Spoilers? - Titols dels capítols i possible final?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Spoilers? - Titols dels capítols i possible final?

Entrada Autor: BeTu »

A veure, poso Spoilers en interrogació perquè no és res verificat, però mentre estava a Mundopotter, en la notícia de les primeres línies del últim llibre, una persona a postejat això:

(Perill d'spoilers - perill d'spoilers falsos xD no sé)

FINAL DEL LLIBRE:
http://i13.tinypic.com/6b9k6tl.jpg
http://i17.tinypic.com/6cfi4p5.jpg
http://i10.tinypic.com/61nud1d.jpg
http://i10.tinypic.com/6fta6hs.jpg

Però digo yo que ha de ser fals, perquè el llibre no s'ha publicat :roll: No sé, el que vulgui llegir-ho que em respongui si us plau, encara que em sembla que és fals... Tot i que amb lo desesperat que estic m'ho crec tot xDD...
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2007 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Això és trola :lol:

I molt gran :lol:
SEMPRE ACLEE!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Si oi?? Ja deia jo... :roll: Tot i que el tio que hagi imprimit les pàgines i ho hagi fet com si fos un llibre és molt flipat :shock: Bueno, nombés queden 5 dies :roll:... (No m'ho he llegit xD Ara mateix he estat llegint el comentaris que han deixat a Mundopotter, ha sigut veure les imatges i portar-ho aquí, però sí que és una mica tonto lo de tenir fills que es diguin Severus dumbledore, o algo així :roll: a més de que en Harry es Potter no Dumbledore xDD)

Bueno, si voleu ho podeu tencar, era per saber si era real o no, ja que allà tothom especula i no deien res de si és veritat o no, i per això he vingut aquí :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Nononononononono.

Per favor, no. No, per favor. No... xD XD

Trola? Que això és trola? No ho sé. A veure... és que... Això no és trola xD El disseny és exactament el dels llibres de la versió americana.
i d'on hauran tret el dibuix de la MaryGrandPré?

L'estil és inconfusible. No, no. Mare meva. No ho he volgut llegir. He lelgit Ginny, Harry i Ron. I el principi de l'última frase: The scar...

Crec que ja va sent hora que tanquem els fòrums :?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Hola, a tots!

HpConan, estic amb tu!

Quan he vist la imatge d'aquí damunt, tan gran... gairebé caic de la cadira!!!!!!!!!! Uf, quin ensurt!!!! Conèixer el (possible) començament del 7è llibre em sembla fantàstic (més indicis per a especular), però l'epíleg o final... de cap de les maneres!!!!!!!!!!

Moderadors: no la podríeu editar i que només estigui vistable si hi cliques a sobre, o col·locar un enllaç extern?

A http://www.harryadictos.org/ trobareu més imatges i fragments escanejats del 7è llibre, així com la (possible) LLISTA DE CAPÍTOLS. Podeu entrar-hi tranquil·lament, ja que et fan subratllar el text per a veure'l, o clicar sobre enllaços específics per a veure els escanejos de l'epíleg.

HpConan, si puc aferrar aquí la llista de capítols, ho faré si primer em donàs permís. Altrament, no.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

HpConan ha escrit:Nononononononono.

Per favor, no. No, per favor. No... xD XD

Trola? Que això és trola? No ho sé. A veure... és que... Això no és trola xD El disseny és exactament el dels llibres de la versió americana.
i d'on hauran tret el dibuix de la MaryGrandPré?

L'estil és inconfusible. No, no. Mare meva. No ho he volgut llegir. He lelgit Ginny, Harry i Ron. I el principi de l'última frase: The scar...

Crec que ja va sent hora que tanquem els fòrums :?
Marc, tranquil.
És trola xD
Si la Rowling escriu algo semblant al que hi ha, t'asseguro que la mato... ella té més capacitat d'invenció (de noms i tal xDDD)
Que fort... :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Aulin, sí, jo també he vist la llista de capítols. Penja-la si vols. XD Mare meva.
No, no. Moriré. El Harry HA de morir. Aiai. Aiai que em dóna un atac.

És la fi del món! Destrueix els scans, salva el món.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Això no sembla cap trola!!!!!!!!!!! aish, que em dóna algo! no pot ser un final tan merda! Siusplau... !!!!!!!! Com no sigui una trola, és per matar la JK Rowling! I sembla TAN real! No pot ser.
Perdó per les tres línies.
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Voleu que us expliqui per què és una trola?
Perquè la Rowling va dir que moriria un (o dos, ara no ho recordo) del trio, i aquí hi són tots. És trola, no hi busqueu el que no hi ha.
(De debò creeu que la Rowling posaria tres noms repetits a la saga als fills d'en Harry? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: )
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Això és trola :roll:
No he tingut l'estómac de llegir-ho... per favor... si allò és el final me'n vaig on la Rowling i la mato xDDDD

Que si James... que si Lily... i Albus? Per favor... mai ha repetit un nom... i no ho farà a l'últim llibre xDDD

És un bon intent... però no cola
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Getta91 ha escrit:Voleu que us expliqui per què és una trola?
Perquè la Rowling va dir que moriria un (o dos, ara no ho recordo) del trio, i aquí hi són tots.
Crec recordar que va quedar molt clar que personatge PRINCIPAL no és el mateix que protagonista.

Estan en anglès no penso ni provar a llegir-m'ho (tampoc a traduir-ho) però sembla que és un final ben cutre. Això dels noms podrien ser en homenatge als personatges que duien aquest nom.

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Jo no he llegit el "suposat" epíleg. Ni ganes. Esperaré fins diumenge que ve! Així que, per favor, no faceu cap comentari al respecte: que si noms repetits, que si no-sé-qui-sobreviu... RES, RES, RES... No digueu RES.

Callau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O no tornaré entrar aquí fins d'aquí una setmana!

I, sabeu què? Ben mirat, la llista de capítols finalment no la posaré. Ja us he dit on la podeu trobar. Si bé, en aquest cas, crec que no passa res per llegir-la. Simplement, els noms dels capítols són interessants i et donen pistes per seguir especulant. No hi ha cap espòiler abismal (a diferència, p. ex., de "La tomba albina" del 6è llibre).

Perquè no feim un pacte: SILENCI absolut sobre el suposat epíleg.

En canvi, del possible començament del 7è llibre o de l'índex dels capítols, no descart que en parlem.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Jo desapareixo fins d'aquí a que aconsegueixi llegir-me el setè...

(Ja m'he alarmat llegint els noms de l'epíleg que ha citat l'HPConan, no tant per les presències com per les abscències...)

Bona setmana!!!!

:pastanaga

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

No sé si és trola o no... però fer una impressió com aquesta imitant un llibre no és cap complicació... si tothom té la lletra Lumos al seu ordinador xD

No ho he llegit tot però si surten noms d'antics personatges... és extrany perque la Rowling va dir que a ella els noms li encantaven així que sempre se n'inventava de nous...

Apa... jo no desapareixo del fòrum però els moderadors si que podrieu eliminar o amagar temes fins desprès del llibre no? Si no,... fiuuu
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

A veure. Jo he llegit l'última frase perquè m'han dit que no podia ser, que era trola. Me l'he llegit... I és molt dish, però segueixo pensant que no és trola ^^'
Tot i que tampoc he llegit més del que hauria llegit allà a la Come In. Ja vaig dir que el primer que faria seria llegir l'última frase... Hauria vist i descobert el mateix ^^'
Ara el que faré segur és no llegir-me l'última frase del llibre quan el tingui a les mans, i així em quedarà el dubte de si aquests scans són certs o falsos. Així que prego i suplico que el dia que quedem a la Come In no faci el comentari de Doncs l'epíleg era cert! :cry:

A més, Getta, això que moriria algú del trio s'ho va treure la premsa de la patilla. La Rowling NOMÉS va dir que morira dos personatges que no tenia pensats que morissin, i que un que tenia previst que morís sobreviuria. La premsa, d'això, va deduir que es tractava del Harry i algú més del trio ^^'

Tothom té la lletra Lumos a l'ordinador, però no tothom té la MaryGrandPré que dibuixi per a ell. :roll:

Demano també, com l'Aulin, que no comenteu explícitament el text del suposat epíleg.


Bffff.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat