sent el millor llibre del tots. La historia del tercer esta totalment lligada i cap cosa esta fora de lloc, pero el seté es molt bo perque lliga les trames de tots els llibres. Totes les coses que no s'habien aclarit als altres llibres (Que era el que sabia o no la Petunia, el paper de l'Snape, etc) s'han aclarit en aquest llibre.

Per mi ha estat un final espectacular i perfectament tancat. Cap fil ha quedat "a l'aire" sense explicació. Una cosa que també m'ha agradat d'aquest llibre i de els altres, es que no hi ha cap personatje "perfecte". Ningu no es "ensucradament" bo i tothom te alguna cosa fosca a la seva vida. Al altres llibres ja es va revelar, per exemple, que els pares de Harry no eren perfectes, i a mi, l'historia sordida del Dumbledore m'ha agradat. Tambe m'ha agradat que al final Snape fos realment bo i la manera en que ha resolt el problema de pintar a Severus com a bo i fer-ho compatible amb que mati a Dumbledore. Al final del sise llibre em vaig quedar una mica perplex quan Snape va matar a Dumbledore i al principi del sete, quan va arrancar-li la orella a George ja vaig pensar que definitivament Snape era dolent. Pero quan nomes va castigar a la Giny i als que es van revelar amb una visita al bosc, vaig pensar que realment Snape era bo i que estava com a director de Hodwargs per protegir als alumnes (com al final ha estat).

La veritat es que he llegit el llibre amb ansietat i esperant que arribes el final, i per tant amb la sensacio que tot el que passava (les incursions a la conselleria i al banc del Goblins i la fugida constant) em sobrava i en feia perdre el temps i que el final interesant no arribava mai, pero un cop acabat el llibre, he asaborit mentalment tot el llibre i la veritat es que m'ha agradat. L'accio continuada i trepidant, la manera en que han sortit ben parats de situacions compromeses (sortir de Gringotts a lloms d'un drac ha estat genial) m'ha agradat.

Com a resum: he flipat. El sete llibre ha estat un final digne d'una historia apasionant contada al llarg de set llibres.

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: El millor dels set?

Entrada Autor: george_(fred) »

És el millor de tots,
és com un gran enigma que queda resolt, tots els dubtes (gairebé tots) dels altres llibres queden resolts, tot encaixa, és brutal, però molt trist...
Jo no volia que morissin tots aquests :(

Bloquejat