Errors de xavier Pàmies vers a la Laura Escorihuela en Hp5.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Ja està, ja ho he aconseguit. Quan us he enviat el missatge demanant ajuda se m'ha obert la porta. Perdoneu les molèsties. El que us he dit, que sóc un desastre i encara n'estic aprenent.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bé. Vull enviar un missatge:


LAURAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!1 TORNAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

HpConan ha escrit:moony, allò de 'perquè tu ho diguis, no té per què estar bé, això de ronda d'Allà" no ho vaig dir amb mala intenció, eh?
Era simplement, que... doncs això. Que perquè ell ho cregués, no tenia que estar bé; però sense posar-me xulo ni res. És que no sé com expresar-ho d'una altra manera (sóc curtet) ^^.
I no t'enfadis! (encara que potser no m'ho deies a mi, sinó a l'HpConanA -això sí que ho estic dient 'a pique' :wink: -).
jaja, u sentu, sem va colar la a, pero he vist aberracions pitjors (no se qui al forum de "volem manga en català" va parlar duna serie anomenada NarutA, jajaja). I tranquil q no menfadu amb tu. Ja se q ets curtet i comprenc, jajaja :roll: :wink:


Ei! Molt bona pregunta (q jo fa mesos q faig regularment i ningu em contesta...¬¬')

ON COI S'HA FICAT LA TRADU :?: :!: 8O 8O 8O
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

:roll: :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

eco, eco... eco... eco... eco...

hi és la tradu? tradu... tradu... tradu....

:roll:

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Déu n'hi do, 25 pàgines d'errors d'en Xàvier Pàmies! Bueno, no me'ls he llegit tots i no sé si aquest l'haureu dit. És quan el Harry està parlant a través de la llar de foc amb el Sirius i el Llopin. Això és lo que hi surt a l'edició anglesa:

'Now you mention it,' said LUPIN, a faint crease between his eyebrows, 'how did Snape react when he found you'd seen all this?'

I en català hi surt:

- Ara que dius això -va dir en SÍRIUS, arrufant una mica el front-, ¿com va reaccionar l'Snape quan va saber que havies vist tot això?

Per què? Per què carai havia de canviar els noms? 8O

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Apa, un altre rror "pa' la saca"!
XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

aixo quan? quan estan a grimaauld place o quan el harry ja esta a hogwards?
pq si es la segona opcio el q sta equivocat es l'angles :?
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Això passa quan el Harry ja és a Hogwarts, però no és un error de l'anglès, perquè és en el moment que explica al Llopin i al Sírius què ha vist al pensiu. I enlloc de traduir Lupin per Llopin en Xavier ho va traduir per Sirius... :?

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Vaig a resusitar aquest tema q esta molt descuidat :D

1er punt: q penseu d la misteriosa desaparicio de laura escrihula, alies la tradu? Creieu q es possible q els de la warner, assosiats amb empuries, l'han segrestada i tancada en un bunquer x evitar q confraternitzi amb l'enemic, es a dir, nosaltres? 8) ç

2on: Em sembla q ja ens em cagat prou a sobre del Pàmies (tot i q jo mai en tindre prou), q tal si comencem a sitar errors de la nostra estimada laura, q tot i q ho famil vegades millor, en te alguns... :roll:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ep!

Jo quan estava la Laura ja li vaig posar una petita llista d'errors... Els primers que vaig trobar.

Està... unes quantes pàgines enrere. ^^


I sobre la desaparició. Estic d'acord que Empúries i Warner l'han segrestada.
XD

No... l'altre dia vaig parlar amb ella... I em va dir que no tenia temps i que havia tingut problemes amb l'ordinador.
(no dic quin perquè si llegeix la Laura que us l'he dit potser em fot un calbot :D :D )

També em va dir que tenia al Word una nova intervenció per a aquest tema... Però com ha passat 'això' a l'ordinador potser se li havia esborrat (quan vaig parlar amb ella l'havia dut a arreglar...).


bé, doncs això...
Ah, justament ahir, mentre em dutxava, estava pensant (un altre cop) en el desastre de l'Orde....

És que... No és just! Aquest llibre el llegirà molts nens!!! I potser es perden!!! Vull dir... Que no sabran que l'Exèrcit del Dumbledore es reunia allà on el Hagrid va guanyar el Norbert, i això!
I... que nooo!!! I que no és un 'Patró', sinó un Patronus!!! I que el gripau no es diu Trevor!!!

Ostres, és que és molt fort, eh?
És una injustícia enormeee!!!

:cry: :cry: :cry: :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Calla, calla, no m'ho recordis :evil: :evil: :evil: :evil:

Doncs com t'ho fas per contactar amb la Laura? tens els seumeil? Mel passes :roll: jaja, no es broma :wink: Em sembla q jo tb el tinc perq li vaig enviar una critica q havia fet per la vanguardia pero ella no em va contestar :cry: i per aixo volia saver com es q havia desaparegut (daqui tb...) :?

Guenu, tinc una altra proposta: Em de contactar amb el Pàmies i crear un forum d'aguda per a traductors desesperats :D :wink:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

"JO" no et donaré el mail...

No sé, no sé si estic capacitat per a proporcionar-te'l (uh, que `'tèsnic'! XD).

Ara bé... sí que et puc dir que si mires en les pàgines en què parlava la Laura...

Trobaràs el seu mail!!

XD XD XD XD

Ens el va dir ella aquí.



I.. bé, jo conec a dues persones que saben el correu del Pàmies... La casualitat és que totes dues persones tenen el nick que comença per 'J'. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Si i els noms començen per jo
Que deies de la politica de passar mails? :P
A veure si escrius el mail i ja tel enviarem per tu! (censura prèvia) no volem amenaçes de mort. :roll:

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Jomast i HpConan:

Sapigueu q estic a Fransa aprofitant la mitja hora dinternet q tinc a la setmana per pasarme per aqui i escrivint a zero per hora pq el teclat es rarissim per trobarme amb vosaltres dos fent trapitxeo de mails....... :x
Osigui q el Jomast te el mail del Pamies? I no se ta acudit mai convidarlo al forum pq discuteixi am els seus lectors sobre les seves traduccions? :roll:
Pos es podria fer e....

HpConan, lemail si q el tinc pero esq li vai enviar un missatge i no mel va contestar. Nomes em te mania a mi o a tu tb et passa? :?

by 8O monny 8O

Bloquejat