Padfoot ha escrit:Lupin did not come to the rescue with the rest of The Advance Guard.
Ehm... això què vol dir exactament?
Com que no hi anirà? (És que entenc que no anirà a rescatar en Harry i els altres quan van a "rescatar" en Sirius)
Potser no és això i ho entenc malament (probablement) perquè en Llopin hi ha d'anar, per favor! L'escena no hi ha res a fer, se n'ha anat... hi ha de ser! >.<
I en Harry al despatx d'en Dumbledore també!
Què és això de que la mort del Sirius potser no s'entendrà? Eh, eh, què m'estan fent amb el final del millor dels llibres de la sagaaa!?
En comptes de plorar per la mort, ploraré de la pena que em farà la peli...
Per què en Murri ha de donar uns copets? Per no gastar un trosset de paper?
La pregunta que em té intrigadíssima... si no hi ha exàmens, en Harry tindrà un sisè sentit desenvolupat que li permetrà veure que en Sirius corre perill?
Si senten tots la profecia, és que ningú pren mal lluitant contra tota una trupe de Cavallers de la Mort? O si es trenca davant de tots i només la sent en Harry, vol dir que necessitem sonotones per la resta?
Si canvien la part que diu la Meri de la profecia, la profecia de la peli no inclou la segona possibilitat de que hauria pogut ser en Neville?
En Neville i en Harry es fan best friends perquè sí i t'ho explico tot?
La Xo no plora... s'ha de petar¿
Si la Lily no surt, en Harry s'endurà la mateixa imatge dels records que es va endur (el pare idiota i la mare que es comporta)?
Si en Harry veu tot això en la ment de l'Snape, és que de cop és super bo en això de l'oclumència?
Si la Luna no comenta res a en Harry, és que realment l'arc no té importància? És que no s'explicarà res del què s'estudia allà? De la mort? Dels fantasmes?
Si en Sirius no li dóna el mirall, en Harry se'l compra a la secció super fashion del corte inglés?
Els Cavallers de la Mort s'empresonen sols?
Si no surt el retrat de la mare d'en Sirius, la casa no és el mateix... i en Kreacher, el treiem també? Si de cas és un ocellet, que li diu a en Harry que en Sirius corre perill... o potser tampoc hi ha xemeneia!
Si la Ginny no té la importància del llibre, a la sisena hi haurà un morreo porque el director lo vale?
Si no hi ha escena Sant Mungo, no hi ha pares d'en Neville, no hi ha professor Decors, i tampoc hi ha l'home que mor per culpa de la planta del diable. NO?
Si en Mundungus no existeix de moment, de qui és culpa que ataquin en Harry? (Ah, no... que no surt cap atac de demèntors...) A qui li fotran la bronca? Qui avisarà els de l'Orde del Fènix que els nois estan fent una agrupació secreta?
- Sirius has a lot more screen time.
Només faltaria que no ho haguéssiu fet!
- Harry acts as a leader, with Ron and Hermione more like sidekicks than in other films.
Més encara?
Si no hi ha porta tancada, en Dumbledore explicarà que hi ha una porta tancada plena d'amor, el poder que en Harry posseeix?
Les estàtues no protegeixen en Harry. Es morirà ja, o l'amor que té dins seu li rebotarà a tot tota la vida?
Em canso... la veritat és que no sé si anar a veure la peli, cridar al cine i que tota Manresa em senti frustrada, o quedar-me a casa... ho sbia... m'esguerren el llibre!