Hogwarts, realitat o ficcio?

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
hedwighp
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 4:43 pm

Hogwarts, realitat o ficcio?

Entrada Autor: hedwighp »

una pregunta que sempre m'ha intrigat molt, és la de si el castell on el harry, el ron..aprenen magia es podria realment construir, en l'actualitat i que sigues identic al de les pelicules.

vinga mersi i bon any! espero resposta

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Sí, hi ha una versió del castell que la van fer amb escuradents, molt realista la veritat, xD.
Aviam, el castell en conjunt no existeix. Potser algunes coses si que són reals. Per exemple, la façana es real d'algun castell de per allà, xD, però alguns interiors es a Leavesden (on roden i tenen els decorats). JO tampoc et puc dir molt, però mes o menys es com t'ho he dit. Adééu!
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs crec que no existeix "íntegrament", és a dir, que el casyell que surt per fora és un, els jardins un altre lloc i els llocs interiors del castell també, crec que el Gran Saló si que existeix tal com surt (menys el cel, és clar), i que algunes sales són decorats...
Junta-ho tot, i... u_u

Avatar de l’usuari
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

Entrada Autor: ERO »

A mi m'han dit que el castell que es roda a la pelicula,
és una escola,
i si es veritat perque a una entrevista
que posaven als extres del DVD de la 4a peli,
el daniel(harry) deia que ell i el rupert(ron) s'havien canviat d'escola i ara anaven a aquella (no m'enrecordo del nom). Deien que per fora més o menys és igual però que per dintre es diferent (més moderna i tal).
Suposo que deuen aprfitar que hi ha tanta gent a l'escola, per quan fant el gran menjador i tenen mes nens ( a part de fer l'efecte mirall).
Però que jo sàpiga diria que la J. k. Rowling no s'ha inspirat en cap lloc.

Es clar que potser me enrollat una mivca massa i al final tot està equivocat , però jo diria que es així. :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Pues la veritat és que jo em pensava que era una maqueta, tipo Titanic...
I això de si és una escola, no ho sé... :roll:
Ara, que el castell ha d'existir, perque fa un parell d'anys a la coca-cola sorteaven un viatge per anar a visitar el castell de Hogwarts :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Llegeix-te aquest tema que va obrir la Violetta fa un temps, http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... php?t=1986 i descobriràs llocs on va inspirar-se la Rowling per crear Hogwarts i altres coses que apareixen als seus llibres :mrgreen:

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

jo crec que alguns exteriors i parts altes del castell son fetes am maquetes, i els claustres que es veuen alumnes de Hogwarts, es una universitat d'Oxford, i el gran Saló existeix, lo demés són decorats i efectes especials,
M'acabo de llegir el tama de la Violetta Black i és molt interessant!

hedwighp
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 4:43 pm

Entrada Autor: hedwighp »

merci per totes les respostes pero el que m'agradria saber es si, algun multimillonari , extreien informació de la pelicula i tal pogues construir una replica igual de hogwarts, amb i les dimensions i correctes i tot aixo.
espero resposta un saludu!

Avatar de l’usuari
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

Entrada Autor: ERO »

k guai la violetta, doncs ella te rao, pro ex kjo no ho sabia xo,
i lu del castell es només una mica de per fora de veritat i aprofitan els espais grans de dintre per fer alguns decorats, crec

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

El castell que surt a la 1a pel·lícula (no sé si és el mateix que les altres) existeix. Bé, no sé si existeix l'interior, però el cas és que l'exterior sí que existeix. És un castell francès, Herstmontseaux, o alguna cosa així. Si trobo el nom correcte, ja el posaré, ok?

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

Larongyea ha escrit:Aviam, el castell en conjunt no existeix. Potser algunes coses si que són reals. Per exemple, la façana es real d'algun castell de per allà,
Estic d¡acord. algunes coses, poden ser reals, moltes. pero o hi ha cap castell magic al mon! :o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Marc Riera ha escrit:El castell que surt a la 1a pel·lícula (no sé si és el mateix que les altres) existeix. Bé, no sé si existeix l'interior, però el cas és que l'exterior sí que existeix. És un castell francès, Herstmontseaux, o alguna cosa així. Si trobo el nom correcte, ja el posaré, ok?
Herstmonceux

Imatge
Imatge

A la segona foto, la cosa llarga aquesta et dirigia al quiditch (play 1)
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El Hogwarts de les pel·lis és tot un retall de diversos castells i monestirs...
L'exterior, allò que veiem de Hogwarts sencer, és una maqueta (i digital, m'atreviria a dir) que, a més... està sotmesa a canvis :P

I els interiors i els exteriors de prop són d'altres llocs (menys alguns llocs com el Gran Saló, que és un plató -bastat en el menjador de noséon d'Anglaterra-).

^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Jo krek k no es que sigui una maketa tot sino k han fet una maketa i sobreposant una foto am tot lu k es veu kuan arriben per primer kop a traves del llac han kreakt la imatge general de hogwarts.(u vax llegir nose a on :? Pero wenu k els interiors es veu k si, k son trossos de monestirs i kastells i k an anat juntan-ho tot.
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Dons jo tenia entès que es rodava en una escola (canviant alguna cosa: jardins, sales, etc). I en aquesta escola es veu que si et sona el mòvil a classe has de copiar a mà 10 vegades una obra de Shakespeare sencera (vaja, jo no duria el mòvil, per si de cas). Però evidentment que quan ensenyen plans generals de Howarts estàn més retocats que no sé què, algunes coses retallades i canviades i altres fetes a l'estil maqueta...
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Bloquejat