Harrypottercat compleix 5 anys

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Buuuf!!!! 5 anys ja! Que ràpid que passa el temps!

Primer de tot crec que el més important és agraïr-li a en Jordi que ell i en Jep tinguéssin la meravellosa idea de crear una web dedicada a Harry Potter en català.

Aquest any en farà 3 que vaig registrar-me en aquesta web. Recordo com buscant pel google la vaig trobar i que vaig passar encara uns mesos d'espectadora. Va ser el 14 de novembre de 2004 quan em vaig registrar i no puc evitar somriure al recordar que el 18 d'aquell mateix mes em au obrir un tema per felicitar-me pels meus 14 anys. No us podeu imaginar la il·lusió que em va fer. Suposo que va ser en part per això que no vaig trigar a agafar confiança amb molta gent de per aquí.

Va passar el temps i, després d'alguna temptativa, vaig poder anar per fi a una quedada. Va ser per l'estrena de la pel·lícula de Harry Potter i el Calze de Foc. Que bé que m'ho vaig passar! :) Va ser un dia genial i vaig conèixer a molta de la gent amb la qui parlava regularment. Aquest va ser un altre punt que va fer que no deixés aquesta web de banda.

Després, amb tot el pollo que es va montar pels spoilers de HP6 em van fer moderadora junt amb la LunaBlack_Lovegood. Potser alguna de les meves accions no s'hagi entès, però com la Meri, he de dir en la meva "defensa" que si em vaig passar de borde va ser perquè penso que tothom ha de poder de gaudir d'una web tan fantàstica com aquesta.

I ha passat el temps... molta gent nova, pocs nicks que pugui associar amb una imatge, amb algun dels moments inoblidables de les quedades, amb alguna conversa per msn o mòbil de les que fan història, però tots units per una web que ja té 5 anys i que ha posat en contacte a gent molt diversa que sense ella mai s'hagués conegut. És per això que també li haig d'agraïr que m'hagi permès conèixer a gent que ara mateix em regala la seva amistat dia a dia i que no vull allunyar mai del meu costat.


I si últimament no postejo tant, no és per falta de ganes sinó per poc temps, tot i que em connecto gairebé cada dia a controlar que es cou per aquí i a vigilar-vos una mica a tots... no ha arribat encara el dia en que us lliureu de la pesada de la illuminati! Mwahahahaha! hihihih^.^



Així doncs, només em queda dir:



MOLTÍSSIMES FELICITATS HPCAT!
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

5 anys ja!! buff!!^^

moltes gràcies a tots els que heu creat la web i heu fet que funcioni durant tants anys!
Doncs lo que jahan dit: que la web significa molt per nosaltres, que no és una web més sinó quelcom més especial, que tot ha estat gràcies als qui fan que això funcioni de marevella i els hi agraiexo moltissim!!! us mereixeu un aplaudiment clap,clap,calp....

Jo crec que la web mai morira ja que els usuaris sempre ens recordarem d'ella, com a par de la nostra historia, perquè ha sigut molt per a tots, molt més que cap alte lloc d'internet^^ aquesta web és diferent a les altres, quan entres aquí et trobes com en familia^^

Ja només hem de dir:
Felicitats HpCat i tots els qui: l'han fet, fan i faran que aquesta web sigui tant especial!!!!
ÒLIVA l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 19, 2007 11:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Salutacions de l'Agenda!

Bé, amb cert retard per reformes al ordinador, avui contribuiré a les lloances cap a l'"equip" que fa possible aquest espai web... un espai com un esplai... (joc de paraules cutre :P)

Per començar, i repetint el que tothom ja ha dit, els primers agraïments han d'anar cap a en Jomast i en Jep... ja que són els que van crear tot aixó i els qui van començar a crear un grup de gent d'arreu (alguns des de més enllà de les fronteres catalanes...) amb qui poder debatre sobre el món creat per J. K. Rowling i sobre tantes altres coses que ha calgut fer-ne un fòrum independent...

Com és normal, entre tanta gent, hi ha fortes diferencies, però això ha permès crear converses molt interessants, tot i que algunes hagin acabat de mala manera... Peró no només han hagut divergències... també s'han creat amistats que van més enllà de la xarxa i del ciberespai.

Precisament, jo que uns dies que vaig cel·lebrar el meu primer any a la web, he conegut a moltes persones a les que ara trobo a faltar molt sovint, sobretot entre setmana quan no tinc Internet :) Certament algunes d'aquestes persones són més o menys indispensables, però sempre quedaran en un moment de la meva vida...

No puc assegurar quin va ser el primer dia que vaig entrar al web, doncs fent memòria i veient una tarda de xat els anteriors aspectes que ha tingut el web, puc assegurar que ja m'hi havia passat... en aquells temps que això d'Internet per a mi era una ciència del més enllà xD No va ser fins a finals del 2005, quan em vaig comprar el meu nou pc i li robava el Wi-Fi al veí xDD Per aquells temps buscava informació d'HP per un treball i no em vaig interessar per gaire més que la biografia de la Joanne o això creia... Doncs em va marcar tant, que uns mesos desprès em vaig registrar...

Des de llavors no he fet més que "flipar" com un grup de gent tan petit pot tirar endavant un projecte com és aquest web, una comunitat on s'ofereix tan a canvi de rebre res. Aquí hi hem d'incloure a la Padfoot (la meva mama i jefa xD) que tantes hores es passa navegant per el fòrum controlant que tot funcioni... o vigilant que gent com jo no la liem xD

En Jomast, que desprès de tot, encara segueix aquí, al peu del canó, mantenint aquest web i oferint-nos-la lliurement a tots...

I per últim, però no menys important, l'HpConan... qui ens manté a tots a la última amb les notícies i qui ens ofereix, en exclusiva, els doblatges i subtítols dels tràilers i demés vídeos de les pel·lícules de Harry Potter.

També em de recordar a la nova adquisició, el nostre HpBoy del mes de febrer, que ens va preparar aquella sorpresa per Sant Jordi... i el que ens espera!

Per això a tots ells... als vells, als nous, als joves, als grans, a tu i a mi (egocentrisme pur i dur xD)... felicitats per a fer possible tot això... per oferir a tot el món una web de Harry Potter en català, en la nostra llengua!

PS: Ara només espero que aquest 5 anys (i el meu primer any) és quedin curts... i que per molts anys ens mantinguem, o passem, per aquí... i que vagi venint gent nova que anirà suplint als que es fan grans i perden la innocència, els que creixen i es fan grans (els que no creuen en Peter Pan xD)... Per als nostres fills i nets...i ja callo que desvariejo...

De moment em conformo amb les hores eternes al xat...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

5 anys...wooo!!!! Jo només porto aquí 1 any i poc i ja em sembla que ha passat molt des de que em vaig registrar...
Felicitats pels que han estat fent funcionant la web durant tans anys (us haureu trobat amb cada cosa...)
Weno i ara repetiré tot el que han dit però s'ha de dir apa! Que gràcies a aquesta web he conegut a moltissima gent (alguns han vingut per casa i tot! xD) i que ha valgut la pena fer-se usuaria d'aquesta web comentar tant als fòrums fer FF, etc etc etc perquè al final t'adones de que entrar a la web i comentar ja és part de la rutina diària i que sempre recordaràs aquest lloc (quedarà burrat a la nostra memòria xD) i que sempre t'hi trobaràs com a casa!

Apa moltes felicitats HpCat!! I ara anem a pels 10!!!!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

FELICITATS!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja 5 anys!Jo ja en fa dos que hem vaif registrar a la web k despres(per desgracia meva) vaig mig abandonar la web, ja no em passava per aki tan sovint i despres fa un parell de mesos vaig tornar a entrar per casualitat i aki hem teniu :wink: :wink: wno pos espero que duri molt mes anys aquesta web jo sempre que pugui vendre a dir la meva!I espero tmb k al acabar la saga no mori i que seguim comentant coses sobre el nostre mag preferit!
Com ja he dit felicitacions a tots els que fan possible aquesta web,i tots els meus anims per a continuar!

PD:m'ha encantat el video!la canço hem recorda a kuan era petitona!^^

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Ara mateix estic sense paraules -entre altres coses perquè m'estic empassant una cullerada de cereals (les coses que té el règim) i com que tinc la boca plena em costa vocalitzar-, sobretot després de llegir les paraules de Jomast. Sé que t'ho hauran dit fins i tot les pedres, però seriosament, eres d'allò que no hi ha. Tu i tot Hpcat, que no només es preocupeu de donar-nos tota la informació en safata, de proporcionar-nos llocs on debatre, exposar idees, mecanismes per mostrar a tothom les nostres ff... sinó que a més ho feu sense ànim de lucre, no guanyeu res, ni vos donem res a canvi... Sou com una família, sense ànims de comparació (XD).
Precisament fa uns dies pensava jo en com era la web abans de ser tancada... Com era la gent que jo coneixia, qui era... Per exemple, on estan Ronsantanna, lunalovegood...? Escriure ff no és el mateix sense ells.
També recordava gent que sí que sé que s'ha fet d'ells però que seria millor no saber-ho... Qui haja d'entendre-ho ja ho farà. Només dir que en alguns moments desitjaria que Hpcat tornara a ser com abans, recuperar aquelles amistats que es van perdre a l'oblit per absurditats, terceres persones... De fet, Harry Potter en Català ha sigut per a mi el grup d'amics que mai he tingut. I, encara que últimament em passe menys per ací, compteu amb mi per al desé aniversari.
Malgrat aquestes connotacions nostàlgiques, no tota la gent que he conegut s'ha quedat al camí (mare meua, com estic, havia escrit camió...). Com no recordar les vesprades d'estiu, tirada al llit, jugant als neopets i fent videollamada amb la roïna... El tema "La vida a l'institut: bullying i demés", Mega Party Super guai, Mega party súper guai... La meua disfressa d'Aznar o les dues quedades del juliol de 2006, la stoa Potteriana... Carla, mai t'oblidaré.
He pogut veure al vídeo la descripció del meu ff ^^ M'ha fet il·lusió, perquè per ell vaig entrar a la web, i ara no sabria eixir-ne tot i que el tinc marginat.
El vídeo és un treball impressionant, la coordinació de la música amb les imatges... I el logo ressalta moltíssim, sou uns cracks.
I després del rotllo, només donar les gràcies a la web per existir i felicitar-vos a tots pel treball -ben- fet.
Per molts anys, HPCAT!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

neus_snitch ha escrit:Malgrat aquestes connotacions nostàlgiques, no tota la gent que he conegut s'ha quedat al camí (mare meua, com estic, havia escrit camió...). Com no recordar les vesprades d'estiu, tirada al llit, jugant als neopets i fent videollamada amb la roïna... El tema "La vida a l'institut: bullying i demés", Mega Party Super guai, Mega party súper guai... La meua disfressa d'Aznar o les dues quedades del juliol de 2006, la stoa Potteriana... Carla, mai t'oblidaré.
*o*
Que m'emociones, roïna... :cry:
Ets genial, i és que no em podràs oblidar... perquè jo sempre seré aquí donant guerra, tot i que ara no tinc gaire temps... pots estar segura que aquest estiu serà igual o millor que el passat, t'ho asseguro =)
Perquè tornaràs a venir a Barcelona (més et val) i jo pillaré el tren i així evitem surrealismes... a que xiii?^^ I intentaré recordar la contrasenya de neopets per a matar profes... vull dir, pallassos. Aznar, Aznar, no fessis cas d'aquella xica que se't va vestir amb gorro i ulleres de piscina, vaaaal? :wink:

I per la resta que has dit... uahhh nostàlgia, se m'han perdut els meus pixapins... sabina, sílvia, uri... no sé res d'ells. I d'altres que... mira, malgrat tot el que hagi passat, no oblidaré. (Peke, si algun dia passes per aquí, saps?)

Uapaaaaaaaaaaa!
Una volta passejavaaaaaa.... oh, eres més monaaaaa! :mrgreen:
T'estimuuu, t'estimeeee, o com vulguis! Simplement ets la meva roïna, marida, mare dels meus fills (un mort i l'altra nena que... no sé què deu fer l'altra! xD)
Continuaria però em fan fora... siauuuu!*
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
med3s
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 2:38 am

Entrada Autor: med3s »

doncs ja estic aqui, per fer discurs, felicitar la web o el que sigui...

primer sobretot, fer memoria, cosa que no en tinc, de com vaig arribar aqui... teoricament el registre diu una data... i em sembla que va ser perque alguna vegada habia entrat a la web, per curiositat. una web de harry potter en catala em semblava una magnifica idea!

pero va arribar el sisè llibre, i com molts de vosaltres, o com a minim, alguns, vaig anar a comprar un dissabte de juliol de 2005 un llibre que es deia harry potter and half-blood prince... i un dia i mig despres ja mel habia llegit i volia comentar amb qui fos la trama, tot el que succeia... pero era dels pocs que ja l'habia llegit, deuria de mirar per els forums, registrar-me intentar comentar alguna cosa. Pero al veure, la gran proteccio de spoilers que es feia en aquell moment (de forma molt! encertat cal dir) vaig decidir no molestar amb les meves inquietuts, cosa que poc despres vaig plasmar en un fic en una altre web sobre un extrany relat de posible sete llibre segons la meva paradigmatica i sobretot, estrafularia, imaginacio (esperu que ningu l'arribes a llegir perque la redacció era pesima, imagineu-vos si es dulenta ara... llavors era caotica...)
doncs com deia... va ser el meu començament en aixo del mon de harry potter, i escriure, i sobretot el mon "creatiu" o de la "creativitat"...

va passar el temps, dia rere dia, i vet aqui que un altre fic acabat i un altre en proces, deuria ser setembre o octubre em sembla... vaig pensar... i si tornes a la web aquella que et va agradar de harry potter en català, segur que trobes coses interesants, persones interesants, sigui fics o el que siguin pero que compartim "un territori de procedencia" i sobretot una llengua...

no se com, despres de mirar els forums, alguna de les pagines, vaig veure una coseta que ficaba xat... i vaig decidir "investigar"...

crec que la primera vegada que em vaig conectar hi havia un tal roger J. Potter i una noia anomenada padfoot. no se com no em van fotre fora, perque desde un principi ja es veia el meu mal estat mental. en dies per no di hores, ja era de la "colla" del xat, coneixia gent, pero sobretot reira moltisim amb parides que arrivabem a dir tots.

i un altre cop dia rere dia... fins desembre, cada cop erem mes amics, FINS I TOT EM VAN ACEPTAR A LA FAMILIA!! UUUOOO!!! clar que com el gos... es logic, ho soc (per qui no ho pilli... cof cof irene cof cof... soc un vagu, un "gos" XD)

en resum i que ja m'estic allargan com sempre... la costa i la getta saben als seus pobrets ulls que es haver d'aguantar els meus interminables textos jajajajaja

sis mesus després... el webmaster i un dels dos fundadors (sort que no hi ha 4 que se semblaria massa a hogwarts), anomenat jomast, txu, besamiculometalico o senyor tot poderos aniquilador de pesats insoportables... xD em designa com a disenyador grafic, be abans ja ho era, pero diguem que quedava bé jajaja perque ajudir a fer creixer aquesta web

i com molts heu dit, sense anim de lucre, i que us penseu, potser que no ho hagin dit, o que mu hagi saltat al llegir... pero es un lucre veure com "creas" una cosa, sigui un logo, un fic, un compte enrera que rep amenaces, uns videos per "conmemorar" a les persones que han i estan colaborant i ajudant a fer creixer cada cop mes HPcat, un video d'una intro on a pesar que sigui raru, crec que reuneix el caracter d'aquesta web...

harry potter si, pero en la nostra propia llengua, i no centrant-nos en el que tecnicament ens ha unit a tots en aquesta comunitat, crec que es pot definir aixi aquesta web, que es els llibres en si, si no mantenir "discusions" constructives i sobretot educades <b>(GRACIES A UNS MAGNIFICS MODERADORS!!!!!!!!!! QUE NO SON BORDES SINO GENIALS I LEGALS I SINO FOS PER ELLS MOLATA GENT HAURIA DESAPAREGUT DEL FORUM COM PASA A LA MAJORIA DE WEBS!!!)</b> sobre qualsevol tema que les nostres ments despertes, (menys la meva que esta d'any sabatic XD) estiguesim disposats a parlar-ne.

resumint podria haver dit simplement felicitats, pero crec que sería una falta molt greu a totes les persones, que sigui molta o poca aportació, han ajudat a fer creixer aquesta web, desde la petitoneta i casolana d'un principi, on mol poca gent la coneixía i desgraciadament desconeguda per la resta (jo m'incloc en aquesta resta ) a la BESTIA! i se el motiu del perque ho dic aixi, que es ara

pero... es una BESTIA! que se li te molt carinyu i se l'estima molt, perque em conegut tots a magnifiques persones, sempre hi han de no tant magnifiques, pero en la gran majoria si, i amistats que ens han canviat, ni que sigui una miqueta, que ens han afectat i segurament millorat com a persones... (jo compto a la de no tant magnifiques persones com molts ja sabren perque mes que bona influencia ha estat dulenta XDDDD molt dolenta, oi que si jajajajaja)

per tot aquest rollo i mes, que podria escriure més... o no jajaja

MOLTES FELICITATS HPCAT!!! PERQUE AQUESTS 5 ANYETS DE VIDA I QUE SIGUIN MOLTS MES!!!!!!!!!!!!!

I MOLTISIMES GRACIES A TOTES AQUELLES PERSONES QUE AJUDEN A QUE CONTINUI SENT AIXI, O JA HAN DONAT LA SEVA AJUDA AQUESTA WEB!!!

com diu el nostre heroi friki catala de la meva generació... els petits canvis son poderosos by capita enciam JAJAJAJAJAJAJAJAJA

PD:el mes provable es que el següent missatge sigui del meu critic personal queixant-se de la longitut del meu "discurs"... que raru... jajaja

PD2:despres del critic vindra un parell de "fans" que mes que demanarme un autograf em fotran una ostia per escriure aquesta bestialitat i no estar escribin el meu fic... oi! jajajaja

PD3: demano perdó per les meves faltes d'ortografia pero fa 10 minuts estaba escribin en castella i com soc lent i vagu em costa canviar el xip jajajaja

PD4: m'agraden les post-dates

PD5: encara no tinc amu oficial a la familia pam, algu s'ofereix a ser-ho? soc monu, carinyos... aixo si molestador profesional (es que no volen que digui torracullons) i sobretot malalt mental que sa escapat de per vida de sant boi jajajajaja
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

med3s ha escrit:PD:el mes provable es que el següent missatge sigui del meu critic personal queixant-se de la longitut del meu "discurs"... que raru... jajaja

PD2:despres del critic vindra un parell de "fans" que mes que demanarme un autograf em fotran una ostia per escriure aquesta bestialitat i no estar escribin el meu fic... oi! jajajaja

PD3: demano perdó per les meves faltes d'ortografia pero fa 10 minuts estaba escribin en castella i com soc lent i vagu em costa canviar el xip jajajaja

PD4: m'agraden les post-dates

PD5: encara no tinc amu oficial a la familia pam, algu s'ofereix a ser-ho? soc monu, carinyos... aixo si molestador profesional (es que no volen que digui torracullons) i sobretot malalt mental que sa escapat de per vida de sant boi jajajajaja
P.D1: És llarg, però m'hi estàs acostumant...
P.D2: A veure so cabrooon què cardes aquí eh! eh! Hauries d'estar fent muerto, com no l'acabis ja et mataréeeeeee i el muerto seràs tuuuu!
P.D3: Si estaves escrivint en castellà vol dir que estaves escrivint el que jo crec que escrivies?
P.D4: Es nota ¬¬
P.D5: Jo t'adopto... però pensa que després m'hauràs de fer cas... muahahaha sempre he volgut tenir un gos, ara en tindré un que a més a més podré fer xantatges...^^
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

med3s ha escrit: PD:el mes provable es que el següent missatge sigui del meu critic personal queixant-se de la longitut del meu "discurs"... que raru... jajaja

PD2:despres del critic vindra un parell de "fans" que mes que demanarme un autograf em fotran una ostia per escriure aquesta bestialitat i no estar escribin el meu fic... oi! jajajaja

PD3: demano perdó per les meves faltes d'ortografia pero fa 10 minuts estaba escribin en castella i com soc lent i vagu em costa canviar el xip jajajaja

PD4: m'agraden les post-dates

PD5: encara no tinc amu oficial a la familia pam, algu s'ofereix a ser-ho? soc monu, carinyos... aixo si molestador profesional (es que no volen que digui torracullons) i sobretot malalt mental que sa escapat de per vida de sant boi jajajajaja
PD: Doncs se m'han avançat, però té de dir que me l'he llegit tot i que m'has emocionat xDDD

PD2: Una de les fasn ja s'ha colat xDDD

PD3: Si si clar, qualsevol excusa és bona...

PD4: A mi no, acostumo a posar PS xD

PD5: Jo no t'adopto que menges massa... a més que jo ja tinc el meu peixet de colors que fa molt que no veig... Va marxar un dia a mirar si ens havia tocat la primitiva i no ha tornat xDDD Berxu torna!!!!

PD6: Per ser torracollons i ja callo xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

Bueno, vaig tard :oops:

ME llegit tots els comentaris, i uff si q els feu llargs eh xD, pero estan tots la mar de xulus, desde el cap de llista amb el nostre estimat webmaster fins el nostre dissenyador oficial xD.

També cal felicitar al HpConan i a la PAdfoot per fer el video on he pogut veure tots els models q ha anat tenin la web, al med3s per el banner tan xulu com tots els que fa, al Jomast i en Jep per fer la web i continuar al peu del cano i a tots els moderadors per la seva exelent feina en la Web.

Q dir, portu poc temps a la web, uns 10 mesos, pero amb aquest temps ha passat de ser una simple web q anava de passada a coneixer un munt de gent de la qual ja no m'imagino no poderi parlar i amb la que mi passo tardes parlant.

I com vaig arribar, pues per l'agenda oficial q no va para d'insitir q hi entres i hem registres xD, encara q feia temps q anava passan per a veure q si deia, un bon dia d'estiu q m'aburia vaig entrar i em vai registrar. L'agenda q sempre insiste em va viciar al Xat i despres no fotia res mes q estarmi tots els dies xD. D'on m'ho he passat molt bé amb les parides, les paranoies, la Family amb el Padrino i la de coses q hem fet xD.

I lo bé q mu he passat a les quedades q hem fet, les oficials, les alternatives(anarquistes) i les esporariques xD


Felicitats HpCat i tots els qui: l'han fet, fan i faran que aquesta web estigui plena de Vida
i que per molts anys pugui durar

P.D: Med3s ja has trobat amu, ara vigila q et fara xantatges q no veas XD
P.D2: NO es q m'hagi quedat gaire bé, però lo meu no es escriure sempre ho dic xD
Visca l'ACLEE!


Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Roïnaaaaa! :oops:

Hem de parlar tu i jo sobre algú... (Fotre, ha sonat a màfia xD).
Tu anaves de Rajoy en Marina d'Or!!!
El gos, el podríem regalar a Llopina, no? Com a regal de ... bateig! :lol:
Med3s, l'altre dia una xica valenciana em passà la teua ff "muerto" (en castellano, naturamente XD) i quan vaig veure el nom de l'autor em vaig quedar flipant! :mrgreen:
Salut!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

med3s ha escrit:i un altre cop dia rere dia... fins desembre, cada cop erem mes amics, FINS I TOT EM VAN ACEPTAR A LA FAMILIA!! UUUOOO!!! clar que com el gos... es logic, ho soc (per qui no ho pilli... cof cof irene cof cof... soc un vagu, un "gos" XD)

ehem, ara que m'he vist citada em veig obligada a posar un post xD bé, de fet ja n'havia escrit un, però al moment de penjar em va caure internet (per variar xD) i tot a la merda xD i ara em fot un pal impressionant, i no faré un post tan enormement llarg com la majoria dles anteriors, no. sóc massa gossa (eh med3s! cof cof.. albert cof cof...)

dons mireu, en aquesta web hi vaig arribar exactament el 24 de juny de l'any passat, quan tornavem del Sant Joan, perquè un amic m'havia comentat nosequè i volia informació. total, que vaig arribar aquí com la majoria, via google xD i res, em vaig posar a lelgir FF i a passejar pel fórum, i el dia següent ja em registrava. van ser uns primers dies una mica extranys, veia que molta gent es coneixia, que eren molt amics i que entre ells es portaven molt bon rollo. jo ja tenia previst passar'm-hi una bona temporada, aquí; però sempre pensava "nosé si mai arribaré a coneixer tanta gent ni a encaixar-hi tan bé". però vet aquí que un dia se'm va acudir entrar al xat, i estava sola, per variar xDDD és allò que al cap d'una estona de parlar jo sola per allà va apareixer un HPFan , que al cap de res es va presentar com a Natalia (mecagun l'ou! ara no me'n recordo del seu nick a la web... la confonc! tenia un avatar de FMA, de la tinent akella) i total, que al cap d'un temps es va decidir fer quedades al xat, encara que jo hi era cada dia, sola, però hi era xD de tota la gent wue va apareixer per allà, dels trivials, dels piques, dels Sexadic-Ts i de tot plegat vaic acabar descobrint a la Manresana més inutil de totes, que m'havia vist per festa major i ara no em reconeixia (Irene calla calla... però vaig ser jo qui la va acabar relacionant! encara guardo els mps xD). també els jocs de frases del xat, amb el Roger_J_Potter, la noia akesta que no recordo el nick, l'HpConan i la Gargamela Adelaida estafadors (si si... me'n recordo perfectament, d'aquell dia xD)
em vaig arribar a casar pel xat hi tot :) amb una capellana perseguida per la poli xDDD i d'allà n'ha sortit una gran família ^^
a través de la Manrsana inutil vaig arribar a la Cambrilenca campanera i buenoooo! ntre aquest parell de sonades vaig acabar coneixent a mitja web.
fins que un bon dia, el bon webmaster Jomast se li va acudir fer-me moderadora del xat (moderadora de pega sense imposició xD sort de l'@ ^^) i bé, després d'alló, si alguna vegada m'havia separat del xat ja no ho tornaria a fer

perquè he conegut tantíssima gent que no he anomenat, perquè m'ompliu les tardes aburrides, perquè no em deixeu estudiar, perquè sense vosaltres tot seria diferent vull dedicar a HpCat/HPFC i a tota la gent registrada un fort PER MOLTS ANYS!

EDIT: retiro tot lu dit sobre la llargada del post xD
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
newgrange
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. juny 17, 2006 5:57 pm

Entrada Autor: newgrange »

:boohoo: Mooooltes feeelicitats! Mooooltes feeeelicitats li desitjo de tooot cooor als de harrypottercat!!!

:idea: Brillant idea a l'hora de plantejar el web

8) un munt de feina de qui si va posar de bon principi i de tots els que heu anat seguint

:wink: i ja heu fet cinc anyetsssss!!!

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

m'emociono només de pensar en tots i en totes vosaltres, units per una cosa tan especial com és una saga de llibres...

i ja sabeu... a celebrar-ne un munt més (d'anys d'estar en colla) i a seguir llegint, que el món no s'acaba quan s'acabi la saga HP!!! (només faltaria)

I, per postres, la JK ara diu que vol fer una enciclopèdia... No, si encara resultarà que el que va dir-me el seu representant quan jo els vaig presentar la meva era cert...
:roll: :roll:

Ais... En fi: MOOOOOLTES FELICITATS!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :)
la newgrange

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Molts d’anys, Harrypottercat!!!!!!!!!!

Aquest és un d'aquells webs que hom visitaria a diari: per veure si ha sortit alguna nova Hp-notícia, per saber si s'ha plantejat algun tema nou al fòrum, per veure si t'han contestat els posts i, a l'hora, replicar... I, a més, en la nostra estimada LLENGUA CATALANA i entorn d'uns llibres fantàstics que ens captiven a tots, petits, joves i grans.

Enhorabona als fundadors i als qui hi participau a diari, doncs el manteniment d'un web no és fàcil (cal molta imaginació, dedicació, esforç, recursos humans i econòmics...).

Esperem que puguem continuar gaudint-ne per molts anys més, i que la publicació del 7è i darrer llibre de la saga no marqui un punt i final, car ben segur que encara trobarem moltes coses per comentar i discutir.

FELICITACIONS!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat